Dünyanın en yalnız insanı falan gibiyim doğum günümde bile yalnızdım
2 ay
Dünyanın en yalnız insanı falan gibiyim doğum günümde bile yalnızdım
Cevap
7Cevap
Yalnızlık bu kadar abartılacak kadar kötü bir şey değil diye düşünüyorum ayrıca niye kendini bir başkalarıyla kıyaslıyorsun?
Yalnızlık bana göre sevilmemek demek. Kimse için değerli değilim o yüzden yalnızım
Sana bunu düşündüren ne nerden biliyorsun
En basiti ben herkesin doğum gününü çok abartırım bana gelince hiç bi şey yok. Ben insanlara bi şey anlatırken yarısında beni dinlemezler ben ise onların derdini kendimin gibi dinlerim. Etrafımdaki insanlar hep açığımı bulmaya çalışıyor bende yalnız kalmayı tercih ediyorum neden çünki sevilmiyorum. Ben kendimi hep ispatlamaya çalışıyorum ama bir türlü sevilmiyorum
Bu sevilmemek değil aksine saygı görülmemek. Sen de çevreni değiştir değiştiremezsen de davranışlarını değiştir. Sana nasıl geliyorlarsa öyle yaklaş
Ayrıca bu seviyede insanlarla aynı ortamda bulunursan enerjini de çekerler hayata karşı bakışını da değiştirirler. İyi insanlar illa ki var denk gelmeni diliyorum. Çünkü onların bu davranışları senin sevilmeye değer olmadığını göstermiyor. En önemlisi sen kendini önemse değer ver
Davranışlarımı değiştirirsem kimse kalmayacak yanımda iyice yalnız olurum. Kimse beni ben olduğum için sevmiyor. Bende sessiz bir köşede oturuyorum. Çok fazla konuşmuyorum şimdi beni sevmezler diye korkuyorum. Kalbimi kırdıklarında empati kurmaya çalışıyorum belki günü kötü geçiyordur diye. Benim hayatım paramparça olurken ben yinede iyi davranıyorum.
Herkes yalnız belki ben abartıyorum ama her gün ağlıyorum içimde bi sızı var dindiremiyorum. Çok garip kendime üzülüyorum belki çok bencil bi şey ama için için kendime ağlıyorum
İleride bu haline bakıp kızacağına yemin edebilirim. Kalabalık içinde yalnızsın zaten davranışlarını değiştirsen bir zarar görmezsin. Ayrıca onları bu kadar önemsemeni çözemiyorum onları önemsediğin kadar kendini önemsesen yüzlerine dahi bakmazsın kendi seçimin olur bu. Benim de kötü geçirdiğim dönemler oldu ama bu karşı tarafa böyle davranacağım hakkını vermedi hiçbir zaman. Sen hayatını paramparça yapmalarına izin veriyorsun bu daha nereye kadar sürecek?
Benimde önemli olduğumu anlasınlar istiyorum. Bu kıza da yazık bu kadar değer verirken biz yalnış davranıyoruz diye düşünmelerini istiyorum. Değer vermem saçma evet ama ben tek kendime odaklansam yine yalnızım. O kadar kötü biri miyim ki beni önemsemiyorlar? Çok mu değersizim?
Neden kendini suçluyorsun? Birine çok değer verirsen haddinden fazla değer verirsen bazıları bunu ziyan edebilir. Değerinin anlaşılmasını istiyorsan sürekli iyi davranma sana saygısızlık yaptıklarında karşılığını ver. Ve sen hep iyi olduğun için hep alttan aldığın için bunu yapman gereken bir şeymiş gibi algılamışlar sen de algılarını boz ve öyle davranma. Değerinin anlaşılmasını istiyorsan o verdiğin sevgiyi çabayı emeği verme ki anlasınlar
ilgi alanları artır insanlarla konuş gez müzik dinle hayvan besle oyun oyna mobil pc
Dunyanin en yalniz insaniyim iddia ediyorum. Uzulme
Yazanlara da olumlu dönmüyorsun değil mi? Harbiden kadınlar neden böyle yapar?
Yaşım 23 benimde hiç olmadı üzülme tamam mı
24 yaşındayım benimde hayatımda kimse yok doğru dürüst sevgilim bile olmadı ya😔
Neden doğum gününde yalnızdın?
Kimse yoktu. Annemle babam evde değillerdi. Kız kardeşim üniversitedeydi. Bende stajdan eve geldim. Evi temizledim yemek yaptım kendime pasta yaptım küçük erkek kardeşimle ilgilendim. Kendi kendime kutladım yani. Arkadaşım 1-2 tane var onlarda gelmedi. Ben herkese sürprizler hazırlarken bi baktım kendi doğum günündede kendime hazırlıyorum dedim bu kadar mı yalnızsın be
Minik hediyeleri bile s seni ne mutlu ederdi oysa
Bi düşünüldüğümü anlasaydım yeterdi
☹️ üzülme, sen değerli birisin.
Hiç beklemediğin anda birisi gelir merak etme
Bende ôyleyim ya bendee bendnen bende
Yaa kiyamam kaç yasina giridn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Doğum gününde yalnız kalmak içini çok acıtmış, bunu hissedebiliyorum 🥺💔 Kendini değersiz hissetmen çok normal ama bu his senin gerçeğin değil.
Önce ağlamana izin ver bu bir temizlik 🌧 Sonra küçük adımlarla başlayabilirsin. İlgi duyduğun bir hobi bul, bir kursa yazıl, çevrim içi ortamlarda yavaş yavaş insanlarla sohbet et 💬🧡
Unutma senin değerini yanında kaç kişi olduğu belirlemiyor. Zamanla kalbinin dengelendiğini fark edeceksin 🌿✨