Erkekler bunu söylediğinde neden herkes çok tepki veriyor, bir kadın söylediğinde o kadar tepki almıyor nedir derdiniz?
not: kadın hissettiğim için kadın olarak açtım
Erkekler bunu söylediğinde neden herkes çok tepki veriyor, bir kadın söylediğinde o kadar tepki almıyor nedir derdiniz?
not: kadın hissettiğim için kadın olarak açtım
Çünkü kadın olmayı kadınsılığı aciz görüyorlar erkeklik onlara göre şeref duyulması gereken bir şey ve bir erkeğin kadın olmak istemesi onlara göre attan inip eşşeğe binmek (bencede)
bencede derken katılıyormusun bu görüşe
Yani bu benim fikrim de yi otomatik düzeltme eklemiş
haa korktum bunu bir kadından duymak
Anlamdım
bbunu bir kadından duymak korkunç olurdu
bilmiyorum senin gibi olan cok. bu kolay verilebilecek bir karar degil ve bu cesaret isi de olmadigina gore gercekten ortada degistirilmesi gereken veya uzerinde durulmasi gereken bir konu var demektir benim butun olaylara karsi bakis acim empati ve anlayis uzerinedir bendeniz funda cokverengillerden hande tadina baktim izi kaldi ailesinw mensup olup size psikiyatr tedavisini onermekten baska carem olmamaktadir
isminize gelene kadar her şey çko ciddiydi
benim de tek sorunum bu HWHDJDNX
Cevap
0Cevap
Ne zamandır böyle hissediyorsun
Çocukluğumdan ber
Bi travman mı oldu
tek bir olayla açıklayamam ama kendimi bildim bileli ilgi duyuyorum karşı cins olmaya
Bak şimdi yanlış anlama bu tabiki bir hastalık demiyorum yardımcı olamaya çalışıyorum ama öncelikle bir psikolojik destek alman şart belki kendini daha iyi tanımaya veya herhangi bir şeyin etkisi altında kalıp kalmadığını anlarsın ha yok hâlâ aynıysa tavsiyem şudur istediğini yap istediğini
hormon testinde bir problem çıkmadı bunun bir tercih olduğunu düşünüyorum yani cinsiyet fan*tezisi değil gerçekten istiyrum
O zaman yap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?