Hiç karşımdaki insanı yoran biri olmadım sizce sorun ben miyim?

Trip atmam, uyumluyum, anlayışlı olmaya çalışırım dengeyi iyi sağlarım ama neden ilişkilerde kaybediyorum ne kendimi yormak isterim ne de karşımdaki insanı yani bu kadar sağlıklı ilişki kurmaya dikkat ediyorum ama amalarla ilişki bitiyor

Hiç karşımdaki insanı yoran biri olmadım sizce sorun ben miyim?
Cevapla