Değer verdiğim insan hayatımdan çıkınca çok kötü şeyler oluyor?

Krizlere giriyorum ataklarım oluyor sürekli Ağlama krizine tutuluyorum Bir iş yaparken odaklanamıyorum sürekli aklıma geliyor Bu benim sevgilim falan da değil normal bir arkadaşımla aynı şekilde bir sorun yaşadığımızda küstüğümüzde ben mahvoluyorum sanki hayatımdan bir parça kopmuş sanki birisi ölmüş o şekilde davranıyorum buna bir çözüm var mı bu bir hastalık mı doktora gitmeli miyim

Değer verdiğim insan hayatımdan çıkınca çok kötü şeyler oluyor?
Cevapla