Kapanmıyorum ve aslada kapanmam ama günahkar gibi hissediyorum bu histen nasıl kurtulabilirim?

Bana bir çözüm önerebilir misiniz arkadaşlar tüm farzları yerine getiriyorum ama bunu asla yapmam sadece namaz kılarken kapanıyorum onun dışında kapanmıyorum diye eksik hissetmek istemiyorum ne yapıp bu eksiği kapatabilirim
Kapanmıyorum ve aslada kapanmam ama günahkar gibi hissediyorum bu histen nasıl kurtulabilirim?
Cevapla