O kadar yalnız hissediyorum ki oturup ağladım az önce. Nasıl kurtulurum bu histen?

Tek yaşıyorum ve arkadaşım yok. O yüzden kötü hissediyorum. Nasıl kurtulurum? Arkadaş bul demeyin çünkü bulamıyorum.

O kadar yalnız hissediyorum ki oturup ağladım az önce. Nasıl kurtulurum bu histen?
Cevapla