Cok mu yanlis dusunuyorum neden boyleyim ya cok uzuluyorum😭?

Benim hic arkadasim yok sosyal degilim Şu an ama cok sekilci bi insan oldum ben insanlari dis gorunusyle yargilamam ama sanki ben yargilaniyomusum da o yuzdwn olmuyomus gibi hissediyorum ortalamayim hatta guzel derler ama ben bunu takinti haline getirmisim sanki hic sevgikim ya da arkadasm olmiycak gibi hissediyorum

Cok mu yanlis dusunuyorum neden boyleyim ya cok uzuluyorum😭?
Cevapla