Onlara gelirsek depremi, seli, kazaları da hesaplamamız gerekir. Oradaki iş kollarını kadınlar tercih etmediği için erkekler var. Ki malum büyüklerin ihmalleri sonucu oluyor. Kadın cinayeti, hayvan cinayeti bunlar aynı şeyler mi sence onunla?
Soran
+1 yıl
Yani keşke Kadinlar tercih etse işte o işleri :) ki ben o erkeklerin de tercih ettiğini sanmıyorum mecbur oldukları için yapıyolar :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Değiştir bakalım neler olacak gadası
Olmadan önce soruyorum işte 😃
Tabi, Hemen
Başlangıç için güzel fikir 😃
Bu ülkede kadın olan erkeklerin akıl tutulması yaşadığını düşünüyorum. Bu ülkede kadın, hayvan ve ağaç olmayacaksın:))
Neden çok mu kötü 😃
Bunu öğrenmek için ülkenin gündemini takip etmen yeterli😊
Maden çöktü bir sürü erkek öldü 😃 her hafta sınır ötesinden bir sürü şehit haberi geliyor 😃 en son tünel çöktü bide gene erkekler kalmış altında 😃
Onlara gelirsek depremi, seli, kazaları da hesaplamamız gerekir. Oradaki iş kollarını kadınlar tercih etmediği için erkekler var. Ki malum büyüklerin ihmalleri sonucu oluyor. Kadın cinayeti, hayvan cinayeti bunlar aynı şeyler mi sence onunla?
Yani keşke Kadinlar tercih etse işte o işleri :) ki ben o erkeklerin de tercih ettiğini sanmıyorum mecbur oldukları için yapıyolar :)
Muslumansan yapmazsin degilsen seni engelleyen hicbirsey yok. Istedigini yap.
Değilim 😃
Cehennemde seni bekliyor.
Sana göre öyle 😃
Evet, dedigin gibi. Gidince goreceksin. Biz gitmeden biliyoruz. :)
İyiymiş 😂
Dişini sıkarsın iki git gel yaparlar rahatlarsın. 😄😄
Ya alışamazsam 😃
O zaman bilmiyorum. 😄😄
Beni mi engelledin
Hayır
Yanlışlıkla yazdım sana
Hayaller görseldeki kız gercekler fatih ürek
Niye öyle olsun 😃
Ndkrkxs cjsm ne kadar meraklısın
Neye meraklıyım? 😃
Kadın olmaya belki oldun bile nakdndmms
Meraklıyım işte ondan soruyorum daha olmadım 😄
Hayır alışır sın
Nerden biliyorsun 😃
Erkeğın altına yatınca hisedersin kadınlığı
Ya alışamazsam 😅
bir şey olmaz
Nasıl olmaz 😃
Hormon alınca değişcek duyğular
Yaş kaç
Becerebilir miyim kadınlığı 😃
Evet
Kadın olunca napıcan
Kadın olunca napıcan.
Evlenirim
Kasa sağlamsa yururdum
Şöyle bir kız olsam fena mı olur 😃
Dene
Pişman olur muyum diye korkuyorum 😅
Cinsiyet değiştiren birine sor.
Bulsam soracam 😃
Hangi konuda zorlanacağını düşünüyorsun?
Kadınlığa alışmak konusunda
Ev işleri mi?
Ev işleri olsun oturup kalkmak olsun kadin işleri işte
İçinde varsa olur.
Var biraz sanırım
Daha önce hiç bir kadınla cinsel ilişkiye girdin mi?
Hayır girmedim
Kadın sevmiyor musun?
Seviyorum
O zaman hiç cinsiyet değiştirme fikrini aklına getirme.
Neden
Kadın seviyorsan niye cinsiyet değiştirme fikri var?
Kadinlar beni sevmiyor 😅 yapamıyorum yani kadinlarla
Seni sevmelerine gerek yok saygı duysunlar yeter.
Nasıl saygı duyacaklar
hiçbir şey yapamayınca kürt erkekler
Türküm ben 😅
kürtsün. utanma bu ayıp bi şey değil
Valla Kürt değilim ya 😅
amma abarttın ya. gizleme ırkını anonimsin zaten
İyi tamam Kürt olayım bari :)
git şimdi s2kini de kestir
Zorlanirmiyim peki kestirince
bilmem babana sor
Kadınsın ya sana soruyorum o yüzden
çok zor lütfen kadın olma
Neden zor 😃
zaten türkiyedeki translar çirkin oluyor
Ben güzel olurum belki fotoğraftaki gibi 😃
Alıştırlar
Kim ve nasıl 😃
Sevgilin
Erkek ol
Nasıl alıştıracak