Bknz ;en şahsen edindigim hayat tecrübelerime dayanarakdan bir kişi de yeni ya da eski tanımak farketmez eylemleri ve söyleme çok dikkat ederim yani ne yaptığı belli olmayan insanlardan uzaklaşıyorum hayatımda bulundurmam sizler ne düşünüyorsunuz?
Sizce günümüzde tutarsız insanlara karşı eylemleri ve söylemleri bir olmayan insanlara karşı tutumunuz nedir?
Ciddiye almıyorum. Onlarında zannederim bekledikleri bu. Hayatımda yeri zaten olmaz ama hani bir şekilde etkileşimdeysem, sadece ciddiyetsiz bir tanıdığım olmuş olur. Bazı kişiler var ki bu özelliğe sahip müthiş eğlenceli ve bu durumu inkar etmeyenler, işte bu kişileri yine ciddiye almam ama rahatsız etmiyorsa ve hoşuma gidiyorsa eğlencesine takılabilirim uzak arkadaş sayabilirim yine. Bilmiyorum anlatabildim mi ama 😄
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Oldukları gibi hayatımdan uzak tutuyorum. Dengesiz insanlar denge dağıtır oldu bu zamanda, herkes kendinde olmayan şeylerin pazarlamasını yapıyor resmen komikler.
Yine hayatımızın içindeler. Her zaman ve her yerde. Uzaklaşmak mümkün değil. Özellikle iş yerlerinde. Amirin bugün başka türlü konuşur yarın başka türlü. Sonra da ben öyle demedim der. Yine hayatımızda kalmaya devam edecekler illaki.
Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı.
Dengesizler
1
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sizce günümüzde tutarsız insanlara karşı eylemleri ve söylemleri bir olmayan insanlara karşı tutumunuz nedir?