
Meselâ bir yere gidilmesi gerekiyor ama ayağınız çekmez ya da güzel bir olay olur ama sizi mutlu etmez. Bir şeyin güzel olması için ne olması gerekiyor?
Bilene EİG vereceğim. ✔️

Meselâ bir yere gidilmesi gerekiyor ama ayağınız çekmez ya da güzel bir olay olur ama sizi mutlu etmez. Bir şeyin güzel olması için ne olması gerekiyor?
Bilene EİG vereceğim. ✔️
Samimiyettir gerçekliktir sahtelikten uzak Doğal ortam ve doğal davranmaktır Kötü insanların kötü negatif enerjilerin samimiyetsiz davranışların iki yüzlü hareketlerin olduğu bir ortamda sadece kasvet olur ve kaçmak istersin
Doğru zamanda ve doğru mekanda olması gerekir.
Mesela şu an bekarım, maddi bir ihtiyacım yok. Ama yıllar sonra ev alırsam, onun taksiylerini öderken trafik kazası geçirip arabayı yaptırmam gerekse, o an da yatırım yapmış olduğum altın gibi bir şey aşırı değer kazanmış olup elime tüm ihtiyaçlarımı karşılayacak kadar para gelse mükemmel olur.
Bir diğer örnek, canın tam baklava çekmiştir ve baban eve gelirken kimse ona söylemeden baklava almıştır. bu da mükemmel zamanlama ve mekan sayesinde olmuş olur.
Aferin, sınavı geçtiniz. ✔️
Yaşasın 😊
EİG'i vereceğim sorunun zamanı dolunca. 😌
Teşekkür ederim şimdiden 😊
Rica ederim. ✨
Her şeyden önce insanın beklentileri ve umdukları farklıdır.. birine güzel gelen ya da birini mutlu eden her şey bize de iyi gelecek ya da bizi de mutlu edecek diye bir şart yok..
Onun dışında kişinin psikolojisiyle de alakalı bir durum bu.. içimizden bir şey yapmak gelmiyor ya da hiçbir şey bizi mutlu etmiyorsa, güzel olup olmamasının önemi yok..
Yapmak gelmiyorsa mutlu etmiyorsa zamanı değildir belki.
Bakış açısı bana göre; insan baktığını güzelleştiren bir canlıdır. Bu içinde taşıdığı enerji ile paralel bir şeydir. Sen güzel görmek istersen güzelleşir. Hem kaldığın yer, hem gitti yer. Hem sen güzelleşirsin, hem seninle birlikte olan çevren.
Böyle de düşünebiliriz tabii ama cevap bu değildi.
O şekilde sormuştum açıklamaya da yazdım.
Cevap
11Cevap
Tamamen bakış açısı çünkü kime neye nasıl bakarsan öyle görürsün
Öznel tutum.
İlgimizi çekebilmesine bağlı. Bize nispeten değerli olan şeylere iyi gözüyle bakarız. Ancak algımız kapatıcak önyargımız (depresyon , olumsuz bakış açısı vs.) varsa normalde sevebilceğimiz şeyi farkındalıkla göremeyiz.
-Doğru zaman olması doğru insan olduğumuzu göstermez.
İnsanlar olur ne olacak kişilere bağlı güzel bir şey olsa da mutlu etmeyebilir
Bir yere gidilecekse gitmek istemeyebilirim
Bunun dışında
Bir şeyi güzelleştiren Detaylardır
Ki söylenecek her cevap bu detayların altında ele alınır djfn
Hayır cevap bu değil.
Yok bu 😂
Değil. 🙂
Neymış merak ettim cevabı bu arada
Kimse gelmedi ki soruya, şu an söyleyemem.
Neymiş biraz daha düşünem
✔️
Doğa?
Ama detay kafami kariştiriyo değil
Sevgi?
Ya detaya takılma ben örnek verdim.
Söyle yeter gari snf
Biri bulmuş doğru cevabı. ✔️
Hangisi daaaa
Cevaplara bakabilirsin.
Beğenmedim jdnf
Bir şeyi güzelleştirme zamandır. Yıldız kayarken düşün, tam kaydığı anda bakarsan görürsün kaydıktan sonra baksan bile o gitmiştir. Bir şeyi istiyorsun, zamanında olmayınca hevesin kaçar örnek. Öyle düşün.
Taam hadi fena değilmiş doğru olmadigini söyleyemem😂🥂
Sana göre olmayabilir tabii ama ben bayağı düşündüm böyle mantıklı geldi. 🤔
Yok yok sıkintı yok güzel bir bakış açısı ki herkes tarafindan da kabul görülmeye uygun
Ben detaya çok takıldım biraz jsjf soruyla çok çelişkili olmuş
Aklıma gelmezdi ama herkesin fikri üreteceği düşünce degişebilir
Doğru açıklayamamış olabilirim ama detaya takılma demiştim zaten, sorun yok. 🙂
No problemaa
Benim için küçük ayrıntılarda saklı olan mutluluk sebeplerini görmem mesela
Sevdiğim kişi olması gerekir, sevdiğim, ben, ve huzur bulduğumuz yer.
Olayın içerisindeki kişiler...
Hissettirdikleri
Belki ama değil.
O güzelliği paylaşabileceğin sevdiğin birinin olması
Zamanında gerçekleşiyor olması.
Ayynen işte aradığım cevap. ✔️
Teşekkür ederiimm 😌💗
İnsanın en sevdiğinden esintiler taşıması
Değil.
Senin için mi onun ne olduğunu bulacağız yoksa genel mi!
?
Açıklamaya yazdım ya yani ben kendi bakış açıma göre sordum.
O zaman hayatının amacıyla uyumlu olması 🙂
Veya o ortamda en sevdiğin arkadaşının gelecek olması mı nedir 😄
Doğru cevap zamandı. 🙂 Her şey zamanında güzeldir.
Bak ya 😄
Sevdiklerinin de mutlu olmasıdır.
Sevdiğim insanlarla yapıyor olmam
Beklemediğim an da gelen çok istediğim o şey
Müzik
O büyüsü, bu da değil.
anılar
Hayır
sadeliği
Zaman ve mekan...
Dogaa
hevesim olmalı
HEYECANNNN
Hayır değil.
Başrol:-)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?