Artık hiçbir şey yapmaya istek duymuyorum ilgimi çeken veya beni heyecanlandıran-üzen bir şey yok. Bu depresyon mu?

Artık telefona bakmak, spor yapmak, insanlarla konuşmak ya da ders çalışmak kısacası hiçbir faaliyeti yapasım gelmiyor. Fazla karamsarlaştım sürekli durduk yere ağlayasım geliyor. Arkadaşıma sordum depresyon dedi ama bence değil sizce

Artık hiçbir şey yapmaya istek duymuyorum ilgimi çeken veya beni heyecanlandıran-üzen bir şey yok. Bu depresyon mu?
Cevapla