Ben saygılı olduğumu düşünüyorum. Hatta farklı dine ve mezhebe sahip insanları tanımak, onlarla kültür alışverişi yapmak bana keyif veriyor.
#highlighterr
#highlighterr


Katılıyorum bende merak ederim inançlarını nasıl yaşadıklarını. Herkes bir şekilde dua ediyor inandığını tanrıya. Bence önemli olanda budur. Ve insanın kalbinin güzelliği.
Şeytana tapanlar ve yahudiler hariç evet.
Şeytana tapana niye saygı duymadığım belli.
Yahudi de adam öldürenleri destekleyen kancıklardır.
Bide millet olarak ermenileri sevmem.
Bide arkadan bıçaklamayı iyi bilen, petrol olmasa aç kalacak olan arapları.
Onun dışındakilerle problemim yok.
Kimin Neye inandığı benim sorunum değil. Bana Yanlış yapmadıkları sürece istedikleri gibi oynayabilirler.
Saygiliyim askitom dogruyu anlatmak ve kibar olmak gerek.
Cevap
20Cevap
Ateist arkadaşım da var alevi arkadaşım da. Hristiyan bir arkadaşımın olmasını da gerçekten isterdim. Farklı görüşler paylaşılınca ve o konuda yeterli bilgi sahibi olununca muhabbet ayrı bir tad variyor
İnsan olmak bunu gerektirir diye düşünüyorum hatta hangi dine ve mezhepe sahip olursak olalım ahlaki değer çerçevesinde zıtlıklarımızı ve düşüncelerimizi birbirimiz ile paylaşmalı iyi yönde ilerlemeliyiz üstünlük göstermeksizin birbirimize birşeyler katmalıyız ancak bu şekilde farklı bağlılıklarımıza olan saygınlığımızı arttırabiliriz
tabi ki de saygılıyım herkesin dini kendine yani aslında dini çok da önemsemiyorum daha doğrusu tanıştığım insanın dinini merak etmiyorum
Olması gerektiği kadar herkes inancını yasayabilir.. Ama müslüman mahallesinde salyangoz satarlarsa iş değişir...
Saygılıyımdır tabi. Keşke herkes aynı anlayışa sahip olabilse. Etraf at gözlüklü takıntılılarkla dolu
Hepsine saygım var. Bir de ülkemizde bir güruh var ki her inanca saygıları var da bir İslamiyete yok.
Saygılıyım din dil ırk lehçe ayrımı yapmam herkes özgür
Kimsenin dinini, mezhebini yargılamam, haddime değil.
Saygı duyarım.
Aleviyim ve bazı insanlar Hz. Aliyi Allah gördüğümüzü sanıyor 🤦🏻♀️
Alevilik din değil
Yazımda dindir diye bir şey söylediğimi görmüyorum 🤷🏻♀️
Sende yazdığını oku bir
Onlarda bana saygılı olduğu sürece tabi ki saygı duyarım.
Bu konuda bilgime güvenirim. Dinleri yollarına mezheplerine kadar biliyorum
Saygılıyım ben saygı göstermeliyimki onlarda benim dinime saygı göstersinler
Herkesin inancı kendisine, saygılı olmak durumundayız elbette.
Bir ateist olarak saygılıyım ama müslümanlar ateist olduğumu öğrenince ahaaa atayiz vurun kâfire cehennemlik puşt diye saldırmasalar iyi olacak
Eğitimsizlik ve bağnazlık
"Ben saygılı olduğumu düşünüyorum. Hatta farklı dine ve mezhebe sahip insanları tanımak, onlarla kültür alışverişi yapmak bana keyif veriyor."
İmza: BeyazMamba :-)
Evet saygılıyım dir ama aynı saygıyı karsidanda beklerim..
dinini ve mezhebini konuya dahil etmeden saygı duyduğum insanlar var ama tüm inanışların saygıyı hak ettiğini düşünemem, hepsini saygıya değer bulsaydım hepsini kabul ederdim
Kesinlikle. Yaratılanı Yaratan dan ötürü severim. 🔥Herkesin görüşü kendini ilgilendirir.
Bir tek cübbeliden nefret ediyorum, din tüccarlığı yapıyor
Tabi saygı duyarım herkesin dini inancı kendisini alakadar eder
Bende degisiklikleri ve bu tarz insanlari tanimayi severim
isterse elektirik süpürgesine tapsın gene saygı duyarım banane :) bana insanlı yeter
bence saygılı degil ayasofya cami yapılacak ya gevurlarda ülkelerinde ki camileri klise yaparsa? o zaman ne olucak?
Evet iyi insan olduktan sonra
Herkesin dini kendine
Etli sutluye karismam
Benimde bir dini inancım yok 🤯
canım teşekkür ederim
Tabikide herkesin dini kendisine
Aynı ben valla haklısın ben de öyle düşünüyorum 😊
Evet oldukça saygılıyımdır.
Saygılıyımdır ama damarıma basarsa patlarım
Hiç biri umrumda değil
Evet insanlerı dinine meshebine göre yargılamam
Bana göre din kişiseldir. Her zaman saygı duyarım.
Saygılıyım
Evet
Saygı duymayı zaten dinimiz emretmiş
her zaman
Saygılıyım
Tabi ki
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?