#SheWolfWoman
#TheGamer
#Hayata düşüncelerinizi ispatlamak zorunda kaldınız mı çoğu zaman?
#KişilikKarakter
#💗🌾

#SheWolfWoman
#TheGamer
#Hayata düşüncelerinizi ispatlamak zorunda kaldınız mı çoğu zaman?
#KişilikKarakter
#💗🌾

Her ikisi de oldu. Hayatı basit ve düz bir yapı olarak görmüyorum. Yerine göre her şeyi yaşadık yaşıyoruz. Bazen teyit ederek ettirerek bazen de ispata gerek kalmadan..
Hayat irade olarak hep karşıma dikildi ancak ben soğukkanlı durmayı öğrendim. Onun oyunlarına, alaycı bakışlarına karşı kendi yolumu çizdim ve artık ne yaptığı umurumda bile değil.
Cevap
10Cevap
Ya hep ispatlama peşinde oldum hayır kime neyi ispatliyorum onuda bilmiyorum kendime sanırım.
hayatı umursamıyorum hiç.
Ben hep kendi yoluma baktığım için hayat bile umrumda olmuyor çoğu zaman.
Harbiden nickin gibi kurt misali zekan var, soruların çok güzel!
Hayat muhalif yönünü daha çok gösterdi, ben de ispatlayip; onu en sonunda mat etmeyi başardım.
Bazen evet bazen hayır ama her türlü diretmeye karşı muhalifim ben 😂
Hep bir mücadele içindeyim kime neye karşı ben de bilmiyorum açıkçası..
Hayat hep bana karşıydı. Bir kere yanımda oldu. O da geçenler de ölümden döndürdü.
Derin derin şeyler sormayın ya yemek avrat ve uyku yeterli şu an için jjs
Olması gereken oluyor
Hayat hem güldürür hem ağlatır.
Duruma göre değişiyor
Mlsf çoğu zaman muhalif durdu.
Her ikisiyle de karşılaşmış birisiyim
Muhalif oldu diyebilirim.
Çoğunlukla muhalif oldu ama sağlık olsun
Fifti Fifti
Duruma göre diyelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?