#SheWolfWoman
#Başaramasanız bile vazgeçmez misiniz?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
#SheWolfWoman
#Başaramasanız bile vazgeçmez misiniz?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
Birkaç kez deneyip başarısız olduysam bırakırım. Olmayacak şeyler mesajını bu şekilde verir. Enerjimi ve zamanımı olabilitesi yüksek durumlar için kullanırım sadece.
Ben her zaman inatçıyım.. asla vaz geçmem ne olursa olsun.. başaramadığım zamansa daha çok denerim.. belki bu sefer olur diye.. çünkü o akar çabaladıktan sonra vaz geçmek geri dönmek zaman kaybıdır.. ama bir yerden sonra da olmuyorsa çaresizsem zorlamıyorum unutuyorum.
başarısız olmak vazgeçmek anlamına gelmiyor. vazgeçmek başarısız olduğun alanda isteğini yitirmektir. başarısız olsa da isteğini yitirmeden yola devam edebilir bir insan..
Cevap
3Cevap
Hayır sayılmaz ama bazı durumlarda mantığını kullanmak olmayacak şeyler için de kendini yıpratmamak gerekiyor.
bşarısızlık bahane değildir sebeptir. Bi konuda yeterince başarısız olursan bırakma zamanın gelmiştir.
insan çekilmeyi bilmeli
İnatcıyım başarısızlık motivasyonumu hedefimi etkilemez
Başarısız olduğun zaman inatçı olmalısın ya bazen
Başaramadığım hiçbir şeyden vazgeçmedim aksine üstüne üstüne gittim
Kesinlikle çok inatçı biriyimdir kafama koyduğumu yaparım istediğimi alana kadar pes etmem
Çok inatcıyım kolay pes etmem.
Ben sonuna kadar inatçıyım ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?