Sanki insanlarla frekansım uymuyor. kimseyle anlaşamıyorum, kimseye uyum sağlayamıyorum. rahat değilim, kendim değilim sanki?

Neden böyle. Nasıl aşacağım bu durumu
Sanki insanlarla frekansım uymuyor. kimseyle anlaşamıyorum, kimseye uyum sağlayamıyorum. rahat değilim, kendim değilim sanki?
Cevapla