Psikolojim çok bozuk ne yapıcam ben böyle?

Kendimi öldürme isteği geliyor hiç kimse beni ne arıyor ne soruyor günde 2 defa m@st yapıyorum ne arkadaşım var ne sevgilim annem babam deseniz onlar da beni anlamıyorlar ders çalış deyip geçiştiriyorlar durumun farkında olmadan sevgilim hiç olmuyor olsa bile internetten oluyor onun dışında hiç olmuyor uyku problemim de var hiç uyuyamıyorum gereksiz yere ağlama isteği geliyor hayat sevincim hiç kalmadı okula gitmek istemiyorum çünkü orada benimle bazıları dalga geçiyor bazısı da beni küçümsüyor arkadaşım var okuldan iki tane onlar da beni satıyor okul dışında da ne arıyorlar ne soruyorlar buna da arkadaş denmez zaten lütfen bi çözüm önerisi söyleyin
Çözi
Psikolojim çok bozuk ne yapıcam ben böyle?
Cevapla