İnsanların inancına karışmam beni ilgilendirmez ama genelde inançsız olan kişilerle çok iletişim için de olmuyorum hakaret eden aşağılayan dinimize laf söyleyen insanlarla Çok konuşma ama karışmam da beni ilgilendirmez ama evlilik yapacağım insanın Müslüman olmasını isterim.
Dindarlığını Allaha göster, bana insanlığın lazım diyordu.
Hayat mottolarımdan birisi bu. Kimseyi dini inanışına göre değerlendirmiyorum. İnsanlığına, vicdanına, edebine, saygısına, kültürüne, nezaketine göre değerlendiriyorum.
Kimse benimle aynı inanışa sahip olmak zorunda değil. Birbirimize saygı duyabildiğimiz sürece hiçbir problem olmaz. Önemli olan farklılıklara rağmen birbirimizi kabullenebilmek zaten.