Dopamin detoksu yaparak yaşayarak biriyim ancak ramazan ayı bittiğinden beri net bir farklılık hissettim.
Siz nasıl hissediyorsunuz?
Dopamin detoksu yaparak yaşayarak biriyim ancak ramazan ayı bittiğinden beri net bir farklılık hissettim.
Siz nasıl hissediyorsunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ramaxan dolayisiyla bir yenilenme de olabilir. Hic boyle dusunmus muydun? 😎 seni
Dopamin detoksu yapan birisiyim.
Ramazan ayı en iyi şekilde dopamin detoksu yapabilmek için fırsat bir ay ve vücutta yenileniyor.
Tam tutamasamda baya iyi hissediyorum.
Sen nasıl hissediyorsun?
Bende bu ramqzan iki kere regl oldum yani cok az tuttum ama yine de iyi hissediyorum bende
Buradan dopamin detoksu nasıl yapılır izle ve dene 2 hafta
https://www.youtube.com/watch?v=mDAO_vHOjXs
Izledim bunu biliyorum
Nasıl yapıyorsun
Buradan detayları öğrenebilirsin;
https://www.youtube.com/watch?v=mDAO_vHOjXs
Ne oldugunu biliyorum. Sadece o kadar uzun sure nasil dayanabiliyorsun anlaminda sormustum ben max 2 gun yapabildim cok sıkılıyorum
Dayanmıyorumki hayatımı dolu dolu yaşıyorum.
Boksörüm haftanın üç günü boks yaparım iki günü ağırlık kaldırırım birkaç günü esneklik çalışırım.
Gitar ve elektro gitar çalıyorum.
Kitap okurum.
İngilizce çalışırım.
Satranç ve zeka oyunu oynarım.
Bazen arkadaşlarla dışarı çıkarım.
Meditasyon yaparım.
Daha bu normal sabah erken uyanma alışkanlığı kazanmaya çalışıyorum. Haftanın 1 veya 2 günü 5-10 km koşu filan yapacağım.