• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

İlk ne zaman yalnızlaştığını hissettin?

HayatKısaKşlrUçyr
HayatKısaKşlrUçyr Takip Et
Master Yaş: 44
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
75
Yapay Zekaya Sor
İlk ne zaman yalnızlaştığını hissettin?

Arkadaşlarım bir bir evlenip, sap gibi ortada kaldığımda😪

İlk ne zaman yalnızlaştığını hissettin?
Cevapla
Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.

    İnsanoğlunun tanımlama ve kavramları birbiriyle yer değiştirmeye başladığını anladığımda.
    Bunu sosyal ve görsel medya aracılıyla öyle güzel yaptılar ki (yapmaya devam ediyorlar , süslü hediye paketleriyle.) büyük bir başarıya ulaşmaya devam ediyorlar.

    1
    6 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Teknoloji bizi yalnızlaştırıyor mu?

      Yorumla
    • Sarpergülsoy
      Sarpergülsoy
      9 ay

      Yanlış kullanılmaya devam edildiği sürece.
      Doğru ve yanlışı kendi içimizde çözmek yerine söz sahibi olarak belirlenen kişilere bırakıldığı sürece, evet.
      İnsanoğlu kullanıldığını bu yüzden kabul etmiyor.
      Çünkü doğru yanlış kendi eliyle karma karışık hal aldırdı.
      Bana kızarlardı yemek için yaşıyorsun diye uzun zamandır sosyal medya için yaşayanlar var.
      Trilyonların olsa ne olacak sahtelerin içinde olduktan sonra.
      Altınlar içinde uyusan ne olacak , yanında sürekli diken üzerinde yaşadığını hissettiren biri olduktan sonra.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Haklısınız. Daha dün arkadaşlarla akıllı telefon ve internetin bizleri nasıl etkilediği üzerine konuşuyorduk. Teknolojiden yaralanmak güzel şey, ama bizleri de esir almamalı

      Yorumla
    • Sarpergülsoy
      Sarpergülsoy
      9 ay

      Ne güzel.
      Sevindim.
      Güzel bir adım atmışsınız.
      Bunu konuşabilmek de güzel.
      Yalnız yazmış olduğunuz yorumun giriş konusundaki kelime ile ilgili açıklama yapma gereği hissediyorum.

      Doğru olduğunu bildiğiniz, gerçeği yansıtan bir cevaba ve onayladığınız yoruma haklısınız manasına gelen bir cevap vermekten kaçınmalısınız.
      Nedeni ise genel olarak bunu kendisine bir şeyleri itiraf edemeyip içinde pişmanlık yaşayan ve bunu kabul etmeyenler yapar.
      Yanlıştan kaçamaz.
      Kabul ediyor görünür olsada , söz konusu davranışa gelince kendini tekrar eder.
      Bunu neden açıklama gereği hissettim.
      Çünkü genel olarak iletişim kısırı olan bir ortamda bunun aksini yapmışsınız.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Pekii dikkat ederim :))

      Yorumla
    • Sarpergülsoy
      Sarpergülsoy
      9 ay

      Çok güzel.
      🌼

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • yalansizolmaz35
    yalansizolmaz35 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 78%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı.

    Hayatımda bir çok dönüm noktası var annemin babamın ayrılığı kardeşimin kanser olması üni için şehrimin değişmesi evlenmem bosanmam başta şehire taşınmak geri dönmek gibi ama ilk yanlızlığım 2010 yılında işten ayrıldığımda oldu ozaman kadar inanılmaz kalabalık yoğun bir çevrem vardı işten ayrılıktan sonra birde onlarin arkadaş dost değil de sadece yoğun bir kalabalık olduğunu gördüm

    1
    2 Yorumla
    • yalansizolmaz35
      yalansizolmaz35
      9 ay

      burada bir çok ortak yönümüz var

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Doğrudur

      Yorumla
  • KafiyeKırığı s
    KafiyeKırığı Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    9 ay

    Ben yazmadığım zaman konuştuğum hiç kimse kalmadığında.
    İnsanlar beni güldürdüğüm için, ben sorduğum için mi önemsiyor gibi davranıyordu?
    Bilmem. Belki de menfaatleri bitmişti.
    Her türlüsü kötü.

    1
    7 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      İnsanlar böyledir ne yazık ki.

      Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      9 ay

      O halde ben insan değilim...

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Çünküsü meleksin😌

      Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      9 ay

      Estağfurullah. O kadar temiz biri değilim ya.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Bilemem orasını gördüğüm kadarıyla öylesin😌

      Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      9 ay

      Teşekkür ederim efenim.
      Güzel bakan güzel görür diyelim.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      😇

      Yorumla
  • azelcan
    azelcan Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 66%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Gel diyom gelmiyon ben ne yapayım?

    O zaman bakış açını ve alanını değiştir janiğm. Bence sen hiç yalnız değilsin, sadece içindeki kalabalıklar dağılmış.🙂

    1
    5 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Dağılmış olabilirler🙄

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      9 ay

      Islık çal gelir onlar.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Gerek yok artık🙄

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      9 ay

      Gönder gitsin boş ver

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Aynen 🙄

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Hayat
Hayat Takip Et
Fenomen
9 ay
  • Bazen etrafımızda herkes başka yöne gider ve biz kendimizi duraklamış gibi hissederiz. Bu çok doğal ve insanca bir his. Ama yalnızlık, kendine daha fazla vakit ayırabildiğin, en sağlam dostlarınla yani kendinle vakit geçirebildiğin bir fırsat da olabilir. Bu dönemde nelerden hoşlandığını yeniden keşfet, hayallerine odaklan. Unutma, yalnızlık bir son değil, bazen bir başlangıçtır. 🌸🌿

    1
    2 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      💐

      Yorumla
    • Yapay Zeka Yorumladı

      Hayat
      Hayat
      Fenomen
      9 ay

      Ne güzel söyledin! 💕 Yalnızlık bazen aslında kendimizle barışmanın yolu, derin nefes alıp hayata farklı pencerelerden bakabilmemiz için bir armağan olabilir. Kendine zaman ayır, dünyayı keşfet! 🌷😘

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

25

Cevap

30

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    doğduğum zaman hissettim ilk yalnızlığımı

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      :/

  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    2000 yarım ayamalak yanlızlık babamı kaybettiğimde 2019 tamamen yanlız kaldım anacığım 19 yıl dayanabildiği svevgilisinin gitmesine ve yanlızlık

    1
    3 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Tüm ölenlerimize rahmet diliyorum 🙏

      Yorumla
    • çoktaumurumda
      çoktaumurumda
      9 ay

      teşekkür ederim sizinde varsa rahmet olsun kalanlara rabbim güzel ömürler versin

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Aminn

      Yorumla
  • mefrel
    mefrel Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 34%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 487 cevap paylaştı.

    Yalnızlık bazen çoook güzel bir şey ama kötü bir alışkanlığa dönüyor, hissiyat olarakta sanırım 3n kötü yalnızlık günüm bugündü

    1
    9 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Umarım bugün yaşadığın o her neyse, bir daha yaşamazsın 😪

      Yorumla
    • mefrel
      mefrel
      9 ay

      Bugün içim çok kötü ya hiç yaşamamıstim bu boşluğu ağlamayı sevmem ama sürekli bir ağlama moduna düştüm

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Bazen ağlamak insanı ferahlatıyor. Gözyaşlarına izin ver..

      Yorumla
    • mefrel
      mefrel
      9 ay

      Bilmiyorum zayıflık olarak görüyorum ya, saçma bir düşüncemi onuda bilmiyorum

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Zayıflık değildir. Şöyle bir laf var; tuzlu su şifadır. Biri denizde olur, biri gözyaşında :)

      Yorumla
    • mefrel
      mefrel
      9 ay

      Nerden düşünün ya bu sözü 😀istemsiz bir gülümsedim

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Aklıma geldi birden :))

      Yorumla
    • mefrel
      mefrel
      9 ay

      İki yorumuda bana yapıyorsun bu arada😀 özür dilerim bunu gizlemeyi unuttumda

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Neyse tanımış oldum :))

      Yorumla
  • Anthonystark00
    Anthonystark00 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 101%
    9 ay

    Bu çokta kötü bir durum değil aslında sadece doğru kişi ile doğru zamanda denk gelmemişsin eminimki hersey bekledıgınden dahada guzel olucaktır 🌸☺️

    1
    2 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Teşekkür ederim ama yalnızlık şifadır da aynı zamanda☺️

      Yorumla
    • Anthonystark00
      Anthonystark00
      9 ay

      Öyle tabi seçim meselesi :)

      Yorumla
  • Laedriwolf12
    Laedriwolf12 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    9 ay

    Bir kitap tanıdım onu okudum ve o günden beri kalabalıklar anlamsız geldiğini hissettiğim zaman

    1
    2 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Hangi kitap?

      Yorumla
    • Laedriwolf12
      Laedriwolf12
      9 ay

      Envârü'l-âşıkîn... İlk okuduğumda 13 yaşındaydım, 2. Kez bitirdiğim de 18..

      Yorumla
  • Inspired006
    Inspired006 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Benim de arkadaşlarım evlendi çocuk sahibi oldu artık çocuk görmeye gidiyorum hayat işte olmayınca olmuyor

    1
    2 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      her şey nasip kısmet

      Yorumla
    • Inspired006
      Inspired006
      9 ay

      Ben o şansımı kullandığım için bir daha düşünmüyorum

      Yorumla
  • türkçeyiseverim
    türkçeyiseverim Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    9 ay

    şöyle baktığımda yanımda ailemden hiç kimse kalmadığını fark edince çok çaresiz ve yapayalnız hissetmiştim sonradan yeni bir ailem oldu

    1
    2 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Umarım yeni ailenizle çok mutlu olursunuz🙏

      Yorumla
    • türkçeyiseverim
      türkçeyiseverim
      9 ay

      çok teşekkür ederim 💕💕

      Yorumla
  • Hjgffcc
    Hjgffcc Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 100%
    9 ay

    Doğduğumdan beri ne ailem ne de arkadaşlarım oldu...

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      :/

      Yorumla
  • kadınyokdertyok
    kadınyokdertyok Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    biz varız şekerim bize bulaşıp rahatlayabilirsin. hayat kısa bütün kuşlar sana feda olsun.

    1
    14 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      🙄

      Yorumla
    • kadınyokdertyok
      kadınyokdertyok
      9 ay

      m.youtube.com/watch

      Yorumla
    • kadınyokdertyok
      kadınyokdertyok
      9 ay

      ve bil

      m.youtube.com/watch

      Yorumla
    • kadınyokdertyok
      kadınyokdertyok
      9 ay

      izle

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Yalnızlık şifadır 😌

      Yorumla
    • kadınyokdertyok
      kadınyokdertyok
      9 ay

      çok fazlası da zarardır.

      Yorumla
    • kadınyokdertyok
      kadınyokdertyok
      9 ay

      siyah beyaz ve renkli bir tam resim yapar

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Nası yani🙄

      Yorumla
    • kadınyokdertyok
      kadınyokdertyok
      9 ay

      yani
      hayat kısa kuşlar uçuyor.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Çok şükür uçurdun kuşları 🙄

      Yorumla
    • kadınyokdertyok
      kadınyokdertyok
      9 ay

      yok bir tanesi uçamadı kaldı.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Neyse uçar o da yakında

      Yorumla
    • kadınyokdertyok
      kadınyokdertyok
      9 ay

      hiç niyeti yok

      Yorumla
    • kadınyokdertyok
      kadınyokdertyok
      9 ay

      https://m.youtube.com/shorts/ktqZbaA39XQ

      Yorumla
  • Gri3480
    Gri3480 Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 801 cevap paylaştı.

    Param bitince sahte dost ve arkadaşlarımı tanıyınca iyi ki bitmiş param

    1
    0 Yorumla
  • CausaSui
    CausaSui Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 742 cevap paylaştı.

    Bunu hissetmedim yalnızlık aradığım bir şey olacak her zaman

    1
    0 Yorumla
  • Portakallıjölee
    Portakallıjölee Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    9 ay

    Güvendiğim insanların boş olduğunu anladığımda meğer hep tekmişim

    1
    0 Yorumla
  • Selinawoman
    Selinawoman Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 813 cevap paylaştı.

    Hayır demeyi öğrendiğim vakit yalnızlaştığımı hissettim sanırım.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    9 ay

    Benimde arkadaşlarım evlendi ama ben ortada kaldığımı düşünmüyorum acikcasi yalnızım sevgilimde yok ama genede mutluyum yani bilmiyorum sanki böyle daha iyi gibi

    1
    2 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      O zaman ne mutlu size

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • lumos_01
    lumos_01 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 62%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Sorunun detayı biraz da ben

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      😪

      Yorumla
  • intikam_vakti
    intikam_vakti Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    9 ay

    O bende genetik ya 😂

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Fjfjfj

      Yorumla
  • Zena24356
    Zena24356 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 99%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Herkesten kurtulduğumda 🥳

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      :))

      Yorumla
  • 27esmerim u
    27esmerim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Her zaman öyleyim ilki sonu başı ucu yok.

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      :/

      Yorumla
  • Edanur04
    Edanur04 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    9 ay

    Annem ablam üç gün evden gidince ya başka birisinin kaldı evinde o zaman yalnız olduğumu hissettim yani

    1
    0 Yorumla
  • HaymatlosAşk
    HaymatlosAşk Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 61%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 656 cevap paylaştı.

    Asıl onlar yalnızlaşmış olmasınlar.

    1
    97 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Bilemem

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Bilebilirsin. Etrafındaki evlilerin kaçı mutlu?

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Hiç biri

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Tesadüf mü bu acaba? Yoksa insanların saçma sapan ısrarları mı?

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Yani ne desem bilemedim. Herkes seçimlerinin sonucuna katlanır.

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Ben sosyolojik bir olgudan bahsetmek istemiştim. Bireysel tercihlerden bana ne ki :)

      Neyse evlenme asla evlenme

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Haklısın evlenmekdeki ısrar neden bende anlamıyorum:))
      Bende evlenecek göz yok zaten merak etmeyin :)))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      :)) konuyu kendine getirmeni anlıyorum ama konu sen ben değil ya. Neyse tıkandı bence buradan güzel bir sohbet çıkardı ama beceremedik 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      "Neyse evlenme asla evlenme" sözünüzdeki özneye istinaden kendime getirdim lafı :))
      Neyse iyi geceler dilerim :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Ama herkesin tercihleri dersen ben de seni özneleştiririm :) hatta özneleştirmekle iyi etmişim. 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Alla alla nedenmiş o :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Pardon şimdi gördüm :) özneleştirmekle iyi ettim çünkü evlenme fikrinden kurtuldun :))

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Sayenizde mi oldu bu yani:))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      :)) şakaydı. Umarım kırılmamışsınızdır. Ama gerçekten evli ve de mutlu olan yok. Bu tamamen sosyolojik bir olgu değil mi:)

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Estağfurullah:)
      Evet kesinlikle :)

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Ama evlenmeden yaşamak bu topluma uygun da değil. Bireylerin kararlarını toplum baskı ile ortadan kaldırma gücüne sahip. Sizce ne yapmalı :)

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Onların gücü bana yetmez :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Bana yettiyse size hayli hayli yeter eminim :)) 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Daha doğmadılar diyim o zaman :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Çok direnişçi bir yönünüz var ama benim umudum yok ya. Bu ticari sözleşmeye birgün imza atar herkes bir gün :))

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      o kişi ben değilim ama üzgünüm :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      O zaman sizin fotoğrafınızı çerçeveletip sokaklara asmak lazım. 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Yok yahuu benden çok var :)) en azından çevremde :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Hiç evlenmemiş insanları görmek çok mutlu ediyor

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Hayır bir de insanları boşayıp özgürleştiren bir mesleğe sahipken neden yaptım ben bu hatayı 😂

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Meslek hastalığı olmuş sizin ki :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Yok değil. Benim bakış açım bu olmasına rağmen aileler çevre derken evlendirildim 😂😂

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Aslında gülüyorum evet komik ama üzüldüğüm o kadar çok şey var ki. Hatta üzen. Evlilik kötü bir kurum. Gerçekten. Kurtulmak bile bir sorun.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Ne deyim Allah kurtarsın :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      😅 kurtarmıyor. Başımın çaresine bakmam gerekli hepsi bu. Siz çalışıyor musunuz

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Evet çalışıyorum ve bence her kadının ekonomik gücü elinde olmalı.

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Evet kesinlikle katılıyorum. Aksi halde erkeğe bağımlı oluyorlar ve bireyselleşme birey olmada sorun yaşıyorlar. Ne işle meşgulsünüz diye sorabilir miyim :)

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Sorabilirsiniz tabiki ama cevap vermeme hakkımı kullanıyorum :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      😅 aaa böyle bir hak mı vardı.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Tabiki var :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Günaydın :))
      Bu hakka saygı duydum ama bu hakkı sevmedim. Ousa sadece merak etmiştim mesleğinizi 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Günaydın:) çok merak iyi değildir :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Ahahaha :)) ama merak olmasa hayatı keşfedemeyiz ki 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      İnsanın başına ne gelirse de hep meraktan gelirmiş :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Merak olmadan birçok şey keşfedilemezdi mesela Amerika 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Bazı şeyler keşfedilmeden güzel ;)

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Ama keşfedilmeyi bekleyen milyonlarca şey var 😃

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Hiç umrumda değil :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Umurunda olan bir şey söyle lütfen 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      hiçbir şey :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Sevdiğin birşeyi söyle o halde 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Hiçbirşey😏

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Yok artık 😒

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Ne yani olamaz mı😏

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Olamazdan ziyade olmamalı. Sevmelisin birşeyleri

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Sevdiğimiz şeyler kursağımızda kaldığından beri sevmiyoruz

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Kursakta kalan sevgi değil de beklentiler olmasın

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Beklentiler üzer

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Hayaller?

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      vardır mutlaka bir çıkış yolu. Yani sevgi beklenti hayaller. Hiçbir şey mi yok sen de?

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Ben ikizler kadınıyım bugün durgun olurum yarın terelelli🙄

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      İkizler kadını gerçekten çok terelellidir. İlginç oldu bu. Ben hala merak ediyorum mesleğini. Bari ipucu versen olmaz mı 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Özel sektör :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Özel sektör bir meslek değil ama adı üstünde sektörün bağlı oldu kurum 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      O kadar bilgi verebiliyoruz :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Bilgide de mi sorun var yahu 😅

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Kitapları sever misin?

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Çook

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Hayret ortak bir nokta buldum. 😅 şu an hangi kitabı okuyorsun peki? Bu da gizli değildir umarım 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Yok gizli değil :)) kılıçların fırtınası :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Hayrett 😅 Nasıl bir kitap spoiler verir misin

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Fantastik kurgu :)) game of thrones dizisini izlediysen bu kitap onun kitabı :)

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      İzlemedim ya ben 😅 bu ara yine eski klasiklere döndüm

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Neyse okuduğum kitap öyle bir kitap işte :)

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Tavsiye edersen okurum 😊

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Tarzınızı bilmiyorum ki :)

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Kitap ayırmam ben ya. Her tür okurum. Yetmez yolda sesli kitap dinlerim.

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Bu kitabı okumanız için ilk 3 kitabı okumanız gerekir :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Baktım evet serileri olan bir kitapmış. :)) okuyayım mı 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Hiç bulaşmayın o batağa :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Ama çoktan bulaştım ki. Sizde mi bulaştınız yoksa 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Ben zaten bulaştım :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Storytel mi :)

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Yok ben bizzat dokunup hissederek okumalıyım sayfaları :)

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Yazar mısın yoksa :)

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Yok okuyucuyum :)

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      O mesleği öğrenemicem 😂

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Cıx:))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      İnadız biraz galiba ;))

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Çokça :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Ben de inadım belli oluyor mu 😅

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Farkettim ama benim inadımı kıranı görmedim daha :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      İlk olacağım desene 😎

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Bence şansınızı zorlamayın :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Gıcıklığım üstümde 😅 özür

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Bana sökmez ama :))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Film sever misin?

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Evet severim ama müsaadenizle sohbeti bitirelim artık 90 yorum olmuş neredeyse:))

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Aynı anda yazmışız. :)
      Gerçekten öylebaskın gelme üstün gelme niyetli biri hiç olmadım. Bu yüzden de yalnızlaştım her zaman

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Bitirmesek. Olmaz mı?

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Başka bir soruda görüşürüz :) iyi akşamlar dilerim:)

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      9 ay

      Görüşmek üzere 😊

      Yorumla
  • Tengria m
    Tengria Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Çocukluğumdan beri o his var içimde

    1
    5 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Kıyamam😪

      Yorumla
    • Tengria m
      Tengria
      9 ay

      İlk ne zaman yalnızlaştığını hissettin?

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      En nefret ettiğim futbolcu😑

      Yorumla
    • Tengria m
      Tengria
      9 ay

      Bir şey atacaktım ama ayıp olur neyseğğğ

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      😏

      Yorumla
  • badarbungaa
    badarbungaa Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Hayat kısa kızlar uçuyor …

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Aynen😪

      Yorumla
  • Sanal_Adam
    Sanal_Adam Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 31%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Çocukken yatağa tek yattığımda herhalde...

    1
    4 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      O zaman artık büyümüş olmanın özgüveni yokmuydu🙄

      Yorumla
    • Sanal_Adam
      Sanal_Adam
      9 ay

      O başka bu başka
      Ben maalesef yalnızlığa tahammül edebilecek biri değilim. O yüzden asla kalbim boş kalmamalı...

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Kalbin aç senin🙄

      Yorumla
    • Sanal_Adam
      Sanal_Adam
      9 ay

      Kurak çöllerin suya açlığı gibi...

      Yorumla
  • pocomec
    pocomec Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    9 ay

    Ayaklari uzerpnde durup yapan guclu Cumhuriyet kadin i ayaklari basladigindan berl

    1
    0 Yorumla
  • leose93
    leose93 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    9 ay

    Kadınlarda evlenmiyor ki. Bizim kurumda 50 tane 28-44 yaş arası vardır 5 tanesi evlidir

    1
    0 Yorumla
  • prozax32x
    prozax32x Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    9 ay

    senelerdir öyle hissediyorum zaten.

    1
    0 Yorumla
  • Babelissk
    Babelissk Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 544 cevap paylaştı.

    Yalnızlıkla alakalı sorun yaşamıyorum böyle iyi.

    1
    0 Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Hiçbir zaman çünkü hep yalnızdım

    1
    0 Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    9 ay

    Lisede, ergen ergen hayatı sorgularken

    1
    0 Yorumla
  • DedeSalih
    DedeSalih Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    20 yaşından sonra.

    1
    0 Yorumla
  • Sleepzilla
    Sleepzilla Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    9 ay

    Anaokulunda 😕

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      :/

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    9 ay

    Hissetmedim 🙄

    1
    2 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Hissetme güzel bir şey değil zaten🙄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      9 ay

      Tahmin edebiliyorum 😕

      Yorumla
  • TipSizAdam06
    TipSizAdam06 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Yazik sana bee :))

    1
    26 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Allah başka dert vermesin dimi😪

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      9 ay

      Azz öncede biri nasil bosanabilirim. yazmiati :) bekar kal. güzel. kal boş ver :))

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Kesinlikle :))

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      9 ay

      :)) guzelsen tabi

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Güzelim tabi :)))

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      9 ay

      Hii sen diyosan kesin öylesindir belii :))

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Fjkjk

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      9 ay

      Fikifiki :)

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      :))

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      9 ay

      Simarma tamam :)

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Amann tamam bee😏

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      9 ay

      :))) şimarcam ben seni

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Alla alla :))

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      9 ay

      Hihihiii bekle zamani gelince dicem :)

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Pekii :))

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      9 ay

      tamam simdilik azad ediyorum hadi uç uç :)

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Sağol ya🙄

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      9 ay

      Çok sürmücek bu azadlik haberin olsunda sonr avay efenim ben förmedim vay ben suymadim. deme

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Demem🙄

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      9 ay

      tamam demicegin zaman gel şımartilman lazim

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      🙄🙄

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      9 ay

      Ne emoji koyup duruyon ya

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Emojilerle anla diye🙄

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      9 ay

      Emojilerle anlaşsaydik ooo

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      :)))

      Yorumla
    • TipSizAdam06
      TipSizAdam06
      9 ay

      Sirit sirit siritvsm ben :)

      Yorumla
  • Mehmet1Oğuzhan
    Mehmet1Oğuzhan Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    9 ay

    Liseden itibaren

    1
    6 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      😪

      Yorumla
    • Mehmet1Oğuzhan
      Mehmet1Oğuzhan
      9 ay

      Sende evlenseydin jsjss

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Bende o göz var mı sence😏

      Yorumla
    • Mehmet1Oğuzhan
      Mehmet1Oğuzhan
      9 ay

      Ooo ozgurlugumden taviz vermem diyosun jsjsjdj

      Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Tabisii fjfjf

      Yorumla
    • Mehmet1Oğuzhan
      Mehmet1Oğuzhan
      9 ay

      Ama yalnızlık Allah'a mahsustur sen yine bı düşün 😜

      Yorumla
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    Master Yaş: 46
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı.

    doğduğumda :)

    1
    2 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Ya ama :/

      Yorumla
    • fangoria u
      fangoria
      9 ay

      evet

      Yorumla
  • Ksproff
    Ksproff Takip Et
    Master Yaş: 35
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Askerden gelince

    1
    1 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      Tabi askerde o kadar insana alışınca fjfjf

      Yorumla
  • myd1oez
    myd1oez Takip Et
    Master Yaş: 34
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 15,3b cevap paylaştı.

    Hiç hissetmedim bu yaşam tarzım

    1
    0 Yorumla
  • Semiralone
    Semiralone Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 314 cevap paylaştı.

    12 yaşımda

    2
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    1994'ten beri

    1
    0 Yorumla
  • hot_chocolate
    hot_chocolate Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 43%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Çok zaman oluyor

    1
    0 Yorumla
  • gorkemimben
    gorkemimben Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    9 ay

    Küçüklüğümden beri yalnızlık hissediyorum.

    1
    0 Yorumla
  • ᖇaskolnikov
    ᖇaskolnikov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Ortaokulda

    1
    0 Yorumla
  • Cooldusunce
    Cooldusunce Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Buyutugumde🥲

    1
    0 Yorumla
  • BellaVistaa
    BellaVistaa Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    9 ay

    Büyüdükçe

    1
    0 Yorumla
  • Mustres
    Mustres Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    9 ay

    Aklım erdiği zaman

    1
    0 Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    9 ay

    Her zaman öyleyim

    1
    0 Yorumla
  • Emrhttr
    Emrhttr Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    9 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    20 li yaslarda

    1
    0 Yorumla
  • Zara_sun
    Zara_sun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    9 ay

    Uni bitince

    1
    0 Yorumla
  • BirEsintii
    BirEsintii Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    9 ay

    İki sene önce

    1
    0 Yorumla
  • cokcokyoruldum
    cokcokyoruldum Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    9 ay

    zor gunumde

    1
    0 Yorumla
  • aslisskooo
    aslisskooo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20
    9 ay

    Yalnız değilim

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    9 ay

    Sen de bnle evlen o zmn :)

    0
    2 Yorumla
    • HayatKısaKşlrUçyr
      HayatKısaKşlrUçyr
      9 ay

      🙄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Bn sana iyi bakarım:(( :D

      Yorumla
  • Karhaneci
    Karhaneci Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    9 ay

    Hep yalnızım ben

    1
    0 Yorumla
  • GeceyiOkuyan
    GeceyiOkuyan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    9 ay

    Hissetmedim

    1
    0 Yorumla
  • MARDÍNPERİSİ
    MARDÍNPERİSİ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    9 ay

    lisede

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(40)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > İlk ne zaman yalnızlaştığını hissettin?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İlk kez ne zaman kendinizi yalnız hissettiniz? 26 cevap verildi
Kendini çok yalnız hissettiğin ilk anı hatırlıyor musun? 15 cevap verildi
En son kendinizi ne zaman yalnız hissettiniz? 48 cevap verildi
En son kendinizi ne zaman yalnız hissetiniz? 11 cevap verildi
En çok ne zaman kendini yalnız hissettin? 17 cevap verildi
Kendinizi en yalnız hissettiniz an ne zaman? 2 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨