AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
Seni anlıyorum ama önce senin kendini sevmeye başlaman lazım. Sen çok değerlisin emin ol buna. Hatta çok kısa bir zaman önce aynı bu durumu yaşayan biri ile karşılaşmıştım. Ama bunun çözümü var
Tanıdığım birini hatırlattın bana
Aura dediğin şey bir ortama girince sana bakıyor mu insanlar ya da yolda çok normal giyinsen bile bakıyorsa millet auran vardır
Bende yapayalnızım ve eşim de yok hemde. En iyi arkadaş ailedir 😔😔
Sevgi ve ilgiyi tek birisinden bekliyorsanız sorun yok normaldir Herkesten bekliyorsanız sıkıntı biraz
Senin sorunun özgüvensizlik, kendini sevdikten sonra tüm dünya senden nefret etsede hiçbir şeyi s*klemezsin
Kimseyi fazla dinleme, kötü bakıyor gibi gelenlere selam ver konuş, rahatlatır. Evliymiş insan eşinle vakit geçir. Sosyalleş en önemlisi.
Once guzle bi dus al ve telefonu bi muddet uzaklastir daha sonra sana deger veren deger verdigin birinin yanina git ve sohbet et
Evde ki kocan seni sevmiyor sa mutlu etmiyor sa onda suç bnde bı eşim olsada onu sevsem. saysam. gezip eylensek diyorum ama yok 😞
abla 18 yaşındayım ve ben de aynı hissediyorum. sanki arkadaş grubum bile benle zorla arkadaşmış gibi geliyor.
Bu durumda kocana çok fazla iş düşüyor al onu yanına oturup konuş bütün derdini anlat ona inşallah o da sana anlayış ile yaklaşır ☺☺☺
Bu durumda eşine çok büyük rol düşüyor. Sana değer verecek, önemseyecek, daha öz güven aşılayacak ve yanındayım diyecek.
Ayni ben allahim sonunda kendim gibi birrini buldum boyle biri bana doknuruken bile sanki benden igreniyormus gibi hissediyorum ve ne yaapsam gitmiyor o his
Senin benim gibi bi insanla sohbet etmen lazım sana iyi gelecek tiyolar var bende
ya içinden gelmiyorsa kendini sevmek önce bunu anlaman gerek
Bak arkadaş olmak istersen beklerim değer vermek isterim yalnız hissetme diye
Kocan sana kötü mü hissetdiyor? nereye bakıyor adam? neden karısına dikkat etmiyor?
Seni yalnız hissettiren kişiyi sende onu yalnız hissettir kısasa kısas anlayacagın
Biraz kötü olursan tüm isteklerini yapan insanlar hayatında var olur
Belki dışarıdan soğuk duruyor olabilirsin sert duruyorsundur.
Kadın evliyim demiş ne yaşıyorsunuz?
Eşin hissettirmiyo mu 🥹🥹
bastan sonra kadar beni anlatmissin. yasimiz bakis acimiz ayni☹️... esin destek cikmiyor mu? asik olmadan mi evlendin?
Bu duygularını eşinlede paylaştın mı peki?
Ohooo 6 sene oldu her zaman hemde 🥲🥲🥲
Bu hislerini bilerek yaşarmıyomu o hisleri
Elime hep dedim ağladım bilmiyorum bazen merhametli bazen çok katı oluyor ama aşırı derecede sıkıyor beni kıskanıyo saçma sapan düşünceleri var anlamıyor beni çok kuralcı
Seni sıkan o kuralcı olması olabilirmi
Evet olabilir aşırı kuralcı ben evlenmeden önce bu kadar değildim ya yeminle daha çok arttı bu
Eşler genellikle erkekler aile bağlarını sıkı tutmak için bazsn dozu kaçırırlar bu seni çok sıkmamalı. Sende bu gerginlikle sonunda pişman olucağın hatalar yapmaya sürükleme kendini. Doğruluk abidesi deilim sadece tavsiye
Konuş dertleş paylaş içini dök mantıklı tavsiyeler al hatalıysan kendini gör ama kapılma önemli olan ailen bunu bil
Ben sadece ilgi sevgi istiyorum hepsi bu 🥲
Hangi kadın ilgi istemez ki? İnan her kadın ilgi ister. Eşinden fazla ilgi gösteren olsa bile ona ilgi duyar belli eder ya da etmez
Eşin var sana en büyük sevgiyi verecek olan da odur
Muhabbet edip dertleşip içini dökeceğin paylaşımda bulınmak istersen açığım dm
Ya Eşim bazen bana değer veriyor ama romantik değil anlayış da değil yani çok farklı bir değer anlayışı var
O boşlukdn kurtul dertleş içindeki duygu ve hisleri ama yanlışa düşme
Bence aradığın aşkı eşinde bulamamış gibisin
Kocamda öyle zaten ilgisiz ailemde sevgi göstermedi
Niye ilgi gösterenle evlenmedin ya da evlilik için acele ettin.
Ya cahillik işte eşim başta öyle değildi sonradan değişti bu kadar değildi huyları da sonradan değişti
Peki şimdi ne arıyorsun arkadaş sevgili dost ya da boşandıktan sonra yeniden eş gibi tam olarak arayışın nedir
Ben hepsini arıyorum amaç sevilmek ya böyle kimse beni sevmiyor aşağıyor gibi geliyor bana insanların ilgisine bakıyorum hep birde bakışlarına çok özgüvensiz biriyim
Diyelim sana aradığın her şeyi sundum sende aşık oldun peki sonra ne olacak
Bişi olmayacak
Eeeee nasıl edek biz de eyle büyüdük
Önce kendini sevmeyi öğrenmen lazım
Her zaman bek lerim
Eşiin seni ihmal mı ediyor?
Beni anlatmışsın 😒
İnsanlardan beklentin olmasın hepsi adi çünkü
Çok duygusal çokta cekici birisin belli
Kendini sevmeyi öğrenmen lazim önce
Eşin de mi seni sevmiyor
Aslında problem evliliğinle ilgili olabilir.
Hayatı severek yaşamaya çalış bence
Hobi edin. Kuş, balık, tavşan besle.
Psikoloğa gitmelisin
Sevgimi verim mi sana 😍😏
ben auraları hissediyorum enerjileride
Aynıyız etrafın kalabalık olsa da boş
Kendi için yaşamayı öğrenmelisin
Sen benim. bayan balımsın resmen
eşiniz size karşı iyimidir
Ya sevilmezsiniz siz haketmiyordunuz
Ben de kendimi yalnız hissediyorum
Esinde sana gereken ilgiyi sevgiyi göstermiyor mu
Çok değil bebek gibi sevilmek istiyorum böyle içim çocuk gibi hep yalnız hissediyorum kendimi 🥲
Saçlarını okşarsa böyle dizine yatirsa tam benlik şeyler 😊
Ya çok aşırı sevgi açlığı çekiyorum herkes bana ilgi versin istiyorum dışardaki insanlar bile bana ters bakıyor sanıyorum piskolojim bozuldu ya
Duzelir. zamanlq
Ben birde bu kadar değildim önemsemezdim evlendim daha beter oldum birde eşim bana böyle yapınca daha fazla arttı bu
Farkli kişiler yeni arkadaşlıklar edinseniz eşinizle olmaz mi
Ya ben birde çocuksu bir ruhum var böyle biri benden daha olgun ağır başlı oluyor ya kendimi çok aşağı çekiyorum o kişiden yani değersizleştiriyorum kendimi onu kendimden yüksek görüyorum
Yok öyle görmek senle çocuk olsun eğlensin
Ben benim gibi olanların yanında daha rahatım kendimi o zaman kendim gibi hissediyorum böyle ağır başlı olgun insanlarla tanışınca kendimi onlardan aşağı görüyorum hep
Yeni kişilerle tanıştığını eşin biliyor mu peki görüşüyor musun?
Ya ben arkadaşlıkta kuramıyorum kimseyle kaçıyorum hep korkumdan
Nasil yani arkadaşlıkta değil
Kız arkadaş demiyor musunuz
Erkek olarak demek istedim
Yok tabikide öyle erkek arkadaş falan
Anladım
Eşin sana karşı ilgili değil mi peki
Eşim de çok odun sürekli yargılıyor beni kısıtlıyor oda ilgi de vermiyor istediğim gibi
Nerden
Profilimden
Ne konuşacaz
Soru soracak mısın böyle
Evlenmeyi düşünmüyor musun
Evliymişsin. Kocan da sevmiyo mu
Demek ki böylesine şahit olunca evliliğe de gerek yok diyoruz
@hayirbakdinlemiyorsu aynen öyle
Bekarlikta zor evlilikte
@hayirbakdinlemiyorsu sevmeyen sevgisini göstermeyen biriyle evliliktense bekarlık çok ama cok daha iyi.
Sevgi bir şekilde yine gosterilir ortaya çıkarılır ama sevmiyorsa dünyada cehennemi yaşamak gibi olur
Allah'a dua et geçiyor emin olabilirsin
Evlensen yalnızlığın biter
Bende öyle hissediyorum
Siz neden?
bende oyle yalnız olduğun için
Bende
Seni ben öyle bir öperimki tüm dünyayı unutursun
Yalnız değilsin bu konuda 🥺
Sizin için konuşmak en iyi tedavi yöntemi
Doktora gitmelisin
Psikoloğa gittim derdimi anlattım ilk seansımı yaptım ikinci seansta Ne olacak bilmiyorum her şeyimi anlattım
İlaç tedavisi iyi olabilir
Psikolog ilaç tedavisi veriyor mu ki
Psikiyatriye yönlendirme yapar
Ya ben ilaç tedavisi almak istemiyorum psikiyatriye gitmiştim ilaç vermişti beni çok kötü yaptı ben konuşarak halletmek istiyorum
Overthinking ilaçsız düzelmez
İlaç beni mafetti 🥲
Evet sonuç olarak bir sorunu düzeltiyor ama başka sorunları tetikliyor
Ne gibi sorunlar
Dikkat bozukluğu, odaklanamama
Nasılsın öncelikle
Ve sana öyle giyordur
Teşekkür ederim
Siz nasılsınız inşallah
Bende iyiyim teşekkür ederim
Sosyal anksiyete var
Sende benim hastalık var psikolojik bunlar hep
Bende ve duygusalim
İşin gücün yok mu
Seni yalacak bir erkek bul