Hayatım değerinden fazla değer verdiğim fakat haketmediğini anlayıp beni üzen insanlarla dolu :( malesef?

çok ilginç artık hata bende mi diye düşünmeye başladım birçok arkadaşım vardı her zaman iyi davranmaya özen gösterdim kalplerini kırmamaya çalıştıım kırdığım zamanda oldu elbet yinede özürlerimi eksik etmedim fakat onlar.. kendi kötü günlerinde benimleler iyi günlerinde ben yokmuşum gibi sayıyorlar.. ünv başladım yine aynı şey 3 5 kişiyle tanıştım hepsi çıkarcı işlerine geldiği gibi davranıyo bende artık kimseyle samimi olmamaya karar verdim. kullanılmak tek yaşamaktan iyidir.. peki de neden böyle artık kendimde sorun aramaya başladım neden :(
Hayatım değerinden fazla değer verdiğim fakat haketmediğini anlayıp beni üzen insanlarla dolu :( malesef?
Cevapla