Yoruldum ve anlatamayacak kivamdayim icime atmamamlimiyim?

Gunluk hayatimda civil civil bir insanim ama tek ve herkes uyuyorken ne kadar yorgun bitkin oldugumu iliklerime kadar hissediyorum. Ne yazik ki hayat herkese esit seviyede aci vermiyor. Kimine gore buyuk kimine gore buyuk ama asilabilecek sorun sorunlarimin buyugu geride kaldi. Bu sefer ben tukendim 3 yilda yuzumun nasil coktugunu gordum. Ne yasadiklarimi anlatamam ama ne hissettigimi kolaylikla anlatirim cunku anlatmaya bile yoruluyorum.
Yoruldum ve anlatamayacak kivamdayim icime atmamamlimiyim?
Cevapla