Hayatımda biri olmadığı için düzensiz bı yaşamım var, siz de böyle misiniz?

Yani birileriyle doldurmak zorundaymisim gibi hissediyorum ve o yüzden KS, Instagram faln takılıyorum genelde. Ama hayatımda birisi olduğu zaman sadece onunla konuşuyorum, konuşma bittiğinde içim rahat oluyo kendi sorumluluklarimi da rahatça yerine getiriyorum. Hayatımda biri olmayınca ise sorumluluklarim aksiyor.

Siz nasılsınız bu konuda? Duygusal aclikta miyim acaba?

Güncellemeler
+1 yıl
Uyuyamiyom
Hayatımda biri olmadığı için düzensiz bı yaşamım var, siz de böyle misiniz?
Cevapla