+1 yıl1. Dedikodu
2. Yalan
3. İhanet
4. Aptallık (Aptal insan severim ama kendimden aptalını sevemiyorum. İster istemez kıskançlık duygusu oluşuyor. Bir insanı adam yerine koymam için benden en az 1 tık zeki olması lazım. Bu konuda hipergami güdüyorum maalesef.)
Adam kalkıyor diyor ki dolar artarsa artsın ne olmuş 1 dolar=150 Japon Yeni diyor. Japon Yeni bizden değersiz ama bizden güçlü bir ülke diyor.
Bu beyin hücrelerini faşizan milliyetçilik ve siyasal dincilikle öldürmüş süper zeka arkadaş, 2005 yılında geçmişteki hiperenflasyonlar sebebiyle paramızdan 6 tane sıfır attığımızı unutuyor. Yani şu anda 1 doların gerçekte 32 lira değil 32.000.000 TL olduğu gerçeğiyle yüzleşemiyor.
13 Yorumla- +1 yıl
Doğru ama kardeşim sende harbi öyle böyle zeka yok bak bunu sana içten söylüyorum seni anlayan anlar senin pencerenden
- +1 yıl
Abi aptallık zeka düzeyiyle alakalı değildir. Bir davranış ve yaşam biçimidir. Bir vizyon ve misyon meselesidir.
Albert Einstein dünyanın en zeki insanlarından biri olarak izafiyet teorisini buldu. Ama ne yazık ki Einstein, sosyopat bir aptaldı.
Ben sırf tembellik ve özgüven bunalımını aşamadığım için Eliot Rodger gibi işsizlik ve zorunlu bekârete mahkum kaldım. IQ ne kadar yüksek olursa olsun tembellik ve özgüven eksikliği aptal insan özellikleridir. - +1 yıl
Sen bak dedimi düşün bir IQ testine baktır sen çok araştırıyorsun ve beynin zehir gibi çalışıyor benden sana tavsiye
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 582 cevap paylaştı.
+1 yılAslında yalan saygısızlık terbiyesizlik yapanları affetmemek lazım ama tersi oldu yalanları affettim işte vicdan yaptım dil döktüler tabi yine de konuşmayı kestim sadece bir iki kişiyi affetmedim genelde Allah'a havale ettim yapacak bir şey yok geçen seneye dönsem keşke kandırılmak kötü
18 Yorumla- +1 yıl
Ama onları kendine bir tecrübe olarak aldın değilmi
- +1 yıl
Tabi tecrübe oldu inşallah daha kanmam yoksa sonum kötü
- +1 yıl
Kanma zaten her inana kanilmaz tecrübe zaten yasantilarin göstergesi örnek Alman için
- +1 yıl
Evet kötü ama tecrübe işte bir eksiklik gördü mü kokusunu alıyorlar sırtlanlar
- +1 yıl
Doğru diyosun yeterki kokusunu alsınlar
- +1 yıl
@Cendere1910 ozrl sorum var bkrmsn xper1
- +1 yıl
@wqwqw3434 ok bakarım
- Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
+1 yılAçıkçası kız kendi kaşındı doğru olsun yanlış olsun işte en son pardon sana atmıcaktım bir resim orada kaşındı tuzak kurdular kazık attı ama en son yer yine mesaj atması tebrik etmişim mecbur eşiyle onunla muhattap olmuşum ne kafası yaşıyorsunuz?
13 Yorumla- +1 yıl
Kim bu kişi anlamadim
- +1 yıl
Arkadaş
- +1 yıl
Anladım pek sallama böyle arkadaşları
Kişilik & Karakter konusunda 588 cevap paylaştı. Nankörlük, ihanet, şiddet, küfür, çekememezlik olursa ben direkt naşting jdjd
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
u +1 yılİhanet, arkadan iş çevirme, bazı yalanlar, iki yüzlülük, yanar dönerlik yapanları uzaklaştırıyorum müq hayatımdan
228 Yorumla- +1 yıl
Onlardan çok var ve bitmiyor aslında bu düşüncelerde insanlar yüzünden iyi insanlarda kayboluyor biliyosun senin sucuklu yumurtacı yakalandı biliyosun değilmi 😂
- +1 yıl
Sence benim bilmediğim bir şey olabilir mi :D
- +1 yıl
Onu ben vurdum Tatar Ramazan hesabı benim sorumada geliyordu ank yaşıyormuş bir telefonuma bakar adresini buldurmam artık sorumda hangi kızdan hoşlanıyorsa oda bana yazıyor soruda buda gizliden bana sovuyor modsun ama sosyeticcim bizim el daha geniş 😂
- +1 yıl
Engelli birine elin uzansa nolur uzanmasa ne? Pek ilgilendiğim konular değil fakat haberim var 😅
- +1 yıl
Engelli birisi sapık olursa uzanirim niye diye sorarsan 1 biz böyle insanları adam olsun diye severiz değilmi bir insan sapık olursa topluma ne gibi yararı olabilir düşün onca ülkemizde kız kadın çocuk var bu tarz pedofili düşünenlere acımam benim yargı sistemim o ama bu konuda seninde ilgilenmen lazım sana demiştim pastırma sucuk diye değilmi senin sorunada oyle pislik şekilde gelebilir sonuçta bir kadınsın ve miden bulanır gerçi sen fazla kirilgansin bisey demeyim 😂 biliyosun sen
- +1 yıl
Olm beni karıştırma lan. İyi git döv ne diyeyim. +18 görsel attı sorulara sapık ok hepsi tamam ama eli ayağı düzgün dışardan bakınca adam sandığın sapıklar da mevcut bu sitede. Terazinizi ona göre ayarlayın.
- +1 yıl
Ben dovcem demedim dövme ne alaka hayatı biter diyorum onları bilemem görmedim gormediklerime bişey diyemem. lan derkenn
- +1 yıl
Hayatı zaten bitmiş. Hayat mı var onda? Lan oğlan demek araştır ya ohoo sanki küfür
- +1 yıl
Hayatı bitmiş olabilir sana tek soru sorcam bu kişi küçük bir kıza bunu yapsa buda senin sevdin kardeşim diyelim o çocuğun piskolojisini nasıl toparlarsin ya da toparlayabilirmisin lan ne oldunu biliyorum seni bizim memleket yapalım Karadenizden çıktın artık işin kısası böyle acirsak acınacak duruma düşeriz herkes sen ya da o kimi korkusuz değil bazı insanlar o piskolojiyle ölüyor adam olcak topluma yararı olcak bende engelli olabilirim herkes olabilir gıdım ozaman millete sapıklık yapım bumu bu arada hayrlı olsun u modlugun
- +1 yıl
La havle ben onu savunmuyorum ki. Yaptığı pisliğin bedelini ödesin. Ama bu kadar abartmayın şunu ya. Amaaan.. bu arada teşekkürler
- +1 yıl
Savunmadini biliyorum zaten kapatalım o konuyu rica ederim saçları kırmızı yaptın sen
- +1 yıl
Hayır kahverengisiydi bi ara, yine yapıcam sanırım 😅 kendimi alıştırmaya çalışıyorum
- +1 yıl
Sakın deneme o saçlara dokun hele bir dökülür ozaman 😂 hadi bakım 😂
- +1 yıl
Off bilemiyorum aklımı karıştırma 😅
- +1 yıl
Eğer bir dokun oraya gelirim 😂 o saçlara elleme bak şu fotoda kızıl yakışmış mı yoksa sarımı daha iyi deli etme adamı 😂 sarı sarı kendi o rengin kızıl olmaz acayip yaşlı gösterir seni
- +1 yıl
Ya foto Sepia kızıl saçlarım orada kahverengi :D o da yakışıyor hem gözlerimin rengi çıkıyor ortaya shdja
- +1 yıl
Senin gözler zaten vaşak bilirmisin onun gibi keskin yemin ediyorum bir adama bak adam takla atar 😂 saçla alakası yok sarı sana yakışıyor biliyorum maşallah fotoyla öyle oynamisinki seni seçemedim 😂
- +1 yıl
Oruç tutcan değilmi ailene ve sevdiklerine şimdiden güzel sahurlar bıcır kız o saça dokun hele bir gözüm üzerinde 🫵
- +1 yıl
Hee kararttım kimse seçemesin beni :D tabii ki tutacağım Allah’ın izniyle, hayırlı ramazanlar ✌️
- +1 yıl
Allah kabul etsin helal olsun sana secemedim zaten ilk başta bu kim dedim sonra jeton düştü 😂 ama sende söyle bir yüz var hani filmlerde bir seri katil olur cozemezsin en masum birisi çıkar bu poz o poz işte 😂
- +1 yıl
Hshsha sus ordan 😅 seri katilmişmiş
- +1 yıl
Evet bir film vardı sende öyle masumluk var doğru söyle kaç cinayetin var 😂 ben biliyorum da çığlık maskesi felan seni seni 😂😂😂
- +1 yıl
Aynen o ben :D seri katiller işlediği cinayetleri saymazlarmış
- +1 yıl
Sen evet bebek yüzlü katil Chucky sosyete 😂 sen benim diğer sorularıma neden gelmedin bakım 👂
- +1 yıl
Görmemişimdir 😒 bilerek gelmemezlik etmem ha bilesin
- +1 yıl
Bilmem etmezsin ama görülmücek sorularda değil hani 200 cevap alan ben dedim sanırım sen anladın ondan gelmedi ☺️
- +1 yıl
Şu yazdığını anlamadım 🙄
- +1 yıl
Şifreli yazdım ondan dur sana yazım ordan oku olur mu
- Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılAynı hatayı sürekli yapıyorsa uzaklaştırırım...
233 Yorumla- +1 yıl
Ne gibi hatalar mesela seni en çok sinir eder
- +1 yıl
Arkamdan iş çevirilmesi, çizgilerimin aşılması, saygısızlık vsvs...
- +1 yıl
Çok doğru bende sinir olurum öyle tiplerden senden uzak olsunlar acid bunlar ☺️
- +1 yıl
Evet bencede uzak olsunlar sonra sinirrr katsayım artıyo...😄
- +1 yıl
Artmasin sinirlerine yazık 😂 ama sınırlı halini görmedim bak senin hep uysalsin
- +1 yıl
Evet genel olarak sakin biriyim ama tersim de pistir, görmemen daha hayırlı...😄
- +1 yıl
Görsem izlerim seni heyecanlı bir şekilde 😂 yıkıp dokuyomusun tersinde 😂
- +1 yıl
Aynen kurşuna gerek yok sözlerim yeter...😄
- +1 yıl
Bak sen sözlerim yeter diyor acid acıd 😂
- +1 yıl
Asitliğin hakkını vermek lâzım.😄
- +1 yıl
Yani vermen lazım fazla takma ama duman edersin ,😂
- +1 yıl
Duman etmeyim diye sakinliğimi koruyorum zorluk çıkartmasın kimse...😄
- +1 yıl
Valla çok sakinsin sen patlarsan bayağı bir büyük patlama olur keyfin nasıl bakim,😂
- +1 yıl
Sakin atın çiftesi pek olur demiş atalarımız.😄
Halimiz itten beter keyfimiz paşada yok çok şükür.😄 - +1 yıl
Haha seni keyfi seviyorum demek paşada yok keyfin bak sen az banada gönder 😂
- +1 yıl
Ne kadar lâzım. 😄
- +1 yıl
Fazladan gönder yarına lazım olur bak sen Uber olmamissin çoğu olmus acid ☺️
- +1 yıl
Bende olmayıveriyim.😄
- +1 yıl
Ol ol sana yakışır peki o olunca ondan sonrası ne oluyor acid 😂 ama senden güzel admin olur
- +1 yıl
Çok istedin madem olayım bende.😄
- +1 yıl
Ol ozaman olabiliyorsan görmem lazım seni burada admin olarak ona göre 😂
- +1 yıl
Hemen başlıyorum çalışmalara seni mi kırayım.😄
- +1 yıl
😂😂 yani beni kırma işin şakası olabiliyorsa ol kız 😂
- +1 yıl
Yani benim neyim eksik dimi...😄
- +1 yıl
Yani olmadı bu hiç yakismadi hemen olman lazım 😂 admin ol gel bakim çabuk 😂
- +1 yıl
Ben gönüllerin adminiyim.😄
- +1 yıl
Yani oda var Ankara 'nın ayazı gibisin acid 😂
- +1 yıl
Ayazı gibisin derken.😄
- +1 yıl
Soğuk carpiyosun Ankaralı değilmisin kız anlamamış 😂
- +1 yıl
Soğuk çarpınca millet kendine geliyo işte daha ne.😄
- +1 yıl
Yani bilmiyorlar bizim ayazimizi soğuk mu sizin orasida acid 3 gündür bildin hava buz 😂
- +1 yıl
Bugün gayet güzeldi hava.
- +1 yıl
şu an buz ama hava elma dağdan sogukmu geldi nedir nereleri gezdin bugn bakım ☺️
+1 yılSaygısızlık
Ciddiyetsizlik
Arkadan pıçahlama
İhanet21 Yorumla- +1 yıl
O arkadan bıçaklayanlar genelde kalleş olur saygısız insan kendisine saygısı olmaz çok haklısın kardesim
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBana yalan söylerse. güvenimi sarsarsa.. bir daha hayatıma almam aynı kişiyi
11 Yorumla- +1 yıl
En güzelini yapiyosun kardesim
+1 yılbenim hassas olduğum konuları, neye kızıp niye kızmayacağımı bilmesine rağmen sürekli bunu yapıyorsa uzaklaştırırım kendimden..
15 Yorumla- +1 yıl
Ona bende deli olurum en sevmedim durumdur kardeşim bu aralar görmedim seni iyisindir inşallah
- +1 yıl
İyiyim kardeşim, buralardayım teşekkür ederim..
Sen nasılsın? - +1 yıl
Bende iyiyim arada surda girgira vuruyoruz kardeşim görmedim dedim biseymi oldu
- +1 yıl
Yine vururuz ayıpsın.. 😄
- +1 yıl
Valla vuralım arada kendini göster kardeşim 😂
Hata yapınca düzeltmesi için çok sans veririm fakat saygısızlığa zerre tahamülüm yok bana hakaret eden alaycı tavırlar sergileyen birini hayatımdan silerim
15 Yorumla- +1 yıl
En doğrusunu yaparsın peki oldumu böyle saygısız insan hayatinda
- +1 yıl
Soğuduğumda bende öyleyim kim olursa olsun o kişi bende önemsiz oluyor sence kötümü bu bizim için
- +1 yıl
Yani o hep var ama ondan yararlanmak isteyenlerde çok var özelliğin benim gibi güzel beğendim ☺️
Ne hata yaparlarsa yapsinlar asla vaz gecemedigim kisiler cekirdek ailem
Digerleri en ufak hatalarinda silerim saniyeler icinde asla tanimamisim gibi davranirim11 Yorumla- +1 yıl
Ailem dışı her hatayi silerim diyosun peki yapan oldumu sana çevrende böyle kötü hatalar
Pek çok hataya tahammül edemem. Değer veren insanın ciddi ve büyük bir hatası olamaz, olmamalı. Sevgi anlayışım çok farklı sanırım. Hatalara hiç tahammülüm yok hiç.
11 Yorumla- +1 yıl
Ne gibi hatalar mesela küçük hatalarmi büyük hatalarmi bakım pembe ☺️
+1 yılHerkes hata yapar, tekrar yapıyorsa o hata olmaktan çıkar, bundan yola çıkarak eğer bir insan gözlerimin içine baka bakaaaa yalan söylüyorsa hayatımdan gidebilir
13 Yorumla- +1 yıl
Peki böyle insanlarla karşılaştınmi hayatnda habire yalan söyleyen birisi ve dost kaldığın
- +1 yıl
Yalanını yakalayıp birde inkar edişini izledim, dost kalır mıyım hayır.. Silerim ben
- +1 yıl
En guzelini yaparsın silmek o kişiyi bitirir zaten kanitlami söyledin yalanını yüzüne nasıl inkar etti ☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBen bana ters gelen her şey de insanları hayatımdan hiç olmamış gibi çıkarıyorum ama en hassas olduğum konu çocuklarım onlar hakkında ki olumsuz konuşmalara asla taviz vermiyor hayatimdan defediyorum
17 Yorumla- +1 yıl
Ozaman sen çok güzel annesin zaten öyle olmasi lazım bu hayattaki o küçük subyanlari korumak lazım çünkü gerçekten pislik bir ortam yakın dostlarını öyle çıkarıyorsun peki bir yanlista
- +1 yıl
İyi bir anne olmaya çalışıyorum evet yakın dostlarımı ve hatta annemi , kardeslerimi bile bana ters gelen davranışlarından ötürü hayatimdan çıkardım kimse iç huzurumdan önemli değil bence naçizane düşüncem bu.
- +1 yıl
Anladım yani ama genede anne kardeş okadar kötü değilse bir şans verebilirsin
- +1 yıl
Hayır onlar o şansı haketmiyor hayatımda tanıdığım en kötü ve aşağılık insanlar
- +1 yıl
İnsan ailesini secemiyor çok doğru söylüyorsun insan cocuklarna neden kötülük yaparki anlamis değilim
- +1 yıl
@TsubasaTR beni yetiştiren ebeveynler kötü ebeveynler idi onlardan kötü olmamayı ne yaparsam kötü olacağımı öğrendim.
+1 yılİnsan hata yapar da düzeltmiyorsa, kalbimi kırıp da umursamıyorsa, ben de sessizce uzaklaşırım ondan
11 Yorumla- +1 yıl
Doğru hata yapar duzeltmesse ondan bir yol olmaz
Herkesin hayat biçimi var yolu var vicdanı var ve Allahı var her şey ortada kimse kendine yapılmasını istemediği birseyi yapmamalıda
11 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel söylemişsin kardeşim
+1 yılUyarmama rağmen bana karşı saygusızlık yapanları (mesaja geç cevap verenleri, görüldü atanları vs vs)
13 Yorumla- +1 yıl
Saygısızlık yapan insanın kendine saygısı yoktur belki işi olabilir görüldü atıp birakiyolarmi mesajlari ☺️
- +1 yıl
İşi olmadıklarını biliyorum 😂
- +1 yıl
O olduğu halde o zaman bu kişiler seni sallamiyor sende onu sallama 😂
Ben hata yapan insandan uzaklaaşmam, bilerek bir yanlış yaparsa o zaman uzaklaşırım. Hatayı her zaman mazur görürüm insani bir şeydir çünkü
15 Yorumla- +1 yıl
Doğru küçük hatalar ama büyük hatalar affedilemez
- +1 yıl
O konu farkli kardeşim affetmek Allah'a mahsus ama sen hata yapanida yanına sokmazsin doğrumu örnek senin hayatını bitirmiş bir adamla ne kadar iyi olabilirsin?
- +1 yıl
Bende onu diyorum zaten kardeşim herkesin içinde Allah sevgisi var o ayrı ama bilirsinki islamdada kurallar vardır hırsızın elini kesme gibi gibi
+1 yılUzaklaştırmak istedikçe daha çok içinde buluyorsun kendini en iyisi hiçbişey yapmamak herslde bilmiyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Öyle düşünme uzaklaştır ama yapmak istedini yap
- +1 yıl
İnsanlar yalancı olmuş
- +1 yıl
Ee yenimi öğrendin peki
- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılBelirli bir hata olmasina gerek yok. Tekrarlanan ve ders alinmayan herhangi bir hata uzaklastirmaya yeter.
13 Yorumla- +1 yıl
Yani ikinci bir şans veriyorsun o kişiye
- +1 yıl
Oldu, mesafeli bir sekilde.
- +1 yıl
Kanın ısınmaz doğru ama çok büyük Hataysa verme ozaman kaybediyor insan herkezi yerine koymak güzel
+1 yılArkadaşlık, dostluk, akrabalık ilişkilerim de arkadan iş çeviren insanlardan ışık hızıyla uzaklaşırım.
11 Yorumla- +1 yıl
Akrabalar akrepler bak onlar çok tehlikeli bilirsin hiç başarılı olmanı istemezler arkadaş bazıları çok yapıyor ama dost dedimiz insanlar yapması hata dokunuyor
+1 yılSürekli hata yapip "özür "dileyenleri hayatimdan çikariyorum. Çünkü. affedilmeye alişmis insanlarin "yüzsüzluğüyle"uğraşmak zor.
17 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel bir söz söylemişsin şiir gibi beğendim sanada bu yakışır çünkü onu habire tekrarliyorlar sonradan da lackalasiyor bu durum
- +1 yıl
Özür dilemek "erdemlik"ancak kıvamında. sürekli hata yap özür dile bu "yüzsüzlük"
- +1 yıl
Bencede onu çok yapiyolar özür sonrası gene aynı ama söyle her insan sözünün eri olsa yalandan hiç haz etmiyorum birde insanlar kendilerini mükemmel görmese kimse mükemmel değildir
- +1 yıl
Katılıyorum
- +1 yıl
Tskrler bu arada seni örnek alsınlar bakıyorum kendi halinde efendi ne yapcani bilen birisin 🌹
- +1 yıl
Cok teşekkür ederim🙏🤍
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Saygısızlık, sınırlarını bilememe, samimiyetsizlik artık anlayışlı
değilim bu konuda..
35 Yorumla- +1 yıl
Bu kişiler çokmu oldu peki hayatında
- +1 yıl
En güzelini yapmışsın direk tekme olcak onlara ☺️
- +1 yıl
Yani kafa bir yönden sonra kaldırmiyor
- Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılAldatan
Kandıran
Manipüle eden
Saygı göstermeyen11 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru hepsi bunların kardeşim üstüne basarim
+1 yılBeni kaybetmeyi göze alabilecek her hatayı yapabilme potansiyelli herkesi
115 Yorumla- +1 yıl
Seni kaybedenler ölsün 😂 kimi vurdun geldin sabrına silah nerde 😂
- +1 yıl
Valla kimseyi vurmadım
- +1 yıl
Ozaman vurcan babasının arabası dacia seni 😂
- +1 yıl
Dacia yok artık be tencere ama yine ben eski bir arabaya biniyorum garibanoyum neyse buna da şükür
- +1 yıl
Şahin'e kadar düşmedin değilmi sabrina şükür tabi sen akıllı kadınsın Ankara 'nın solmayan çiçeği 😌
- +1 yıl
Şahine de allah düşürmesin zaten sjxsnd
- +1 yıl
Haha sanayiye gidersin hep daha ne istiyon pistirirsin birde offf aç müziği sabis geliyor 😂😂😂
- +1 yıl
Hoparlörü patşatacak bir ses sistemi şart skksnskd
- +1 yıl
Yani alırız o kolay sistemi kurarız sen yeterki iste 😂 şarkımız ne olsun😂
- +1 yıl
Keko müziklerinden herhangi biri 🦦📿
- +1 yıl
Keko napcaz kız 😂 yabancı açalım olmazmi
- +1 yıl
Olur abi ben her türlü uyum sağlarım sıkıntı tınneh
- +1 yıl
Haha anlaştık tamam tesbih alalım sana yakışır 😌
- +1 yıl
Nakzjskd eyvallah abi sanada alalım takıkm olsun amsjjs
- +1 yıl
Var benim tesbih koleksiyonu gümüş altın onlar uyuyolar 😂
+1 yılhatada uzaklaştırmam ama ısrarla yapıyorsa bu hata değil seçimdir o zaman uzaklaştırırım
11 Yorumla- +1 yıl
Yani ilk hatada tolerans tanırsın devam ederse yol verirsin
+1 yılBilinçli yapılan her hata için uzaklaşırım onun uzak ya da yakın olması farketmez
13 Yorumla- +1 yıl
Yani bilerek yapanı affetmemen güzel peki çok oldumu sana karşı hata
- +1 yıl
Bir kez
- +1 yıl
Bir kez ise sıkıntı olmaz az olmuş nasıl bir hata yaptı peki bu kişi
+1 yılYakinimda kimse yok dolasiyla da kimseyi uzaklaştırmaya ihtiyaç yok.
15 Yorumla- +1 yıl
Yani kovdun hepsini 😂
- +1 yıl
4 kişi var hayatımda
- +1 yıl
Biliyorum 4 önemli senin icin
- +1 yıl
Bir de sen varsın l@n ☺️ dostum güzel insan.
- +1 yıl
Saol dostum sende öylesin ☺️
ben butun hatalari affediyorum ya bende mi sıkıntı var
11 Yorumla- +1 yıl
Var affedilirmi bütün hatalar
- Kişilik & Karakter konusunda 802 cevap paylaştı.
+1 yılHayvanlara saygısı olmayan insanı uzaklastırırım diğer hatalarda duruma göre djjddj
11 Yorumla- +1 yıl
Hayvanlara eziyet edene zaten ben sinir oluyorum aklı bozuk insanalr onlar diğer hatalar ne peki sana göre
+1 yılBeni görmezden gelenleri ve yalan söylediğini anladığım herkesi birden sinsi insanlara yer yok
11 Yorumla- +1 yıl
Sinsi insan çevremizde çok ne yazikki seni görmezden geleni sende görmezden gel en doğrusu
+1 yılYalan söyleyen. Ve sözünün eri olmayan kişiler..
111 Yorumla- +1 yıl
Yalan söyleyen bende sevmiyorum küçük yalan olur ama büyük yalan ve habire yalan tehlikeli söz önemli senin hayatında sanırım bu kişilerden cektin
- +1 yıl
Evet. O sebep en hassas noktam..
- +1 yıl
Çok haklısın demekki sen bu tip insanlardan bikmissin arkandayım ☺️
- +1 yıl
Kesinlikle. Benden uzak kime yakin oluyorlarsa olsunlar..
- +1 yıl
Tamam senden uzak dursunlar banada uzak olsunlar ama ☺️
- +1 yıl
Hahahaa bilemem. Net insan candır. Yalan dolan olmaz 😂😂
- +1 yıl
Yani net insan nettir ona göre bize uzak olsunlar dedik 😂 bizde yalan dolan zaten olmaz bize bulasmasinlar anlaşalım 😂
- +1 yıl
Anlastik tamamdir. Ortak karar uzak kalsınlar 😂
- +1 yıl
Yani ortak karar ikimizden uzak olsunlar olursa söyle bana 😂
- +1 yıl
Kesinlikle
- +1 yıl
Anlaştık ☺️
Kişilik & Karakter konusunda 752 cevap paylaştı. Saygısızlık yapan kişiye tahammülüm yok..
11 Yorumla- +1 yıl
Saygısı olmayan insanın kendine saygısı olmaz çok doğru varmiydi böyle insanlar sana karşı
+1 yılZorda kalınca yalana başvuran insanların etrafımda olmasını asla istemem.
13 Yorumla- +1 yıl
Yalanı bende pek sevmem peki etrafında oldumu böyle kişiler
- +1 yıl
Olanları çevremden yok ettim, artık pek yok.
- +1 yıl
Güzel. Temizlik yapmışsın ☺️
Hatasında ısrar eden insanları affetmem ben
1110 Yorumla- +1 yıl
Ne gibi ısrar eden hatalar peki
- +1 yıl
Hep ben diyen zaten var biliyosun sen anladın onu gitmiyoda zamk gibi yapıştı hünkar 😂
- +1 yıl
Yani onlar çok heryerde 😂 ama aklım ona gidiyor bittik bittik 😂
- +1 yıl
var mı cidden bittik ama Şu an yokuş aşağı gidiyor bak napcaz 😂
- +1 yıl
Eee baksana neler neler oluyor biliyosun sen şifreli yazıyoruz artık basak 😂
- +1 yıl
Doğru bak yok sen kurtulursun 😂 ordu yollrsin 😂
- +1 yıl
Valla sesli güldüm 😂
- +1 yıl
Yani o ordu benim içinde hazir olur değilmi 😂
- +1 yıl
Yani ona göre cokk var önemli işlerim biliyosun 😂
- +1 yıl
Vallaha bitmedi yok şu benim biliyosun konya yolu o hala bitmedi uzadıkça uzadı 😂
- +1 yıl
Oda yok kime kalcak o ozaman bebe yok.😂
- +1 yıl
Kalsın yani ama sonuç ne zaman olur şimdi o sıkıntı aslında bunu sana vermek lazimda
- +1 yıl
Biliyorum senin branşı duysalar topuklayarak kaçarlar 😂
- +1 yıl
Duyarlarsa çoğunu ipe götürürsun gerçi sen benim dosyalarla ilgilen 😂
- +1 yıl
Dur bakalım benim ordular halledemezse biliyosun sana atarım 😂
- +1 yıl
Eee niye olmyor sonuçlanmıuor sen biliyosun 30 milyon TL çıkınca kasadan sence yararlandirirmi
- +1 yıl
Eee çıkmıyor dava habire erteleniyor yeni bilir kişiler nasıl olcak bu
- +1 yıl
Ee o dava hala devam ederse habire nolcak ömür gecermi
- +1 yıl
Maşallah 15-20 yıla napayım ben o parayı
- +1 yıl
Başak bebe yok napalim evlenip bebe yapım 😂
- +1 yıl
Yok ya onu beklemiyorum benim güzel gelirim var ama o gelirse milyoner olcam yarın belki milletvekili oynayabilirim bunları düşün oyunu bana verirsin 😂
- +1 yıl
Sanmam yuvayla ilgisini hayatım düzgün çoğu tanıdıklarım var bu iş evlenmeye bakmiyo biliyosun genlerin benim değerli 😂
- +1 yıl
Benim genler değerli olmaz kilitli 😂 bilemiyorum ama ilerde düşünüyorum bozarsam ben bozarım bu oyunu
- +1 yıl
Yani ama düşünüyorum biliyosun farklı şeylerde düşünüyorum belki o projeyi seninle yapcaz 😂
- +1 yıl
Yani onu yaparsak eğer başak number oneyiz ona göre 😂
- +1 yıl
Yok etmem zaten o proje buraya gelcek 😂
- +1 yıl
Yani büyük dusunuyoruz büyük olsun zaten o işlerin hukuksal yönü sende pirim 😂
- +1 yıl
Ee sen hepsini yaparsın 😂
- +1 yıl
Ben komple bakcam o ise patron hesabı 😂
- +1 yıl
Eee sende patron oluyosun çalışan vasfinami Alcan kendini ortak 😂
- +1 yıl
Valla bozduk ama hala sır 😂
- +1 yıl
Yok kimse bilmiyor daha 😂
- +1 yıl
Yani fazla açarsak proje biter 😂
- +1 yıl
Yani gizlilik esastır patron olcaksin ona göre hazırlan 😂
- +1 yıl
Tamam hadi hazırla sahuru menüde ne var 😂
- +1 yıl
Helal bana yolla 😂
- +1 yıl
Neyli poğaça beni poğaça vuruyor herkes 😂
- +1 yıl
Sade sevmem ama peynirli olması lazım 😂
- +1 yıl
Tamam yap bol olsun severim bir kötü aliskanlik poğaça 😂
- +1 yıl
Yani dışarıdaki poğaça yenirmi bildin makine yağıyla yapiyolar tereyağ koymaz onlar 😂
- +1 yıl
Ee biz 4 er tane alıyoruz kebirinki güzel bak al fazldadan alki zami otele 😂
- +1 yıl
Bende birisine getirttim ama tereyağmi değilmi begenmediler yanmadı kebir güzel ama 😂
- +1 yıl
Kebir kullan bak beğenirsiniz ciddi
- +1 yıl
Yok ciddi güzel bak onu alın
- +1 yıl
Valla laz damarimi var nedir 😂 ama kebir iyi bak neymiş annenin tereyağ
- +1 yıl
Olsun karadenizlisiniz 😂 Çamlıbel yağları neymiş 😂
- +1 yıl
Ama bakarım onda burada görmedim
- +1 yıl
Valla görmedim hiç 😂
- +1 yıl
Sahtekar olmasın bir sürü sahte tereyağ çıkmış piyasaya sahura yaptık 😂
- +1 yıl
Valla aynısını paketiyle yapiyolarmis yağ değil ama ne olduğu belli değil 😂
- +1 yıl
Valla sonra bizde neden vitamin eksikliği çıkıyor diyoruz al işte ne doğal yiyoruzki 😂
- +1 yıl
Hazır yoğurt kullanmıyorum salya gibi ve içinde süt yoktur soleyim işte ondan sonra sağlık millet sıkıntı çekiyor düşün
- +1 yıl
Valla gençler yaşlandırdi 20 yaslardakiler bayağı büyük gösteriyor
- +1 yıl
Valla nolcak sonu milletin bende anlamadım herşeyde uçuyor
- +1 yıl
Eee nolcak gelecek kötüye gidiyor
- +1 yıl
O bak doğru çok haklısın ☺️
+1 yılkolay kolay uzaklaştırmam kim olduğuna ve ne yaptığına bağlı
110 Yorumla- +1 yıl
Yakın diyelim kardeşim ama sana senin sevmedin ters bir şey yaptı
- +1 yıl
işte çok yakın dostumsa falan arayı düzeltme imkanım var
ben de yaptım şükür düzelttik
ama ne biliyim flörtüm olur sevgilim olur çok ağır bir yanlış olur sanmıyorum - +1 yıl
İşte o flört olayida sevgili olayıda ama benim düşüncem tekrarlarsa birdaha acımam o kafadayim bir kere tolerans tanırım
- +1 yıl
ne yaptığına bağlı işte be abim gider başkasıyla konuşur, ilgi gösterir ben buna acımam
beni b0k gibi hissettiriyorsa 1 defa bile tolerans tanımam çok zor ki tanıdım
tekrarında düşünmem bile ya - +1 yıl
Tolerans taniyincada aynısını yapmicanin garantisi yok şöyle bir tabir vardır bir yanlış yapanin birdaha yapmicanin garantisi yoktur
- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum işte :D
- +1 yıl
Ondan bizde acimayalim kardeşim 😂
- +1 yıl
katılıyorum abi :D
- +1 yıl
Eywallah kardeşim ☺️
- +1 yıl
😂🥂
Gizli Üye(25-29)+1 yılvakit ayırmayan ve beni üzen konuları yüzüme vuran, saygısı olmayan insanları hayatımdan uzaklaştırırım. değersiz görülmeyi kabul etmem.
13 Yorumla- +1 yıl
Kimse etmez onu değersiz olmak kötü bir insan için bencede hiç affetme
Cevap sahibi+1 yılaffetmiyorum valla sonra kalpsiz diyorlar hiç umrumda değil 😂
- +1 yıl
Derler derler sen yüz verme neler derler napcaz 😂
Bana yalan söyleyenlerden uzak durrum
25 Yorumla- +1 yıl
Yalanı niyese bazı insanlar çerez gibi yiyor valla onu farkettim turkan
- +1 yıl
Modlugun hayirli olsun yalan insandan uzak dur tamam
- +1 yıl
Rica ederim Türkan ☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
+1 yılEtik ve ahlaki değerlerimi aşan bir hata yapıyor ise uzaklaştırırım..
11 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru söyledin çünkü o kişi aynısını yine tekrarlar
+1 yılTeşekkür ederim kardeşim kabul ettiğin için. Hata yapan ifşalanır olay yeri inceleme olmus burada 😁
13 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim kardeşim her daim delikanlı insanları bilirim ben valla orası doğru burada kardeşim harbi her daldan var bende izliyorum ibretle düşün artık luta doğru gidiyor 😂
- +1 yıl
Hoca da acımamiş ayıp etmiş ama oda erkek olarak utandım, budefa sert taşa değmiş, sende öylesin kardeşim Allah razı olsun.
- +1 yıl
Yani bakma bizim o bücür feys fena acımaz bakma sen dua etsin dava etmesin bir dava 100 bine patlar o kişiye bunun bilincinde yapmistr sen nasılsın kardeşim keyfin nasıl iyisindir inşallah
+1 yılDeğersiz hissettiğim an
25 Yorumla- +1 yıl
Oldumu peki öyle bir an
- +1 yıl
Çok
- +1 yıl
Anlatabilcen özel olmassa var mı
- +1 yıl
Hepsi özel dgkwgdlw
- +1 yıl
Hepsimi maşallah ☺️ ozaman anlatma herkes okur 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 814 cevap paylaştı.
+1 yılİhanet hırsızlık namusuzluk
11 Yorumla- +1 yıl
Onlar çok tehlikeli bende o hataların hiçbirini affetmem
+1 yılGavurları her türlü silerim
167 Yorumla- +1 yıl
Ne gavuru kiz 😂
- +1 yıl
Gavur işte 🙄
- +1 yıl
Günah kız gavur demek biliyomusun 😂
- +1 yıl
Hristiyan insanlara asla saygım yok
- +1 yıl
Olsun kız dusunce yanlış ama onlarda Allah'ıni biliyor önemli olan Müslüman yapmak onları sen Katoliklerin nasıl oldunu biliyomusun peki
- +1 yıl
Mümin olmak ayrı müslüman olmak ayrı iyi öğren sonra konuş 🤨
- +1 yıl
Mümin olarak gavur denmez bak bunu unutma günah zaten adamlar görüyor İslam'a geçiyor Müslüman olupta hiristiyan olan görmedin sanırım sen hiç
- +1 yıl
Gördüm hemde çok 😒
- +1 yıl
Gavur , hristiyan, müşrik, yahudi hepsi peygamber düşmanı
- +1 yıl
Onların dinindede peygamber var bu Yahudiler neden biz üstün irkiz diyor bakım çoğu peygamberler onlardan ciktfigi için hz. yusuf kimin peygamberiydi Yahudiler'in ah sonsuz sana ben bilgi ogrermem lazım ☺️
- +1 yıl
Benim bilgilerim bana yeter
- +1 yıl
Ee dini iyi araştır oku öğren
- +1 yıl
Biliyorum zaten
- +1 yıl
Ee bilmiyosun bak peygamberlerin hepsine saygın var mı peki
- +1 yıl
Evet var neden soruyon o hakkı nerden buluyon 🤨
- +1 yıl
O hakkı bulurum ben ozaman müslümanlara tek gelen peygamber biliyosun hepsini araştır oku öğren 😌 hak benim hakkım
- +1 yıl
Gıcık
- +1 yıl
Sadece Müslümanlara değil müşrikleri Yahudileri uyarmak için sonra rehberlik etmek için geldi biliyorum bildiğim kadar ve elhamdülillah yetiyor
- +1 yıl
😂 bak lafima geldin senin dedini ben anladım kimi kastettini onlar o dedinden değil insan değil boynuzlu şeytan
- +1 yıl
Ha ha ha çok komik 🙄
Git yat zıbar 🙄 - +1 yıl
Oruç tutmuyon sanırım dosun kız seni 😂
- +1 yıl
Camış davar öküz ne olacak başka 🙄
- +1 yıl
😂😂😂 danasin valla dana seni arkadaşın ozlemisti yamal soruyodu hasret giderdinizmi dana 😂
- +1 yıl
Beni kime sordu 🤨
- +1 yıl
Kız seni soruda konuştuk kime soracak seni 😂 netin yokmuş dana valla 😂
- +1 yıl
Ne bileyim 🤨
- +1 yıl
Bil bil bücür bil 😌
- +1 yıl
Bücür sensin öküz 🤨
- +1 yıl
Kız tamam azitma 😂 minik dana 😂
- +1 yıl
De hayde gideyim uğraşamam senle 🙄
- +1 yıl
By by
- +1 yıl
Hadi git git sana seni byes 😂
- +1 yıl
Dana yenir de öküz bilmiyorum artık 🤔
- +1 yıl
Öküz asıl yenir dana kıyılmaz 😌
- +1 yıl
Yav he he 😱
- +1 yıl
He he sensin he 😂
- +1 yıl
Sen nesin peki 🧐
- +1 yıl
Kız surda öyle şeyler yazma şikayet ederler sakalastimizi anlamazlar 😂 dana valla 😂
- +1 yıl
Umrumda değil ki 😂
- +1 yıl
Belli olmaması 😂
- +1 yıl
O yüzden de boşuna uyarma 😂
- +1 yıl
Kapıdan kovsalar bacadan girer siteyi ateşe veririm 😂
- +1 yıl
İyi sakın sakin kimse bilmez bunlar ne diyor kavga ediyor sanar 😂 anladın küçük kız 😂
- +1 yıl
Kız harbi deli 😂
- +1 yıl
Deli değilim yaşı küçük aklı büyük insanım 😂
- +1 yıl
Benle kimse kavga etmez işte afferim aklı büyük insan beyinli insan 😂 ömrümü yeme uğraşma benimle 😂
- +1 yıl
Senin ömrünü yesem çabuk ölürüm 🙄
- +1 yıl
Sen ölmessin maşallah canavar gibisin😂
- +1 yıl
Hadi be ordan canavarlar kadar masum yaratık var mı 😂
- +1 yıl
Sanki hayatında canavar gördü 😂😂
- +1 yıl
Cok sinsi insan derken ne sinsiligimi gördün bak kızarım ama ona göre 😡
- +1 yıl
Kizsan ne olacak 😂
Aaaa çok korktum 😱😱
Kizsana lütfen 😂 - +1 yıl
Kız kaşınma sinsi felan konuştun yanlış beni sinir etme beni ne taniyosunda sen sinsi diyosun hayırdır
- +1 yıl
Tamam ya ne bagiriyon şaka da yapılmıyor 🙄sinsi ben olayım sende canavar ol 🙄
- +1 yıl
Kız millet yanlış anlar sinsi felan sinsi insanı ben sevmem aslında şaka yap dana de öküz de ok o ayıp getirme beni oraya dana seni 😂
- +1 yıl
Ha ha ha çok komik 🙄
- +1 yıl
Senin bugün benle ugrasasin var demi ,😂
- +1 yıl
Milletin ağzı senin için çok önemli tüh tüh tüh maşallah 🙄
Zor yaşarsın - +1 yıl
Yok kız ne önemli olcak umrumdami sence kız su yazilari şikayet ederler ondan diyorum adamlar sıkılmadan bunu okuyor deli kız 😂
- +1 yıl
Hey sen okuyan!!
Şimdi geldiğin gibi defol git burdan sanene ne konuyorsam 😒
Ve sen gıcık boş konuşma umrunda işte 🙄 - +1 yıl
Haha delisin kız sen valla napiyon bakım 😂
- +1 yıl
Hiç bir şey yapmıyorum 😂
Madem akıllısın delillerle konuşma 😂 - +1 yıl
Deli konuşuyor ben napim deliyle deli olmak lazımdır 😂
- +1 yıl
Ne yani aklın mı vardı 😱😱
Şimdiye kadar neredeydi 🤔🧐 - +1 yıl
Hahah kız bugün bir catma uğraşın var senin 😂
- +1 yıl
Tamam ya by by 😂
- +1 yıl
Fena seni byes 😂
Yalanını yakalarsam uzaklaşırım..
113 Yorumla- +1 yıl
Yalan masum olsadami peki
- +1 yıl
Yalanı kategorize etmeyi sevmiyorum. Şöyle anlatayım, yalan söylemek bir alışkanlıktır aslında. Sigara içmek gibi düşün. 1 taneden bir şey olmaz diye başlar herkes değil mi? Sonra o 1 tane tatlı gelir, iki, üç, dört, beş.. Ve alışkanlık hâline gelir. Küçük küçük başlarsın, sonra büyütürsün ve karakter özelliği haline gelir.. Umarım anlatabilmişimdir..
- +1 yıl
Anlattın bende senin gibi düşünüyorum yalani hiç sevmen ama şöyle bir tatlı yalanada bir kerelik bişey demem tekrarlanirsa işin rengi değişir direk o kişi biter bende suistimal etmicek
- +1 yıl
Doğru diyosun ama yaşandı bir kereden başka yapmadini gördüm sen haklısın tabiki suistimal ediyoalr kesinlikle
- +1 yıl
Affetmem ihanete hiç tavizim olmaz ben küçük yalan derken misal benim uzulcem birşeye bana söylememesi yalan söylemesi onu kast ettim
- +1 yıl
Anladım.. Valla hocam bu yalan mevzusu çok çetrefilli ya. Ben sonunda üzüleceğimi de bilsem hep doğruları duymak istiyorum. Kendimi o şekilde daha huzurlu hissediyorum. Kişilik yapısı bir yerde.. Yalan konusunda çok hassasım. Bir de bir kere yalanını yakalarsam, acaba öncesinde kaç yalan daha söyledi moduna giriyorum.
- +1 yıl
Doğru sen kötü yalandan agzinn yanmış aynisini bende düşünurim hocam artık insanlara güvenmek için 40 kere düşünmek lazım acaba iyimi diye suanki ortam gerçekten berbat
- +1 yıl
Ondan biz kendimizi bilelim de gerisi salla geç
- +1 yıl
Aynen öyle sağlam insanalr oldummu yanında kimsenin sırtı yere gelmez bu devirde arkadan hancerleme dolu ki birde yakınlarından yemesi daha kötü
İhanet en başta geliyor
13 Yorumla- +1 yıl
İhanet çok kötü bir şey ne yazikki
- +1 yıl
Olsun kardeşim varsa bir ihanet direk tekleme o kişiyi herşeyiyle
Cee dedi mi bay bay diyorum..
13 Yorumla- +1 yıl
Sesli güldüm cidden sende hiç acıma yok ozaman 😂
- +1 yıl
Ben anladım ondan dedim sen sana yanlış yapanı hiç affermezsin aksine surundurursun de 😂
Kuyu kazan fesatları
11 Yorumla- +1 yıl
Kuyu kazan arkadan başkaları hakkında konuşan sinsi insanlar çok gider böyle
+1 yılAlenen yalan söyleyen
115 Yorumla- +1 yıl
şu an toplumda onu çok yapiyolar kardesim
- +1 yıl
Bizde yalanlara inanıyormuş gibi yaparız
- +1 yıl
İşte onu yaparız ama o kişinin bir değeri kalmaz gözümüzde
- +1 yıl
Yalan söyleyenin bırakta kalmasın abi
- +1 yıl
Kalmasın küçük yalanlar tamam ama büyük yalan söyleyene tekmeyi vururum hiç acimam
- +1 yıl
Küçük büyük farketmez direk kapı dışı
- +1 yıl
Küçük söyle tatlı yalanlar olur ondan 😂 ama tabikide alışmıcak yalana bize ters
- +1 yıl
0 tolerans yalanda abi
- +1 yıl
Aynen abim af yok biliyon tolerans bizde artık çok az
- +1 yıl
Hakedene hakettiğini vermek adetimiz
- +1 yıl
Yani verdiklerimiz çok. Oldu sıradaki ,😂
- +1 yıl
Sıradaki nasip kısmet ☺️
- +1 yıl
Kismetine kimin ne gelcek 😂
- +1 yıl
Bakacağız abi 😂
- +1 yıl
😂
- Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılIhanet yalan saygısızlık egoluluk falan
16 Yorumla- +1 yıl
İhanet kötü yalanın tatlısı olabilir ama büyük yalanlar kötü saygisiz insanın kendisine saygısı olmaz zaten peki bu tarz kişiler hayatında oldumu
- +1 yıl
Olsu ve sildim.
- +1 yıl
Oldu*
- +1 yıl
Güzel temizlemişsin ve sana bu yakışır bundan sonra böyle insanları hayatına alma tamam isebella ☺️
- +1 yıl
😃😊
- +1 yıl
Anladın sen beni ☺️
Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Beni kırmaktan çekinmeyen
17 Yorumla- +1 yıl
Zaten insanlar birbirini kırmayı bu aralar seviyorlar kimse kimseyi kirmasin peki çok senin kalbini kıran oldumu peki
- +1 yıl
Ne yaptın davranışın ne oldu affettinmi
- +1 yıl
Biliyorum dedini ama ben çok yakın birisiyse bile o manada dedim ☺️
- +1 yıl
Bak bu güzel sen zaten akıllı bir kadınsın neyin ne oldunu bence biliyorsun ben bazen yakınları bir ihtimal çok samimi oldumu affedebiliyorum bir kereliğinede olsa
+1 yılSaygısızlığa tahammülüm yok
11 Yorumla- +1 yıl
Bende saygisizliga tahamulum yok birde büyük yalanlara haklısın
Kişilik & Karakter konusunda 445 cevap paylaştı. Aldatan erkeğe asla tahammülüm yok
21 Yorumla- +1 yıl
Çok karşılaştı mi peki bu durumla ya da sana oldumu
Üstünde tepiniyorum.
17 Yorumla- +1 yıl
Belli gördük sapığı kaçırdın 😂 ne adamlar var harbi 😂
- +1 yıl
Eee bundan sonra engin tevrubelerimden faydalanirsin samuray feo 😂
- +1 yıl
He he çok salağa yatarsın ulan ben demesem melek yapiyodun adamı senin ben 😂
- +1 yıl
Eee Seytani tanican seni samuray feo yaptım bundan sonra 😂 teoya rakip 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 309 cevap paylaştı.
+1 yılYalan , ihanet , alay vs.
13 Yorumla- +1 yıl
Yalan ihanet güzel alay peki öyle ortamda bulundun mu alaycı insanlarin
- +1 yıl
Maalesef.
- +1 yıl
Birdaha inşallah olmaz diyelim senin açından öyle oldunda da yapıştır lafını affetme
- Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılSalt kötü niyet sezince dönüşü yok.
17 Yorumla- +1 yıl
Öyle sezdiklerin çıktımı peki his olarak
- +1 yıl
Öyle bir hayal kırıklığım oldu..
- +1 yıl
Kovdun o kişiyi hayatından inşallah
- +1 yıl
Evet tamamen yok hükmünde.
- +1 yıl
Kov kendini uzdurme sen ayrisin ona göre hayatında yanlış yapanlara acıma ☺️
- +1 yıl
Öyleler beni üzmüyor zaten ama yorucu oldukları kesin. Bir de kendimle ödüllendirecek halim yok tabi yallah Arabistana dedim gönderdim 😂🤩😂
- +1 yıl
Haah senin şu espirilerin güzel varya sen adamına göre muamele yapiyosun güzel sitenin barbisi 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılKalabalık bir ortamda beni yererse vs.
17 Yorumla- +1 yıl
Ne gibi yani rezil etme gibi bir durummu
- +1 yıl
Gereksiz şakalar, hoşlanmayacağımı bildiği durumları anlatma vs.
- +1 yıl
Doğru diyosun o çok yapılıyor biliyor musun farkındayım
- +1 yıl
Anın gazına gelip yapanlar var, bana veya başka birine yapsın ortamdan her türlü rahatsız olurum.
- +1 yıl
Seni tanımasa bile yapıuorsa o kişi bu kavga sebebi biliyosun
- +1 yıl
Bir defa olur tanımıyordur pek takılmam hoşlanmadığımı belli ederim sadece, ama yinelemesi bile bile rahatsız eder
- +1 yıl
Valla beni sinir eder hiç acımam ☺️
Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. yıkıcıyım baya ya çok sebepten insan silerim
11 Yorumla- +1 yıl
En iyisini yapıyorsun kardeşim emin ol tolerans tanıyınca pişman oluyorsun sonra
Kişilik & Karakter konusunda 588 cevap paylaştı. Saygısızlık yapan insanları direkt siliyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Saygısız insanları eskiden azdı onlardan şu an maşallah cogaldilar
- +1 yıl
Doğru bak o bu aralar milleti sinir edip küfür ettirip tazminat davası açan gruplar varmış dikkatli ol
- +1 yıl
Biliyosun ozaman sen yinede bilgilendirdim seni 😂
+1 yılSaygısızlık ve vefasızlık
11 Yorumla- +1 yıl
Onlar çok kötü kardeşim vafasiz insan cok
- Kişilik & Karakter konusunda 936 cevap paylaştı.
+1 yılFark etmez hata hatadır bir kalemde silerimm
15 Yorumla- +1 yıl
Sende benim gibi düşünüyorsun af yok sende de ☺️
- +1 yıl
Yok allah afetsin ben edemem
- +1 yıl
Sen bu aralar birisine kesinlikle sinirlisin eline geçerse o kişi bitti bence 😂
- +1 yıl
Yok yaw öyle bir durum genleme dedim sildimi afetmem afdikesede allah aetsin ben edemem bana ters diyom ahhshs
- +1 yıl
Biliyorum gerçi senin baban sen affetmesende o kişiyi güzel affeder 😂
Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı. Kullanıldığımı anladığım an
13 Yorumla- +1 yıl
Direk tekme diyosun ozaman bro 😂
- +1 yıl
En doğrusu 👏
+1 yılKüçümseyen insanları
21 Yorumla- +1 yıl
İnsanlar küçümsemek kötü bir şey onları gereksiz insanlar yapar
+1 yılHemen affederim dayanamam
25 Yorumla- +1 yıl
Öyle olmucan ozaman birdaha yapar
- +1 yıl
Dayanamıyorum yüzsüz um galiba öyle diyor lar
- +1 yıl
Öyle dusunme herkesin dediğine de kulak asma
- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılArkamdan konuşuyorsa bitmiştir
11 Yorumla- +1 yıl
O kötü arkadan konuşup yüze gulen insanlar yasamissin sende
- Devamını Gör (10)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 