Kendimi çok üzgün hissediyorum çok yalnız hissediyorum birinin omzunda oturup saatlerce ağlayabilirim bu his nasıl geçer?

Çok yorgunum çok kötüyüm üzerimde bir durgunluk var kalbimde bir şey hissetmiyorum acı duymuyorum sadece hayatsız ve hikayemin sonuna gelmiş gibi hissediyorum bıraksalar duvarları saatlerce seyredebilirim bunun üstesinden gelecek kadar güçlüyüm atlatırım diyordum ama zamanla bu içinden çıkılamaz bir hale geldi kalp kırıklıklarımla hayat koşturmalarımın arasında debelenip durdum geldiğim son nokta bu. Korkuyorum...
Var mıdır bir çaresi?
Kendimi çok üzgün hissediyorum çok yalnız hissediyorum birinin omzunda oturup saatlerce ağlayabilirim bu his nasıl geçer?
Cevapla