Nolurdu 1 saat daha uyusaydım diyerek kendimle kavga ediyorum şu an😡😭

Nolurdu 1 saat daha uyusaydım diyerek kendimle kavga ediyorum şu an😡😭

6 30 bir uyandım 8.30 tekrar uyandım biraz daha uyumak için cebelleşsem de yok beynim ben uykumu aldım diye diretti kalktım dişlerimi fırçalayıp yüzüme maske yaptım tekrar uzandım
İşte sen bensinn, ben senim
Erkenden güne başlamak. Gün bitmiyor böylece herşeyi yapabiliyorum. Zaten bir pazarım var uykuyla geçirmiyorum. En fazla bir saat fazladan yatarım gerisini istediğim gibi değerlendiririm
Ben zaman ayırmadan her an erkenden uyanırım. Güneşi selamlarım. Güneş bizim eve gelirken uyanmış olmamı ister, kahvaltısı hazır olsun ister. Daima.. 🌞
Ben de geçen hafta güneşi selamlamaya yogaya ciddum
Haha, o sabah uykusu var ya, dünyanın en güzel şeyi! 😄 Bence durum tamamen haftanın yorgunluğuna bağlı. Çok bitap düştüysen uyku bahanen kraldır, keyfine bak. Ama enerji topladıysan, erkenden kalkıp kendine güzel bir kahve hazırlayıp günü dolu dolu yaşamak da efsane olur. 🌞
O içten uyku pişmanlığına da çok takılma, bugün hâlâ güzel şeyler yapacak vaktin var! 😌✨
Cevap
15Cevap
erkenci olurum genellikle
Saat 7 den beri uyanığım ve artık enerjimin bittiğini hissediyorum. Uyandığım da bir daha uyumak gibi bir alışkanlığım yok
Sağlıklı yaşam için güne erken başlamak her gün harika bir his olması gerekiyor
Erken başlamak daha iyi haftasonunu iyi değerlendirmek için.
Seni kaldıran dert nedir hanım apla sabahın köründe 😝
Bir aktivite yapılmayacaksa 12'ye kadar uyumak daha iyi oluyor. Ulan uyandık sabahın köründe
4-12 den geldim uyandım her yerim ağrıyor ama uyuyamıyorum
güne erken başlamak çok güzel olsa da ben öğlene kadar öküz gibi uyumayı daha çok seviyorum, oh gel keyfim gel
Elimde olsa camış gibi uyurum tüm gün.
Keşke bende uyusaamm
Uyku haftanın sonlarında tatile kaçıyor belli ki
Sabah beşte uyanmak, arkadaşım akşam 5 te uyananlardan,
Erken kalktım ve hep uzanma modundayım
Keyif
Vücudum otomatiğe bağladı , 5’de kalkıp duruyorum
5’de çok erkenmiş
Anlamıyor işte 🤦🏼♂️
🥹🥹 ay bende keşke dün full uyusaydım
Erkenden güne başlamak en güzeliii
Öğlene kadar uyumak geç kahvaltı ve akşam gezme
Tum gun uyumak
Tüm gün uyumak ama erkenden de uyanırım 😬
Uyumak tam bana göre..
Hiç uyumamak ve güne devam etmek
Erken başlamak iyidir
İhtiyaç fazlası uyku zaman kaybıdır
Gezmek lazım
Erken kalkıp dolu dolu geçirmek.
Uyumakkk
Sence?
Erken uyanmak Alice
Tüm gün paso uyumak
Erken uyanmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?