Depresyonlu olduğumuzu nasıl anlarız ve nasıl çıkarız?

Farkında değilim ama sanırım yıllardır Depresyondayım ya da farkındaydım Ama kendime yakıştıramadım mı bilmiyorum ama yeni yeni kabullenmeye başlıyorum sanırım, bu bataklıktan nasıl kurtulurum?
Depresyonlu olduğumuzu nasıl anlarız ve nasıl çıkarız?
Cevapla