Dengesiz ve haddini bilmeyen insanlara karşı nasıl bir tutum sergiliyorsunuz?

Yahu boşvereyim takmaya değmez diyorum kendi kendime ama boş boş konuşanlar artık dönüp kendi hayatlarına bakabilir mi.. benim burada kimle ne konuştuğum ve kimle nasıl samimi olduğum kimseyi ilgilendirmez bu benim hayatım rahatsız olanlar sayfama gelmeyebilir. Ülke yanıyor, kadınlar çocuklar ölüyor bunun gibi birçok örnek var kimse bunlara ses çıkarmıyor ama burada herkes klavye delikanlısı kesiliyor ben de herkes gibi kafa dağıtmaya ve eğlenmeye geliyorum buraya KİME NE? Lütfen dönün önce kendi pisliklerinizi temizleyin!!!

Dengesiz ve haddini bilmeyen insanlara karşı nasıl bir tutum sergiliyorsunuz?
Cevapla