Olsemmi içim zaten enkaz ölüyorum ben her gün depresyon denen şeyi diplerinde yaşıyorum ama kimsenin umrunda değil sevdiklerimin umursamamasi beni daha da yıkıyor anksiyetem var uyuyamiyorum içim öldü ben neden olemiyorum. Bilmeyenler için geçer diyebilirsiniz ama ne kadar iğrenç ve umutsuz bir durum olduğunu ben biliyorum napmaliyim bir öneriniz varsa seve seve dinlerim dayanacak gücüm kalmadı zira sınavlarada çalışamiyorum berbatim ölüyorum ben her gün yeniden? uyuşturucu mu kullanmalıyım ya da alkol mu düşünmek istemiyorum artık beynim patladı.. kimsenin haberi yok herkes için hickimseyim biliyorum ama ben ölüyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Canim bir senimi derdin var herhaline sukret kalacak yerin varsa yiyeceyin varsa goruyorsun insanlarin savata gelmis evleri yok sende ALLAHimin sana cizdiyi kadere istan ediyorsun bu senin inancinin az ildugunu gisterir sen kaderw inanacam krndini dine ver olanla olene care bulunmaz hayyat yine devam ediyor bundan dolayi olaanlar fazla ilgilenme gelecek ve ileri icin pilanlar yaparsan unutmaya kolay. Olur devamli eskinin ustunu karistirirsan hayata duzelenesin
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Üstesinden gelmelisin. Emin olan beterin beteri var ama güçlü olan insanlar bir şekilde üstesinden gelmeyi başarıyor. Güçsüz olanlarda hatalardan hatalara savrulup duruyor. Düşünebildiğin sürece yaşıyorsun demektir. Sence uyuşturucu, alkol vb. kötü alışkanlıklar hangi sorunu çözüyor? Yeni sorunları karşımıza getirmiyor mu? Kontrolünü kaybettiğin zaman ne daha iyi olacak?
12 Yorumla
Soran+1 yıl8 aydır evden çıkmıyorum sizce cozum ne peki
- Diğer konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılHerkesin belirli donemleri elbette oluyo onemli olan bu zamanlarda kendini kaybetmemek yalniz oldugumu hissetme. Konusmak istersen iyi bir dibleyici olabilirim
00 Yorumla
+1 yılarkadaş arasan burdayım beni takip edebilirsin dertleşiriz belki çare bulamayız ama rahatlarsın...
15 Yorumla
Soran+1 yılHiç depresyona girdin mi erkek arkadaş vs yüzünden değil ama ciddi ciddi genel depresyon
- +1 yıl
hahha :D doğru adrestesin şu an depresyondayım
- +1 yıl
hahha :D doğru adrestesin şu an depresyondayım
Soran+1 yılSenin derdin kiminle
- +1 yıl
kendimle... bak ciddiyim dinlemek isterim seni anlamakta isterim bilmem dertleşince ben iyi hissediyorum kendimi bence sorunumuz bizi anlayan birinin olmaması o yüzden ksdeyim zaten anlıcak birini bulurum diye
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
25Cevap
+1 yılSakin ol biraz once bir bak hayatini gozden gecir belki bir yerde hatalisindir umutsuzluga kapilma hemen bu dunya bir sinav ne kadar zorluk cekersen o kadar rahat edersin sabret kardeş.
11 Yorumla
Soran+1 yılKalbim ağrıyor gerçekten yaşamayan bilemez bilemez bilmez.
Sakin ol... derdin ne anlatmak istersen dinlerim belki 1-2 tavsiye de verebilirim... çünkü ben de bitmiş hissediyorum kendimi... Ama illa ki düzelecektir...
122 Yorumla
Soran+1 yılDövme sanatçısı misiniz?
Soran+1 yılBir dövmeyi yaptırırken bazı insanlar sevdikleri şeyi yaptırır bazısı dövme olsun da ne olursa olsun der bazısı herkesin yaptırdığı dövmeleri tercih eder. .. Ama bu insanların hepsi pişman olduğunda sonuç aynıdır artık dövme etinle bir bütün olmuştur su çıkarmaz sabun deterjan çıkarmaz. En son kimyasal bir maddeye ya da lazere basvurursun ki zordur iz bırakabilir. Yani anlatmaya çalıştığım her yasanmislik her yokuş her aldığın darbe zaman gecsede etinde kalir kalbinde kalır bazı seyler gitmez iste.. Umutsuz bir insan ölü bir insandir ve ben ölüyüm. İllaki düzelecek sözünüz için bu yaziyi yazdim
- +1 yıl
Ben çoktan çürüdüm o zaman. Ayrıca şunu söylemek istiyorum dövmeleri illaki sildirmeye gerek yoktur üzerini daha yeni ve güzel bir dövmeyle kapatabilirsin. seninle yarışacak durumum yok herkesin acısı kendisine ağırdır bilirim... şu an ne durumda olunabiliyorsa dibindeyim... Kendi mezarımı kendim kazdım...
Soran+1 yılİncir reçeli 2 yi izlediniz mi orda kendini aldatan sevgilisinin adını yazdırdığı can ismini I can yani yapabilmek fiiliyle değiştirmisti ama sen onun hep can ismi olduğunu bilirsin birşeylerin üstünü kapatsanda esas olan alttaki yaradır. Ben de gerçekten dipteyim. Acı yaristiramayiz dediğiniz gibi ama ablasabiliriz anlayabiliriz
- +1 yıl
Seni gerçekten iyi anlıyorum bu sene benim için tam bir yıkım oldu her açıdan aşk iş sosyal hayat çevre aklına ne geliyorsa bittim artık toza döndüm... Ne yapabilirim inan bilmiyorum... keşke çıkar bir yolum olsa en son ne zaman bir arkadaşımla dumanı üstünde bir kahve içtiğimi bile hatırlamıyorum...
Soran+1 yıl8 aydır evden çıkmadım duygusal bir bosluktayım annem bugün sen benden nefret ediyorsun ben de senden ediyorum dedi. Kaedeşimin zaten hiçç umrunda değilim 2016 bana çok şey kaybettırdi
- +1 yıl
Bende hemen hemen seninle aynı sayılırım 8*9 aydır evimde benden başka nefes yok... Arakdaşım vs hiç birşey yok... Hiç olmazssa sen durumunu saklamak zorunda değilsin ben Annemler bide beni sorun etmesinler diye hiç birşey yokmuş numarası yapmaktan çok sıkıldım.. En son ne zaman isteyerek tebessüm ettim bilmiyorum
Soran+1 yılBen anlaşılmayı bekledim gerçekten emek verdiğim insanlar tarafından onlar beni içlerine almak yerine dahada dışa ittiler nefret ediyorum kotu olan ruh halimi daha da berbatlaştırıyorlsf
Soran+1 yılYa gerçekten neden bazı insanlar çok mutlu? Ben eksik miyim? Tüm hata ben de mi hep ben mi yanlış yaptım neden ki?
Soran+1 yılNe yapmalıyız?
Soran+1 yılHerkes gibi yaşayanlar herkes gibi ölürler ben de sevmiyorum kuralları... gerçekten napabiliriz bir çıkış yolu olmalı
Soran+1 yılBitsin gerçekten
Soran+1 yılHep hak etmeyen insanlar üzülüyor sadece bunu biliyorum
Soran+1 yılOlursa yaz olur mu
+1 yılİlla ki seni önemseyen birileri vardır , iyi bsk çevrene ve canını sıkma imtihan dünyası herkesin bir acısı var
13 Yorumla
Soran+1 yılAilem umursamıyor ailem ötesi var mı kaç gece ağladım ben
- +1 yıl
var. Aileden bile hayırlı arkadaşlar var... emin ol. elbette kolay değil.
Soran+1 yılVar sanırdım yoklarmış
ben de bir zamanlar buna benzer birşeyler yaşadım istersen konuşabiliriz rahatlarsin
129 Yorumla
Soran+1 yılSiz de aynısını mi yasadiniz
Soran+1 yılBen umutsuz bir vakayim sabaha ölmüş olmak için her seyimi verirdim
Soran+1 yılÖyle herkes için büyük degildir acim belki. İnsanlar olurken açken böyle hissetmek beni dahada yaralıyor kendimi şımarık bir çocuk gibi hissediyorum ama elimde değil en sevdiklerim resmen üzdü kırdı yere attı üstüme bastı yalnız bıraktı umut yok gibi ışık yok gibi gerçekten berbat bir durum kimse acimi goremiyor ruhsal açlık çekiyorum. Kimsenin umrunda degilim
Soran+1 yıl8 aydır evden dışarı çıkmadım.. Berbatım ama ailem göre kotu durumda olan tırnaklarını yediği ve her türlü mutsuzluğunu file getirdiği için kardeşim . oysa her gece yastıgım ıslanarak uyuyorum annemlede arama mesafe koydum çunku umursamıyor gibi sanki sorun bendeymiş gibi davrandı. Bugunde sen benden nefret ediyorsun bende senden ediyorum dedi. Kardeşimin umrunda bile değilim sanki bilerek yalnız bırakıyorlar ağlamak istemiyorum ama dayanamıyorum
Soran+1 yılHiçkimsem kalmadı benim hiçkimeyi istemiyorum
Soran+1 yılAnlattım ya. Umursamıyolar sevgisiz buyudum ben hala da öyle..
Soran+1 yıl18 deyim
Soran+1 yılBiz de herkes farklı bir odada oturur biz de takışmak diye bir kavram bile yok.
Soran+1 yılOkuyor musunuz
Soran+1 yılMerak ettim sadece önemi yoktu
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim
+1 yılKardeşim depresyondasın aynı sorunları ikinci defa yaşıyorum durup dururken ağlıyodum falan sinirlerim çok bozuktu hatta bu gün psikiyatra gittim sana da dr a gitmeni tavsiye ederim
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim uzaklara gıtmem lazım . soyle duşun seni mutsuz kılan insanlar var sen doktordan donsende iste karsındalar yine aynı şeyler 8 aydır evden çıkmadım ve üstelik anksıyetem var.. lanet olmasın yoruldum
+1 yılşu hayat için üzülmeye değmez. Telafisi olan hiçbir şey için üzülme şu hayatta. kaldı ki bu öldüğün zaman hiçbir şeyin telafisi olmayacak. Bu hayatta her şeyin telafisi vardır. Arkadaş edin kendine. Okulunda falan sosyalleş.
00 Yorumla
+1 yılBende yaşadm bir zamanlar bunu umursamaz ol sltr et
11 Yorumla
Soran+1 yılPeki
+1 yılSeni bu düşüncelere iten şeyler ne? bunları bir önüne koy düşün. Birisiyle paylaş dertleş konuş bence
10 YorumlaBiz yanındayiz senin arkadas edin kendine konus onunla derdini anlat bir suru kiz var burada senin halinden anlayabilecek ya da erkek ekle birini at mesajini konus bu kadar sıkma canını değmez gerçekten değmez açıl asosyal olma lütfen
00 Yorumlabir gün bunlarda geçeçek emin ol umudunu kaybetme çünkü umudunu kaybettiğin zaman depresyonun pençesine düşersin
00 Yorumlakonuşmak istersen burdayım
110 Yorumla
Soran+1 yılAğlamak istemiyorum konusmak da sanirim
Soran+1 yılNe konuşayım bilmiyorum bombosum
Soran+1 yılYukarıda bir yorumda yAzdım ama kısaca insan en sevdiklerinden de en büyük darbeleri yiyince tutunacak dalı kalmıyor. Umutsuzum acıyor içim ama en kotusude ya acimin farkında değiller. ya da gerçekten umursamıyor iki durumda beni öldürüyor
Soran+1 yılGerçekten yapamıyorum acıyor ya acıyor herkes için hiç olmak acıtıyor
Soran+1 yılSizin dediğiniz bu yıl kotu geçti seneye ne umutlar olacak demek gibi bişey oysa her yıl aynı seyler
Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ulen yeter artık ne var bukadar akışına bırak kardesım esrar iççen nolcak onbes dk kafan guzel yine aynı naparsan yap kendine bu hayatta.
00 Yorumla
+1 yılneden bu haldesi noldı sana
18 Yorumla
Soran+1 yılAcıkladım aslında ama kısaca yalnız kalmak umurdandıgını değer gordugunu hissetmemek
- +1 yıl
kıyamam sana bende yalnız yaşıyorum seni çok iyi anlıyorum
Soran+1 yılYalnız yaşamıyorum ama yalnız yaşasam daha mutlu olurdum inanın
- +1 yıl
evlimisin?
Soran+1 yılAilemle yaşıyorum demek istedim
- +1 yıl
ok hangi şehir?
Soran+1 yılNeden sordun
- +1 yıl
tanışmak için
ağlamaya devam rahatlatır.
11 Yorumla
Soran+1 yılBaşka bisey yapamıyorum zaten
Güneş alacakaranlık sonra aydınlatır dünyayı
112 Yorumla
Soran+1 yılÖyle mi dersin
Soran+1 yılİşte tam olarak bu umudum yok teşekkür ederim
Soran+1 yılYa gerçekten bitmisse
Soran+1 yılHer nefes alan yaşıyor mu sence
Soran+1 yılSen mutlu musun peki
Soran+1 yılBu aptallık değil mi sence de yanlış anlama soruyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılsinav kpss sanirim durumun bana cok benziyor malesef okuyunca kendimi gordum of be
00 Yorumla
+1 yılBacım ne yaşıyorsun anlat da bilelim ozaman
02 Yorumla
Soran+1 yılAnlattım,.
- +1 yıl
Sen bilirsin
sabret
12 Yorumla
Soran+1 yılBazen olmuyor
Çok karamsarsın be kardeş
00 Yorumla
+1 yılkızım biz doğduumuzdan beridr yalnızız ne bu isyan
00 YorumlaDiğer konusunda 714 cevap paylaştı. Anan baban sağ değil mi
00 Yorumladerdin ne?
13 Yorumla
Soran+1 yılTukendim sanirim
Soran+1 yıl"sence" ...
+1 yılCareyi niye oyle seylerde ariyon ki
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeni boyle yapan ne?
112 Yorumla
Soran+1 yılGüvendiğim dağlara çığ dustu en sevdiklerimden en ağır darbeleri yedim ve ailem ya acımı gormuyor ya da gerçekten umursamıyor her gece ağlayarak uyuyorum bazen aglayamıyorum ama ağladığım zamanlarda rahatlıyorum
Cevap sahibi+1 yılSevgili meselesimi?
Soran+1 yılKeşke o kadar basit olsa konu
Cevap sahibi+1 yılHmmm. anlaticaksan dinlicem.
Soran+1 yılAile arkadaşlar hepsi aslında 8 aydır dışarı çıkmadım her şey için endişelenmeye başladım kimsenin umurunda değilim gerçekten acı çekiyorum ama ailem...
Cevap sahibi+1 yılKimse seni meraketmek zorunda degil arkadasin dahi olsa. bunu bende yasiyorum. arkadas kaybedilir baskasi bulunur. onlari dert etme
Soran+1 yılArkadaş dediklerim yıllardır kardeş olduklarım evet kımse merak etmek zorunda değil peki aile niye var oyleyse
Cevap sahibi+1 yılGit snnene , neden nasilsin diye sormuyosn bir gun bile de. ne dicek bakalim
Soran+1 yılSordum birinde o beni hep düşünüyormuş soğuk olan benmişim gelip bir kez sarılsa 1 gun ağlarım
Cevap sahibi+1 yılAnnenmi diyo bunu
Soran+1 yılBen diyorum
Cevap sahibi+1 yılGit sen ona saril. sen belli etmedikce , paylasmadikca insanlar senin nasil oldugunu bilemez. annenle paylasmalisin. ailen bunun icin var
Manyakmısın sen
01 Yorumla
Soran+1 yılBunu neden soyledin
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar