Keyfim ve ben bu konuyu tartışıyoruz..
Erken uyanmak
Erken uyumak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben erken uyanırım işim olmasa bile.. çünkü geç uyanmayı sevmiyorum bende alışkanlık olmuş ama geç yatıyorum her zaman.. az uykuyla idare ederim
Bu sabah kalktım erkenden ☕️
Sonra beklentimi hatırladım
Hani olmayan 🤔🙄
Yattım geriye, 🛌
Bir vakit oyalandım
Gözlerim bir açık bir kapalı 👀
Oyununu oynadım,😂
Kendime hem yenildim
Açık ara da kazandım 😎
Günaydınlar Hocam mutlu hafta sonları olsun 🌺☕️
Günaydın hocam ✨ kendine nasıl yenildin yahu 😅 keyifli pazarlar dilerim
erken uyuyup, erkenden uyanmak?
Kombo sinir bozucu
Erken uyuyunca zaten otomatik erken uyanılıyor. Bu mantığa göre ikisi de aynı. Erken uyumaya sinir olup sabah erken uyanınca tekrardan sinir olmak yorucu.
Cevap
13Cevap
Çocukların gelip başıma tepinmesi ve beni sabahın köründe kaldırmaları o uykusuzluk üzerine kalkıp fırına gitmek ohooo
Hayatta ok kadar sinir bozucu şeyler varki bu masum şeylere sinir olamam 😎
Erken uyanırım ki uyku düzenim bozulmasın. Bir saati geçirdiğimi yatamıyorum koca hafta.
Sinir bozucu?
erken uyumak o kadar güzel bir olay ki erken uyanmakta of baldan tatlı
Sabah erken kalkmak çok kötü ya. Sınırsız para mı? Sabah erken kalkmamak mı? deseler, tabiki sınırsız parayı seçerim ama erken kalkmak kötü.
Erken uyandım şu an :D
Erken uyanmayı sevmiyorum...
Erken uyanmak diyorum
Uyku sorunum yok
Erken uyuyup erken uyanmak
Ben erken kalkacağim maalesef.
Erken uyanmak derim hemşo
ikinci dediğin. d
Erken uyanmak kahretsin 😣
Erken uyumak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?