Çok mutsuzum isigimi kaybettim ailemde dahil kimsem yok yapayalnizim durup ağlıyorum sonra yeniden ağlıyorum napsam?

Olsemmi içim zaten enkaz ölüyorum ben her gün depresyon denen şeyi diplerinde yaşıyorum ama kimsenin umrunda değil sevdiklerimin umursamamasi beni daha da yıkıyor anksiyetem var uyuyamiyorum içim öldü ben neden olemiyorum. Bilmeyenler için geçer diyebilirsiniz ama ne kadar iğrenç ve umutsuz bir durum olduğunu ben biliyorum napmaliyim bir öneriniz varsa seve seve dinlerim dayanacak gücüm kalmadı zira sınavlarada çalışamiyorum berbatim ölüyorum ben her gün yeniden? uyuşturucu mu kullanmalıyım ya da alkol mu düşünmek istemiyorum artık beynim patladı.. kimsenin haberi yok herkes için hickimseyim biliyorum ama ben ölüyorum
Çok mutsuzum isigimi kaybettim ailemde dahil kimsem yok yapayalnizim durup ağlıyorum sonra yeniden ağlıyorum napsam?
Cevapla