
Arkadaşlarım bir bir evlenip, sap gibi ortada kaldığımda😪

Arkadaşlarım bir bir evlenip, sap gibi ortada kaldığımda😪
İnsanoğlunun tanımlama ve kavramları birbiriyle yer değiştirmeye başladığını anladığımda.
Bunu sosyal ve görsel medya aracılıyla öyle güzel yaptılar ki (yapmaya devam ediyorlar , süslü hediye paketleriyle.) büyük bir başarıya ulaşmaya devam ediyorlar.
Teknoloji bizi yalnızlaştırıyor mu?
Yanlış kullanılmaya devam edildiği sürece.
Doğru ve yanlışı kendi içimizde çözmek yerine söz sahibi olarak belirlenen kişilere bırakıldığı sürece, evet.
İnsanoğlu kullanıldığını bu yüzden kabul etmiyor.
Çünkü doğru yanlış kendi eliyle karma karışık hal aldırdı.
Bana kızarlardı yemek için yaşıyorsun diye uzun zamandır sosyal medya için yaşayanlar var.
Trilyonların olsa ne olacak sahtelerin içinde olduktan sonra.
Altınlar içinde uyusan ne olacak , yanında sürekli diken üzerinde yaşadığını hissettiren biri olduktan sonra.
Haklısınız. Daha dün arkadaşlarla akıllı telefon ve internetin bizleri nasıl etkilediği üzerine konuşuyorduk. Teknolojiden yaralanmak güzel şey, ama bizleri de esir almamalı
Ne güzel.
Sevindim.
Güzel bir adım atmışsınız.
Bunu konuşabilmek de güzel.
Yalnız yazmış olduğunuz yorumun giriş konusundaki kelime ile ilgili açıklama yapma gereği hissediyorum.
Doğru olduğunu bildiğiniz, gerçeği yansıtan bir cevaba ve onayladığınız yoruma haklısınız manasına gelen bir cevap vermekten kaçınmalısınız.
Nedeni ise genel olarak bunu kendisine bir şeyleri itiraf edemeyip içinde pişmanlık yaşayan ve bunu kabul etmeyenler yapar.
Yanlıştan kaçamaz.
Kabul ediyor görünür olsada , söz konusu davranışa gelince kendini tekrar eder.
Bunu neden açıklama gereği hissettim.
Çünkü genel olarak iletişim kısırı olan bir ortamda bunun aksini yapmışsınız.
Pekii dikkat ederim :))
Çok güzel.
🌼
Hayatımda bir çok dönüm noktası var annemin babamın ayrılığı kardeşimin kanser olması üni için şehrimin değişmesi evlenmem bosanmam başta şehire taşınmak geri dönmek gibi ama ilk yanlızlığım 2010 yılında işten ayrıldığımda oldu ozaman kadar inanılmaz kalabalık yoğun bir çevrem vardı işten ayrılıktan sonra birde onlarin arkadaş dost değil de sadece yoğun bir kalabalık olduğunu gördüm
burada bir çok ortak yönümüz var
Doğrudur
Ben yazmadığım zaman konuştuğum hiç kimse kalmadığında.
İnsanlar beni güldürdüğüm için, ben sorduğum için mi önemsiyor gibi davranıyordu?
Bilmem. Belki de menfaatleri bitmişti.
Her türlüsü kötü.
İnsanlar böyledir ne yazık ki.
O halde ben insan değilim...
Çünküsü meleksin😌
Estağfurullah. O kadar temiz biri değilim ya.
Bilemem orasını gördüğüm kadarıyla öylesin😌
Teşekkür ederim efenim.
Güzel bakan güzel görür diyelim.
😇
Gel diyom gelmiyon ben ne yapayım?
O zaman bakış açını ve alanını değiştir janiğm. Bence sen hiç yalnız değilsin, sadece içindeki kalabalıklar dağılmış.🙂
Dağılmış olabilirler🙄
Gerek yok artık🙄
Aynen 🙄
Bazen etrafımızda herkes başka yöne gider ve biz kendimizi duraklamış gibi hissederiz. Bu çok doğal ve insanca bir his. Ama yalnızlık, kendine daha fazla vakit ayırabildiğin, en sağlam dostlarınla yani kendinle vakit geçirebildiğin bir fırsat da olabilir. Bu dönemde nelerden hoşlandığını yeniden keşfet, hayallerine odaklan. Unutma, yalnızlık bir son değil, bazen bir başlangıçtır. 🌸🌿
💐
Cevap
30Cevap
doğduğum zaman hissettim ilk yalnızlığımı
:/
2000 yarım ayamalak yanlızlık babamı kaybettiğimde 2019 tamamen yanlız kaldım anacığım 19 yıl dayanabildiği svevgilisinin gitmesine ve yanlızlık
Tüm ölenlerimize rahmet diliyorum 🙏
teşekkür ederim sizinde varsa rahmet olsun kalanlara rabbim güzel ömürler versin
Aminn
Yalnızlık bazen çoook güzel bir şey ama kötü bir alışkanlığa dönüyor, hissiyat olarakta sanırım 3n kötü yalnızlık günüm bugündü
Umarım bugün yaşadığın o her neyse, bir daha yaşamazsın 😪
Bazen ağlamak insanı ferahlatıyor. Gözyaşlarına izin ver..
Zayıflık değildir. Şöyle bir laf var; tuzlu su şifadır. Biri denizde olur, biri gözyaşında :)
Aklıma geldi birden :))
Neyse tanımış oldum :))
Bu çokta kötü bir durum değil aslında sadece doğru kişi ile doğru zamanda denk gelmemişsin eminimki hersey bekledıgınden dahada guzel olucaktır 🌸☺️
Teşekkür ederim ama yalnızlık şifadır da aynı zamanda☺️
Öyle tabi seçim meselesi :)
Bir kitap tanıdım onu okudum ve o günden beri kalabalıklar anlamsız geldiğini hissettiğim zaman
Hangi kitap?
Envârü'l-âşıkîn... İlk okuduğumda 13 yaşındaydım, 2. Kez bitirdiğim de 18..
Benim de arkadaşlarım evlendi çocuk sahibi oldu artık çocuk görmeye gidiyorum hayat işte olmayınca olmuyor
her şey nasip kısmet
Ben o şansımı kullandığım için bir daha düşünmüyorum
şöyle baktığımda yanımda ailemden hiç kimse kalmadığını fark edince çok çaresiz ve yapayalnız hissetmiştim sonradan yeni bir ailem oldu
Umarım yeni ailenizle çok mutlu olursunuz🙏
çok teşekkür ederim 💕💕
Doğduğumdan beri ne ailem ne de arkadaşlarım oldu...
:/
biz varız şekerim bize bulaşıp rahatlayabilirsin. hayat kısa bütün kuşlar sana feda olsun.
🙄
ve bil
m.youtube.com/watch
izle
Yalnızlık şifadır 😌
çok fazlası da zarardır.
siyah beyaz ve renkli bir tam resim yapar
Nası yani🙄
yani
hayat kısa kuşlar uçuyor.
Çok şükür uçurdun kuşları 🙄
yok bir tanesi uçamadı kaldı.
Neyse uçar o da yakında
hiç niyeti yok
Param bitince sahte dost ve arkadaşlarımı tanıyınca iyi ki bitmiş param
Bunu hissetmedim yalnızlık aradığım bir şey olacak her zaman
Güvendiğim insanların boş olduğunu anladığımda meğer hep tekmişim
Hayır demeyi öğrendiğim vakit yalnızlaştığımı hissettim sanırım.
Benimde arkadaşlarım evlendi ama ben ortada kaldığımı düşünmüyorum acikcasi yalnızım sevgilimde yok ama genede mutluyum yani bilmiyorum sanki böyle daha iyi gibi
O zaman ne mutlu size
Teşekkür ederim
Sorunun detayı biraz da ben
😪
O bende genetik ya 😂
Fjfjfj
Herkesten kurtulduğumda 🥳
:))
Her zaman öyleyim ilki sonu başı ucu yok.
:/
Annem ablam üç gün evden gidince ya başka birisinin kaldı evinde o zaman yalnız olduğumu hissettim yani
Asıl onlar yalnızlaşmış olmasınlar.
Bilemem
Bilebilirsin. Etrafındaki evlilerin kaçı mutlu?
Hiç biri
Tesadüf mü bu acaba? Yoksa insanların saçma sapan ısrarları mı?
Yani ne desem bilemedim. Herkes seçimlerinin sonucuna katlanır.
Ben sosyolojik bir olgudan bahsetmek istemiştim. Bireysel tercihlerden bana ne ki :)
Neyse evlenme asla evlenme
Haklısın evlenmekdeki ısrar neden bende anlamıyorum:))
Bende evlenecek göz yok zaten merak etmeyin :)))
:)) konuyu kendine getirmeni anlıyorum ama konu sen ben değil ya. Neyse tıkandı bence buradan güzel bir sohbet çıkardı ama beceremedik 😅
"Neyse evlenme asla evlenme" sözünüzdeki özneye istinaden kendime getirdim lafı :))
Neyse iyi geceler dilerim :))
Ama herkesin tercihleri dersen ben de seni özneleştiririm :) hatta özneleştirmekle iyi etmişim. 😅
Alla alla nedenmiş o :))
Pardon şimdi gördüm :) özneleştirmekle iyi ettim çünkü evlenme fikrinden kurtuldun :))
Sayenizde mi oldu bu yani:))
:)) şakaydı. Umarım kırılmamışsınızdır. Ama gerçekten evli ve de mutlu olan yok. Bu tamamen sosyolojik bir olgu değil mi:)
Estağfurullah:)
Evet kesinlikle :)
Ama evlenmeden yaşamak bu topluma uygun da değil. Bireylerin kararlarını toplum baskı ile ortadan kaldırma gücüne sahip. Sizce ne yapmalı :)
Onların gücü bana yetmez :))
Bana yettiyse size hayli hayli yeter eminim :)) 😅
Daha doğmadılar diyim o zaman :))
Çok direnişçi bir yönünüz var ama benim umudum yok ya. Bu ticari sözleşmeye birgün imza atar herkes bir gün :))
o kişi ben değilim ama üzgünüm :))
O zaman sizin fotoğrafınızı çerçeveletip sokaklara asmak lazım. 😅
Yok yahuu benden çok var :)) en azından çevremde :))
Hiç evlenmemiş insanları görmek çok mutlu ediyor
Hayır bir de insanları boşayıp özgürleştiren bir mesleğe sahipken neden yaptım ben bu hatayı 😂
Meslek hastalığı olmuş sizin ki :))
Yok değil. Benim bakış açım bu olmasına rağmen aileler çevre derken evlendirildim 😂😂
Aslında gülüyorum evet komik ama üzüldüğüm o kadar çok şey var ki. Hatta üzen. Evlilik kötü bir kurum. Gerçekten. Kurtulmak bile bir sorun.
Ne deyim Allah kurtarsın :))
😅 kurtarmıyor. Başımın çaresine bakmam gerekli hepsi bu. Siz çalışıyor musunuz
Evet çalışıyorum ve bence her kadının ekonomik gücü elinde olmalı.
Evet kesinlikle katılıyorum. Aksi halde erkeğe bağımlı oluyorlar ve bireyselleşme birey olmada sorun yaşıyorlar. Ne işle meşgulsünüz diye sorabilir miyim :)
Sorabilirsiniz tabiki ama cevap vermeme hakkımı kullanıyorum :))
😅 aaa böyle bir hak mı vardı.
Tabiki var :))
Günaydın :))
Bu hakka saygı duydum ama bu hakkı sevmedim. Ousa sadece merak etmiştim mesleğinizi 😅
Günaydın:) çok merak iyi değildir :))
Ahahaha :)) ama merak olmasa hayatı keşfedemeyiz ki 😅
İnsanın başına ne gelirse de hep meraktan gelirmiş :))
Merak olmadan birçok şey keşfedilemezdi mesela Amerika 😅
Bazı şeyler keşfedilmeden güzel ;)
Ama keşfedilmeyi bekleyen milyonlarca şey var 😃
Hiç umrumda değil :))
Umurunda olan bir şey söyle lütfen 😅
hiçbir şey :))
Sevdiğin birşeyi söyle o halde 😅
Hiçbirşey😏
Yok artık 😒
Ne yani olamaz mı😏
Olamazdan ziyade olmamalı. Sevmelisin birşeyleri
Sevdiğimiz şeyler kursağımızda kaldığından beri sevmiyoruz
Kursakta kalan sevgi değil de beklentiler olmasın
Beklentiler üzer
Hayaller?
vardır mutlaka bir çıkış yolu. Yani sevgi beklenti hayaller. Hiçbir şey mi yok sen de?
Ben ikizler kadınıyım bugün durgun olurum yarın terelelli🙄
İkizler kadını gerçekten çok terelellidir. İlginç oldu bu. Ben hala merak ediyorum mesleğini. Bari ipucu versen olmaz mı 😅
Özel sektör :))
Özel sektör bir meslek değil ama adı üstünde sektörün bağlı oldu kurum 😅
O kadar bilgi verebiliyoruz :))
Bilgide de mi sorun var yahu 😅
Kitapları sever misin?
Çook
Hayret ortak bir nokta buldum. 😅 şu an hangi kitabı okuyorsun peki? Bu da gizli değildir umarım 😅
Yok gizli değil :)) kılıçların fırtınası :))
Hayrett 😅 Nasıl bir kitap spoiler verir misin
Fantastik kurgu :)) game of thrones dizisini izlediysen bu kitap onun kitabı :)
İzlemedim ya ben 😅 bu ara yine eski klasiklere döndüm
Neyse okuduğum kitap öyle bir kitap işte :)
Tavsiye edersen okurum 😊
Tarzınızı bilmiyorum ki :)
Kitap ayırmam ben ya. Her tür okurum. Yetmez yolda sesli kitap dinlerim.
Bu kitabı okumanız için ilk 3 kitabı okumanız gerekir :))
Baktım evet serileri olan bir kitapmış. :)) okuyayım mı 😅
Hiç bulaşmayın o batağa :))
Ama çoktan bulaştım ki. Sizde mi bulaştınız yoksa 😅
Ben zaten bulaştım :))
Storytel mi :)
Yok ben bizzat dokunup hissederek okumalıyım sayfaları :)
Yazar mısın yoksa :)
Yok okuyucuyum :)
O mesleği öğrenemicem 😂
Cıx:))
İnadız biraz galiba ;))
Çokça :))
Ben de inadım belli oluyor mu 😅
Farkettim ama benim inadımı kıranı görmedim daha :))
İlk olacağım desene 😎
Bence şansınızı zorlamayın :))
Gıcıklığım üstümde 😅 özür
Bana sökmez ama :))
Film sever misin?
Evet severim ama müsaadenizle sohbeti bitirelim artık 90 yorum olmuş neredeyse:))
Aynı anda yazmışız. :)
Gerçekten öylebaskın gelme üstün gelme niyetli biri hiç olmadım. Bu yüzden de yalnızlaştım her zaman
Bitirmesek. Olmaz mı?
Başka bir soruda görüşürüz :) iyi akşamlar dilerim:)
Görüşmek üzere 😊
Çocukluğumdan beri o his var içimde
Kıyamam😪
En nefret ettiğim futbolcu😑
😏
Hayat kısa kızlar uçuyor …
Aynen😪
Çocukken yatağa tek yattığımda herhalde...
O zaman artık büyümüş olmanın özgüveni yokmuydu🙄
O başka bu başka
Ben maalesef yalnızlığa tahammül edebilecek biri değilim. O yüzden asla kalbim boş kalmamalı...
Kalbin aç senin🙄
Kurak çöllerin suya açlığı gibi...
Ayaklari uzerpnde durup yapan guclu Cumhuriyet kadin i ayaklari basladigindan berl
Kadınlarda evlenmiyor ki. Bizim kurumda 50 tane 28-44 yaş arası vardır 5 tanesi evlidir
senelerdir öyle hissediyorum zaten.
Yalnızlıkla alakalı sorun yaşamıyorum böyle iyi.
Hiçbir zaman çünkü hep yalnızdım
Lisede, ergen ergen hayatı sorgularken
20 yaşından sonra.
Anaokulunda 😕
:/
Hissetmedim 🙄
Hissetme güzel bir şey değil zaten🙄
Tahmin edebiliyorum 😕
Yazik sana bee :))
Allah başka dert vermesin dimi😪
Azz öncede biri nasil bosanabilirim. yazmiati :) bekar kal. güzel. kal boş ver :))
Kesinlikle :))
:)) guzelsen tabi
Güzelim tabi :)))
Hii sen diyosan kesin öylesindir belii :))
Fjkjk
Fikifiki :)
:))
Simarma tamam :)
Amann tamam bee😏
:))) şimarcam ben seni
Alla alla :))
Hihihiii bekle zamani gelince dicem :)
Pekii :))
tamam simdilik azad ediyorum hadi uç uç :)
Sağol ya🙄
Çok sürmücek bu azadlik haberin olsunda sonr avay efenim ben förmedim vay ben suymadim. deme
Demem🙄
tamam demicegin zaman gel şımartilman lazim
🙄🙄
Ne emoji koyup duruyon ya
Emojilerle anla diye🙄
Emojilerle anlaşsaydik ooo
:)))
Sirit sirit siritvsm ben :)
Liseden itibaren
😪
Sende evlenseydin jsjss
Bende o göz var mı sence😏
Ooo ozgurlugumden taviz vermem diyosun jsjsjdj
Tabisii fjfjf
Ama yalnızlık Allah'a mahsustur sen yine bı düşün 😜
doğduğumda :)
Ya ama :/
Askerden gelince
Tabi askerde o kadar insana alışınca fjfjf
Hiç hissetmedim bu yaşam tarzım
12 yaşımda
1994'ten beri
Çok zaman oluyor
Küçüklüğümden beri yalnızlık hissediyorum.
Ortaokulda
Buyutugumde🥲
Büyüdükçe
Aklım erdiği zaman
Her zaman öyleyim
20 li yaslarda
Uni bitince
İki sene önce
zor gunumde
Yalnız değilim
Sen de bnle evlen o zmn :)
🙄
Bn sana iyi bakarım:(( :D
Hep yalnızım ben
Hissetmedim
lisede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?