Hatırlıyorum
Hatırlamıyorum
Kendimle kaliteli yalnızlık yaşarım.✨
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
22 Temmuz 2017 kesinikle. İlk kez doğum günüme yapayalnız girmiştim. O yaz yaz okuluna gitmiştim ve gittiğim şehirde kimseyi tanımıyor idim. Tek başıma bir kafeye gitmiştim. Karşı masada kızın biri mum üflüyordu. Kıza "Gel, birlikte üfleyelim. Bugün benim de doğum günüm." dememek için kendimi zor tuttum.
O kadar çok ki onun için ilk yalnız hissettiğim anı hatırlamıyorum ama zaten benim için yalnızlık tercihen oluyor yalnızlığı seviyorum onun için sorun olarak gördüğüm bir olay değil. 😇
Hep öyleyim ;( ilk anı hatırlamıyorum
Cevap
8Cevap
Kendimi ilk ne zaman yalnız hissettim hatırlamıyorum zaten bunun da bir önemi yok.. önemli olan hala yalnızım..
Yıllar yılı oldu ki kendimle kaliteli yalnızlık yaşarım.
Hatırlıyorum sonra yalnız olmadığımı biliyorum.
Anlatılmaz yaşanır
evet hatırlamaz mıyım
Hatırlamıyorum
Bazen oluyor
Hatırlıyorum
Hayır
Lise yıllarım
Hatırlıyorum
Okula gittiğimde 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?