Ne yapmam gerektigini bilmiyorum depresyona giriyorum gibi hissediyorum?

Sanaldan tanistigim bir cocuk var 3 aylik konusmanin ardindan bulustuk cok guzeldi ama ben cok kotu hissediyorum su an cocuktan dusunmek icin zaman istedim ya konusmaya devam edicem ya bitecek. Hayatimda ilk defa ilgilendigim karakteri hosuma giden anlastigim biri cikti ve kaybediyorum ama bir yanda maddi imkanlarim benim iyi degil yanina gidemem onun gelmesi ise bana cok kotu hissettiriyor sureklu yuk gibi oluyor gercekten iyi hissettmiyorum mantikli olan ne bilmiyorum:((

Ne yapmam gerektigini bilmiyorum depresyona giriyorum gibi hissediyorum?
Cevapla