Hayatın gerçekleri ile tanışıp yüzleştiniz mi?
Bunu gerçekleştirdiyseniz nasıl bir yol izlediniz?

Hayatın gerçekleri ile tanışıp yüzleştiniz mi?
Bunu gerçekleştirdiyseniz nasıl bir yol izlediniz?

Aslida insan ister istemez bir gun gerceklik olarak adlandirdigim sey veya seyler ile yuzlesmek zorunda kalicaktir. Hayatin gerceklerinin gelip bizi hic beklemedigimiz bir anda bulmasi yerine , farkinda olup cesaretimizi toplayip yuzlesmek zor olsa bile cok iyi olur. Ayni guclenmeden asilmasi gereken bir basamak gibi aslinda.
Cevap
4Cevap
Evet cesaretim var tabi ki de
Yüzleşecek ne varki? En dipten geldim ben. Hayat benimle yüzleşsin asıl.
Doğrudan gerçekliğin içine doğduysan herhangi bir dayanak olmadan kendini yetiştirdiysen elbette yüzleşmesi gereken sen olmazsın
Tabi bilmediğim gerçeklerde elbette vardır. Bazen algılamak zor
Elbet vardır ama hayatın temel yapısı belli onu çözdükten sonra geriye çok bişey kalmıyor.
Bilmediğim gerçekleri öğrenmek veya yaşamak korkutucu. Senin yeni tecrübe ettiğin bi gerçeklik var mı ?
Hayatta her zaman gerçekten yüzleşmeyi sevdim en azından canım daha az yandı.
Gerçekler gün gelir ortaya dökülüyor
Evet yüzleştim de birçok kez
İlgilenmiyorum o yüzden yüzleşmeyelim
Emin değilim
Yuzlesemeyenlerin yüzleşme peşinde olması
Evet var.
Yüzleşirim
Yüzleşemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?