En yalnız hissettiğin an , ne zaman oldu.. ?

Dedem yazlığında kalırdı sürekli. Cuma günleri şehir merkezine inerdi. Bir cuma gelmemişti ve babaannem beni uyandırdı.. 'deden gelmedi git bir bak' dedi.
Gittim. Gittiğimde gördüm ki, yerde uzanmış cansız bedeni yatıyor..
İşte o an. Kendimi en yanlız hissettiğim andı..
En yalnız hissettiğin an , ne zaman oldu.. ?
Cevapla