Hayatına dokunacak iyi bir dosta mı yoksa hayatın olacak bir sevgiliye mi ihtiyacın var?

Hayatına dokunacak iyi bir dosta mı yoksa hayatın olacak bir sevgiliye mi ihtiyacın var?

Ben sevgilim olsun isterdim ama olmayacağı için iyi bir dost olması daha çok mutlu ederdi. ama bu devirde bazen tek kalmak kimseye de güvenmemek gerekiyor.
Umarım olur Barış
Bazen gerçekten insan yalnız hissedebiliyor birinin hayatına dokunmasını istiyor biraz tebessüm edebileceği biri olsun diyor adı sevgili veya dost bazende sadece kendine ihtiyac duyabiliyor kendine iyi gelmeye yetebilmeye ihtiyacı oluyor kendiyle başbaşa kalmayı özlüyor bazen ben sanırım böyle bi zanandayım bu ara
Bazen sadece kendine ihtiyaç duyuyor insan.. Ne âlâ cümle.
😀bana böyle şeyler yazdırmayın
Tamam 😂
Teşekkürler
🌿
En iyi dostum kendim ve arkadaşlarım var.. Zira hayatım boyunca bunun eksikliğini hiç hissetmedim.. Diğer konuya gelince; Ruhsal bağ kurabildiğim, tamamlanma hissini yaşayabileceğim böylesine derin mevzuları konuşmak büyüsü bozulmasın diye istemiyorum.. Herkese nasip olmayan durumları dillendirmek doğru değil..
Daim olsunlar
Dostum var, kedilerim var, işim gücüm sağlığım enerjim var çok Şükür. Başka bir şey beklemiyorum 😀
Daha ne olsun 😀
Milyon dolarlarım olsun 😂
Çok şey istiyorsun ama imkansız değil 😀
Aman fakir öldü de Zengin ölmedi mi sultan Süleyman ne götürdü giderken 😂😂
Zengin ölmek daha güzel 😀
Cevap
10Cevap
Zorunluluk açısından hiç birine ihtiyacım yok açıkçası ama olursa ikisinin de olmasını isterim.
Olur inşaallah kardeşim
2 iyi dostum var şükür 🙏 sevgiliye ihtiyaç duymuyorum. Olursa dost gibi bir yar baş tacı olmazsa dert değil. Yanlızlığımla ve dostlarımla mutluyum.
Daim olsun :)
İkisinin yeri ayrı bence, insanın ikisine de ihtiyacı vardır. Ama şu an bizim sadece iyi dostlarımız var. :)
İyi ki varlar.
Adına sevgi dedikleri kavrama olan inancımı tamamen yitirdim. Gerçek bir dost herşeye bedel
yoktun?
Sevgilimin olması nasıl bir duygu hiç bilmiyorum, olmasını ve ciddi bir yola çıkmayı çok isterdim.
Semih uslu dur 😂
😂😂
Şimdiiii dostum üstadım var. Bana o yeter
Cansın sen. Her zaman güzel dostum. O zaman diğerini hallederiz 😂
Her daim candost.
Seyahata ihtiyacim var, gidebilsem zaten dostlarimi da görmüs olurum.
Bir taş beş kuş 🍁
Kocamla da gezmek istiyorum dicektimde abartmak istemedim neyse söyledim simdi 😁
Altı kuş 🦅
Allah nasip etsin Amîn 🤲🏻✨🥹
Amin
Dost sevgiliden daha önemli benim için
Yani şöyle açıklayayım sevgilimi bi kalem ile silebilirim dostumu silemem 😏😏
Dostum var sevgili olayıda saçmalık inanıyorum çünkü artık
İyi bir sevgili zaten dost oluyor bir zaman sonra o sebeple sevgiliiiiii 💕
İyi bir dostum var olmayan şeyi seçiyorum iyi bir sevgiliye ihtiyacım var 😃😃
İyi bir dostum da dostum gibi güvendiğim sevgilimde
Dostum var. Yalniz kalmaya daha cok ihtiyacim var aslinda. Kendimi daha yakindan taniyip ve anlamayi iyice basardiktan sonra ve dogru bir zamanda sevgilim olmasini isterdim.
Şu an ne sevgili kaldıracak haldeyim gerek yok en iyisi iyi bir dost
Bir çok dostum var. Böyle şeylere çok değer veririm.
Kimseye ihtiyacım yok
İyi miktar paraya.
Az iç
Hıhı
Afiyet olsun 😂
Canpare bisküvi var sen gel
Olayın rengi değişiyor 😂
Ben çok yanlış frekanstaymışım 😂
Yazmak sıkıntı 😂
Ikisinede ihtiyacim yok.
Ilki var oldugundan dolayi
Ikincisinede ihtiyac duymadigimdan
Hem en yakın arkadaşım hem sevgilim olacak birine
Amin 😂
Şu an sadece sağlığa 🥺🥺
Şifa diliyorum
Anlayışlı bir kocaya 😒😒😒
Aa🙄
Dostum da var sevdiğimde
Daim olsun. 😊
Ölmez sağ kalırsam inşallah 🥺
Noldu
Yokbişi
Tamam
Ihtiyaç degilde dostum olsun isterim
İnşaallah
Dost tabisi napcam sevgiliyi hdhf
Haklısın
Yine senin sorunda ve yine haklıyım
Evet ilginç
İyi bir dost alayım.
Hemen.
😂😎👍
tatile ihtiyacım var 🏖️
Olur olur
çok varr 😒
Bişi olmaz.
ikisini de ihtiyacım yok
Sevgiliye ihtiyacım yok.
Sanırım önceliğim bir dost olur.
Bu aralar hiç kimseye..
Ikisinede ihriyacım var
İkisine de ihtiyacım yok.
Olmayana. Dostum var 😄
Şu ara kimseye ihtiyacım yok.
İyi bir dost ama benim hiç arkadaşım yok
Olacaktır
tabuta ihtiyacım var
Yok artık
İkiside var
sevgiliye 😆
Hepsi hepsi 🤣
dost
Iyi bir dost isterim
Dosta.
Dosta...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?