Bir kadinin kafasinin içi ne zaman gerçekten ferah olur merak ediyorum ben de... 30 ki yaşlar düşünce olarak çok yogunken 40 larda daha mı fena olacağız demek. Biz mi çok takintiliyiz, herkes biz gibj mi bilmem ama bazen insan kafasının içindekiler den, kendinden kacmak istiyor. Derin bir sessizliğe , sadece huzura kavusmayi.. ama ne zaman , yaşlanınca ve yapayalniz kalınca mı 😊
Duygusal travmalar yaşamış bazı kişiler, duygularını yok sayarak başetmeyi öğrenirler. Buna hissizleşmek de denir. Hissizleştiğinizde, mutsuzluk ve acı azalır, ama bunun bedeli, mutluluk ve heves de azalır.
Ohoooo biz intihar edelim o zaman ☹️ senin daha gördüklerin ssdece fragman. Film daha başlamadı be tatlım. Daha çok şeyler görüceksin. Hemen salma kendini