Her konu dahildir: Aşk/ iş / aile vs... Bunu yapabilen kral ve kraliçeleri görelim 😎✌️

Her konu dahildir: Aşk/ iş / aile vs... Bunu yapabilen kral ve kraliçeleri görelim 😎✌️

Evet yüzleşirim her ne ne olursa olsun hangi duygu olursa olsun. Kaçmak korkakların yaşamak cesurların hakkı derler benimkisi de o hesap olmuştur ve olacaktır.
👏👍
Hayatım boyunca yaşadığım duygu ya da hissettiğim ne ise kolaylıkla yüzleşebildim. ben duygularımdan kesinlikle kaçmam Olumlu ya da olumsuz o an ne hissediyorsam mutlaka onunla yüzleşirim.
Cevap
12Cevap
Yüzleşebilirim, ne geldiyse başıma bu sebepten geldi zaten
Benim de...
İmdat ya 😃
😄😄
Hislerimle yüzleşirim de, sonrasında kaçabiliyorum karşı tarafın coşkusundan 😅
Evet yüzleşirim.. Net bir insanım her zaman da öyle olacağım..
Şükür, kendimle ve hissettiklerimle yüzleşmek konusunda iyiyimdir.
En iyi yaptığım şey. Hemde o anda. Hep ve hep. Sayesinde çok net ve yararıma kararlar alabiliyorum çokk mutluyum bu yüzden 😃
Yüzleşmem eğer hoşlandigim kisi mantiğima yatmiyorsa, baskılarım. Yuzleşirsem dik ve güçlü duramam. Çünkü.
İşime gelmeyene kör, sağır olurum. Bazen duymak, bilmek istemiyorum
Hislerim genelde doğru çıkar ve o yüzden kendimi yavaş yavaş hazırlarım buna.
Bazen işime gelmez. 10 hissediyorsam 3üyle falan yüzleşirim ya da 4
Bu konuda genel olarak iyi sayılırım
Çoktan aştım ben onları bedelini ödedim.
Yüzleşir, dersimi çıkarır, köşeme çekilirim.
Her zaman olmuyor
yüzleşebilirim
Evet. Aşık olduysam seviyorsam söylerim.
Elhamdulillah 💪
Evet genelde hislerimde açığımdır
Hemen yüzleşir de tepkimi fikrimi neyse soylerimde
Yüzleşebilirim
Kaçarım ejdjwjs
Zorlandığım bir konu
Daima
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?