Herkesin yanında birileri var benim yanımda kimse yok bende biri olsun istedim olmadı şimdi sürekli ağlıyorum nasıl geçer?

Dünyanın en yalnız insanı falan gibiyim doğum günümde bile yalnızdım

Herkesin yanında birileri var benim yanımda kimse yok bende biri olsun istedim olmadı şimdi sürekli ağlıyorum nasıl geçer?
Cevapla