Saati 9.00'a kurup da 07.07'de uyanmak da ayrı bir gıcıklık.

Saati 9.00'a kurup da 07.07'de uyanmak da ayrı bir gıcıklık.

Evet maalesef beni de sinir ediyor ama daha da sinir olduğum şey varsa oda geç uyanmak çünkü geç uyanmayı hiç sevmem. sanki günün çoğu bitmiş gibi hissediyorum bir de geç uyandığım zaman kendime gelmek daha zor oluyor. genelde sabah kalktığım zaman kendimi iyi hissetmek ya da enerjik hissetmek için kahve içiyorum bu biraz iyi geliyor anında enerji vermese de bir saat sonra uykum açılmaya başlıyor genellikle..
Gece 3.50 sularında uyandım, işlerimi görüp bir daha uyudum. Bu gün iyi uyumuşum.🙂
Rica ederim abicim 😊
Hafta sonu değil her zaman erken uyanıyorum. Alışkanlık mı bozukluk mu anlamadım 🥹 ama çok sinir bozucu tabi.
Eig için teşekkür ederim 💖💖
Rica ederim 🌸
Cevap
15Cevap
Erken uyanmak hiç sinir etmedi beni her gün erken uyansam hergun daha iyi olurum
Sürekli erkenden gözüm açılıyor çok sinir oluyorum yaa. Kaçta yatarsam yatayım hep aynı 🥺
Hayır aksine erken uyanınca seviniyorum kendime ayırıcak çok gazla vaktim olduğu için
Ben erken uyanmayı severim günümü uyuyarak heba edemem
aksine erken kalkınca mutlu oluyorum bütün gün bana kalmış oluyor
Uykumu almışım yarabbi şükür diyip saati çok önemsemiyorum
Pazar günüm var sadece.. Onda da erken uyanamam asla.. Ölüm, deprem olursa belki..
Alışkanlık oluyo geç kalkamiyosyn evet sinir ediyo
Tabii sinir oluyorum uyumaya çalışıyorum olmuyor
maalesef gıcık oluyom erken kalkmaya
Yok ya ben seviyorum
Uyanmak genel olarak sinir ediyor
Yok vallla, hicte etmiyor
Saati 9.30'a kurdum 4.40'ta uyandım.
Valla ya sinir bozucu
5 gibi ayaktayim mutluyum
Bugün yaşadığım hadise 🥳
Hayır.
Aylak mıyım ki sinir etsin.
Woww Cook kalite takiliyorsun ,👑
ben 13 gibi kalkıyorum
Etmez
Keske uyanmasam. Sabah 8 dedin mi ayaktayım.
Her gün erken uyanıyorum zaten.
07:30 uyandım
Etmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?