Kendimi aşırı mutsuz hissediyorum ve hiç bişey yapmak gelmiyor içimden neden?

Kendimi sürekli mutsuz hissediyorum sürekli ağlamak istiyorum ve bu duygu hiç gitmiyor geçen sene bu yüzden okula devam edemedim bu sene de edemiyorum ve bir senem zaten uzadı bu senede uzayacak hep devamsızlıktan dolayı kalıyorum ders çalışasım gelmiyor temizlik yapasım gelmiyor sigaradan dahi zevk almıyorum ve bu durum yaklaşık bir buçuk senedir var ağlama krizlerine giriyorum intihar etmek istiyorum ve beceremiyorum sürekli gözümün önünde küt saçlı bir byan silueti görmeye başladım beyaz renkte ve onu gördükçe artık daha çok yaşama sevincim azalıyor kolay olmayan şeyler yaşafım zamanında ama artık hayatım çok düzgün olmasına rağmen ben yinede mutlu olamıyprum okulu bırakmak istiyorum sevgilimle ayrılmak istiyorum arkadaş edinemiyorum edinsem de konuşasım dışarı çıkasm gelmiyor uyumak istemiyorum ne yapmalıyım
Kendimi aşırı mutsuz hissediyorum ve hiç bişey yapmak gelmiyor içimden neden?
Cevapla