• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Hangi hatayı yapan insanları hayatınızdan uzaklaştırırsınız?

Cendere1910 u
Cendere1910 Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
87
Yapay Zekaya Sor
Hangi hatayı yapan insanları hayatınızdan uzaklaştırırsınız?
Hangi hatayı yapan insanları hayatınızdan uzaklaştırırsınız?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
17 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • FikretinMücadelesi
    FikretinMücadelesi Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    1. Dedikodu

    2. Yalan

    3. İhanet

    4. Aptallık (Aptal insan severim ama kendimden aptalını sevemiyorum. İster istemez kıskançlık duygusu oluşuyor. Bir insanı adam yerine koymam için benden en az 1 tık zeki olması lazım. Bu konuda hipergami güdüyorum maalesef.)

    Adam kalkıyor diyor ki dolar artarsa artsın ne olmuş 1 dolar=150 Japon Yeni diyor. Japon Yeni bizden değersiz ama bizden güçlü bir ülke diyor.

    Bu beyin hücrelerini faşizan milliyetçilik ve siyasal dincilikle öldürmüş süper zeka arkadaş, 2005 yılında geçmişteki hiperenflasyonlar sebebiyle paramızdan 6 tane sıfır attığımızı unutuyor. Yani şu anda 1 doların gerçekte 32 lira değil 32.000.000 TL olduğu gerçeğiyle yüzleşemiyor.

    #FİKRETDOĞAN

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru ama kardeşim sende harbi öyle böyle zeka yok bak bunu sana içten söylüyorum seni anlayan anlar senin pencerenden

    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      Abi aptallık zeka düzeyiyle alakalı değildir. Bir davranış ve yaşam biçimidir. Bir vizyon ve misyon meselesidir.

      Albert Einstein dünyanın en zeki insanlarından biri olarak izafiyet teorisini buldu. Ama ne yazık ki Einstein, sosyopat bir aptaldı.

      Ben sırf tembellik ve özgüven bunalımını aşamadığım için Eliot Rodger gibi işsizlik ve zorunlu bekârete mahkum kaldım. IQ ne kadar yüksek olursa olsun tembellik ve özgüven eksikliği aptal insan özellikleridir.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen bak dedimi düşün bir IQ testine baktır sen çok araştırıyorsun ve beynin zehir gibi çalışıyor benden sana tavsiye

En İyi Cevaplar

  • tugce082000
    tugce082000 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 582 cevap paylaştı.

    Aslında yalan saygısızlık terbiyesizlik yapanları affetmemek lazım ama tersi oldu yalanları affettim işte vicdan yaptım dil döktüler tabi yine de konuşmayı kestim sadece bir iki kişiyi affetmedim genelde Allah'a havale ettim yapacak bir şey yok geçen seneye dönsem keşke kandırılmak kötü

    1
    8 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama onları kendine bir tecrübe olarak aldın değilmi

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Tabi tecrübe oldu inşallah daha kanmam yoksa sonum kötü

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kanma zaten her inana kanilmaz tecrübe zaten yasantilarin göstergesi örnek Alman için

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Evet kötü ama tecrübe işte bir eksiklik gördü mü kokusunu alıyorlar sırtlanlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun yeterki kokusunu alsınlar

      Yorumla
    • wqwqw3434
      wqwqw3434
      +1 yıl

      @Cendere1910 ozrl sorum var bkrmsn xper1

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      @wqwqw3434 ok bakarım

      Yorumla
    • wqwqw3434
      wqwqw3434
      +1 yıl

      Ama ben atamıyorum ama

      Yorumla
  • bayrakmerve27
    bayrakmerve27 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 92%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.

    Açıkçası kız kendi kaşındı doğru olsun yanlış olsun işte en son pardon sana atmıcaktım bir resim orada kaşındı tuzak kurdular kazık attı ama en son yer yine mesaj atması tebrik etmişim mecbur eşiyle onunla muhattap olmuşum ne kafası yaşıyorsunuz?

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kim bu kişi anlamadim

      Yorumla
    • bayrakmerve27
      bayrakmerve27
      +1 yıl

      Arkadaş

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım pek sallama böyle arkadaşları

      Yorumla
  • Adeliina u
    Adeliina Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 588 cevap paylaştı.

    Nankörlük, ihanet, şiddet, küfür, çekememezlik olursa ben direkt naşting jdjd

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

53

Cevap

17

Cevap

  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    İhanet, arkadan iş çevirme, bazı yalanlar, iki yüzlülük, yanar dönerlik yapanları uzaklaştırıyorum müq hayatımdan

    2
    28 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onlardan çok var ve bitmiyor aslında bu düşüncelerde insanlar yüzünden iyi insanlarda kayboluyor biliyosun senin sucuklu yumurtacı yakalandı biliyosun değilmi 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Sence benim bilmediğim bir şey olabilir mi :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onu ben vurdum Tatar Ramazan hesabı benim sorumada geliyordu ank yaşıyormuş bir telefonuma bakar adresini buldurmam artık sorumda hangi kızdan hoşlanıyorsa oda bana yazıyor soruda buda gizliden bana sovuyor modsun ama sosyeticcim bizim el daha geniş 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Engelli birine elin uzansa nolur uzanmasa ne? Pek ilgilendiğim konular değil fakat haberim var 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Engelli birisi sapık olursa uzanirim niye diye sorarsan 1 biz böyle insanları adam olsun diye severiz değilmi bir insan sapık olursa topluma ne gibi yararı olabilir düşün onca ülkemizde kız kadın çocuk var bu tarz pedofili düşünenlere acımam benim yargı sistemim o ama bu konuda seninde ilgilenmen lazım sana demiştim pastırma sucuk diye değilmi senin sorunada oyle pislik şekilde gelebilir sonuçta bir kadınsın ve miden bulanır gerçi sen fazla kirilgansin bisey demeyim 😂 biliyosun sen

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Olm beni karıştırma lan. İyi git döv ne diyeyim. +18 görsel attı sorulara sapık ok hepsi tamam ama eli ayağı düzgün dışardan bakınca adam sandığın sapıklar da mevcut bu sitede. Terazinizi ona göre ayarlayın.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben dovcem demedim dövme ne alaka hayatı biter diyorum onları bilemem görmedim gormediklerime bişey diyemem. lan derkenn

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hayatı zaten bitmiş. Hayat mı var onda? Lan oğlan demek araştır ya ohoo sanki küfür

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hayatı bitmiş olabilir sana tek soru sorcam bu kişi küçük bir kıza bunu yapsa buda senin sevdin kardeşim diyelim o çocuğun piskolojisini nasıl toparlarsin ya da toparlayabilirmisin lan ne oldunu biliyorum seni bizim memleket yapalım Karadenizden çıktın artık işin kısası böyle acirsak acınacak duruma düşeriz herkes sen ya da o kimi korkusuz değil bazı insanlar o piskolojiyle ölüyor adam olcak topluma yararı olcak bende engelli olabilirim herkes olabilir gıdım ozaman millete sapıklık yapım bumu bu arada hayrlı olsun u modlugun

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      La havle ben onu savunmuyorum ki. Yaptığı pisliğin bedelini ödesin. Ama bu kadar abartmayın şunu ya. Amaaan.. bu arada teşekkürler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Savunmadini biliyorum zaten kapatalım o konuyu rica ederim saçları kırmızı yaptın sen

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hayır kahverengisiydi bi ara, yine yapıcam sanırım 😅 kendimi alıştırmaya çalışıyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sakın deneme o saçlara dokun hele bir dökülür ozaman 😂 hadi bakım 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Off bilemiyorum aklımı karıştırma 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eğer bir dokun oraya gelirim 😂 o saçlara elleme bak şu fotoda kızıl yakışmış mı yoksa sarımı daha iyi deli etme adamı 😂 sarı sarı kendi o rengin kızıl olmaz acayip yaşlı gösterir seni

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Ya foto Sepia kızıl saçlarım orada kahverengi :D o da yakışıyor hem gözlerimin rengi çıkıyor ortaya shdja

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Senin gözler zaten vaşak bilirmisin onun gibi keskin yemin ediyorum bir adama bak adam takla atar 😂 saçla alakası yok sarı sana yakışıyor biliyorum maşallah fotoyla öyle oynamisinki seni seçemedim 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oruç tutcan değilmi ailene ve sevdiklerine şimdiden güzel sahurlar bıcır kız o saça dokun hele bir gözüm üzerinde 🫵

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hee kararttım kimse seçemesin beni :D tabii ki tutacağım Allah’ın izniyle, hayırlı ramazanlar ✌️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Allah kabul etsin helal olsun sana secemedim zaten ilk başta bu kim dedim sonra jeton düştü 😂 ama sende söyle bir yüz var hani filmlerde bir seri katil olur cozemezsin en masum birisi çıkar bu poz o poz işte 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hshsha sus ordan 😅 seri katilmişmiş

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Evet bir film vardı sende öyle masumluk var doğru söyle kaç cinayetin var 😂 ben biliyorum da çığlık maskesi felan seni seni 😂😂😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Aynen o ben :D seri katiller işlediği cinayetleri saymazlarmış

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen evet bebek yüzlü katil Chucky sosyete 😂 sen benim diğer sorularıma neden gelmedin bakım 👂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Görmemişimdir 😒 bilerek gelmemezlik etmem ha bilesin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bilmem etmezsin ama görülmücek sorularda değil hani 200 cevap alan ben dedim sanırım sen anladın ondan gelmedi ☺️

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Şu yazdığını anlamadım 🙄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Şifreli yazdım ondan dur sana yazım ordan oku olur mu

      Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Aynı hatayı sürekli yapıyorsa uzaklaştırırım...

    2
    33 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi hatalar mesela seni en çok sinir eder

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Arkamdan iş çevirilmesi, çizgilerimin aşılması, saygısızlık vsvs...

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru bende sinir olurum öyle tiplerden senden uzak olsunlar acid bunlar ☺️

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Evet bencede uzak olsunlar sonra sinirrr katsayım artıyo...😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Artmasin sinirlerine yazık 😂 ama sınırlı halini görmedim bak senin hep uysalsin

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Evet genel olarak sakin biriyim ama tersim de pistir, görmemen daha hayırlı...😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Görsem izlerim seni heyecanlı bir şekilde 😂 yıkıp dokuyomusun tersinde 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Aynen kurşuna gerek yok sözlerim yeter...😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen sözlerim yeter diyor acid acıd 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Asitliğin hakkını vermek lâzım.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani vermen lazım fazla takma ama duman edersin ,😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Duman etmeyim diye sakinliğimi koruyorum zorluk çıkartmasın kimse...😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla çok sakinsin sen patlarsan bayağı bir büyük patlama olur keyfin nasıl bakim,😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Sakin atın çiftesi pek olur demiş atalarımız.😄
      Halimiz itten beter keyfimiz paşada yok çok şükür.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha seni keyfi seviyorum demek paşada yok keyfin bak sen az banada gönder 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Ne kadar lâzım. 😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Fazladan gönder yarına lazım olur bak sen Uber olmamissin çoğu olmus acid ☺️

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Bende olmayıveriyim.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ol ol sana yakışır peki o olunca ondan sonrası ne oluyor acid 😂 ama senden güzel admin olur

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Çok istedin madem olayım bende.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ol ozaman olabiliyorsan görmem lazım seni burada admin olarak ona göre 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Hemen başlıyorum çalışmalara seni mi kırayım.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂 yani beni kırma işin şakası olabiliyorsa ol kız 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Yani benim neyim eksik dimi...😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani olmadı bu hiç yakismadi hemen olman lazım 😂 admin ol gel bakim çabuk 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Ben gönüllerin adminiyim.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani oda var Ankara 'nın ayazı gibisin acid 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Ayazı gibisin derken.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Soğuk carpiyosun Ankaralı değilmisin kız anlamamış 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Soğuk çarpınca millet kendine geliyo işte daha ne.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bilmiyorlar bizim ayazimizi soğuk mu sizin orasida acid 3 gündür bildin hava buz 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Bugün gayet güzeldi hava.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      şu an buz ama hava elma dağdan sogukmu geldi nedir nereleri gezdin bugn bakım ☺️

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Saygısızlık
    Ciddiyetsizlik
    Arkadan pıçahlama
    İhanet

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O arkadan bıçaklayanlar genelde kalleş olur saygısız insan kendisine saygısı olmaz çok haklısın kardesim

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.

    Bana yalan söylerse. güvenimi sarsarsa.. bir daha hayatıma almam aynı kişiyi

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzelini yapiyosun kardesim

  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    benim hassas olduğum konuları, neye kızıp niye kızmayacağımı bilmesine rağmen sürekli bunu yapıyorsa uzaklaştırırım kendimden..

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ona bende deli olurum en sevmedim durumdur kardeşim bu aralar görmedim seni iyisindir inşallah

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      İyiyim kardeşim, buralardayım teşekkür ederim..
      Sen nasılsın?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende iyiyim arada surda girgira vuruyoruz kardeşim görmedim dedim biseymi oldu

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Yine vururuz ayıpsın.. 😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla vuralım arada kendini göster kardeşim 😂

      Yorumla
  • Mavimils
    Mavimils Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Hata yapınca düzeltmesi için çok sans veririm fakat saygısızlığa zerre tahamülüm yok bana hakaret eden alaycı tavırlar sergileyen birini hayatımdan silerim

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En doğrusunu yaparsın peki oldumu böyle saygısız insan hayatinda

      Yorumla
    • Mavimils
      Mavimils
      +1 yıl

      Çok oldu soğuduğum an benim için biter bir daha asla eskisi gibi olamam bu nedenle çok insanı hayatımdan çıkarmışlığım var

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Soğuduğumda bende öyleyim kim olursa olsun o kişi bende önemsiz oluyor sence kötümü bu bizim için

      Yorumla
    • Mavimils
      Mavimils
      +1 yıl

      Bence kötü değil kendimize saygımız var 🙂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani o hep var ama ondan yararlanmak isteyenlerde çok var özelliğin benim gibi güzel beğendim ☺️

      Yorumla
  • Nai_robi
    Nai_robi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne hata yaparlarsa yapsinlar asla vaz gecemedigim kisiler cekirdek ailem
    Digerleri en ufak hatalarinda silerim saniyeler icinde asla tanimamisim gibi davranirim

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ailem dışı her hatayi silerim diyosun peki yapan oldumu sana çevrende böyle kötü hatalar

      Yorumla
  • Milky7way
    Milky7way Takip Et
    Guru Yaş: 106 , eic 99%
    +1 yıl

    Pek çok hataya tahammül edemem. Değer veren insanın ciddi ve büyük bir hatası olamaz, olmamalı. Sevgi anlayışım çok farklı sanırım. Hatalara hiç tahammülüm yok hiç.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi hatalar mesela küçük hatalarmi büyük hatalarmi bakım pembe ☺️

      Yorumla
  • EspressoShot
    EspressoShot Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Herkes hata yapar, tekrar yapıyorsa o hata olmaktan çıkar, bundan yola çıkarak eğer bir insan gözlerimin içine baka bakaaaa yalan söylüyorsa hayatımdan gidebilir

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki böyle insanlarla karşılaştınmi hayatnda habire yalan söyleyen birisi ve dost kaldığın

      Yorumla
    • EspressoShot
      EspressoShot
      +1 yıl

      Yalanını yakalayıp birde inkar edişini izledim, dost kalır mıyım hayır.. Silerim ben

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En guzelini yaparsın silmek o kişiyi bitirir zaten kanitlami söyledin yalanını yüzüne nasıl inkar etti ☺️

      Yorumla
  • ölümmmeleğiii
    ölümmmeleğiii Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Ben bana ters gelen her şey de insanları hayatımdan hiç olmamış gibi çıkarıyorum ama en hassas olduğum konu çocuklarım onlar hakkında ki olumsuz konuşmalara asla taviz vermiyor hayatimdan defediyorum

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman sen çok güzel annesin zaten öyle olmasi lazım bu hayattaki o küçük subyanlari korumak lazım çünkü gerçekten pislik bir ortam yakın dostlarını öyle çıkarıyorsun peki bir yanlista

      Yorumla
    • ölümmmeleğiii
      ölümmmeleğiii
      +1 yıl

      İyi bir anne olmaya çalışıyorum evet yakın dostlarımı ve hatta annemi , kardeslerimi bile bana ters gelen davranışlarından ötürü hayatimdan çıkardım kimse iç huzurumdan önemli değil bence naçizane düşüncem bu.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım yani ama genede anne kardeş okadar kötü değilse bir şans verebilirsin

      Yorumla
    • ölümmmeleğiii
      ölümmmeleğiii
      +1 yıl

      Hayır onlar o şansı haketmiyor hayatımda tanıdığım en kötü ve aşağılık insanlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnsan ailesini secemiyor çok doğru söylüyorsun insan cocuklarna neden kötülük yaparki anlamis değilim

      Yorumla
    • TsubasaTR
      TsubasaTR
      +1 yıl

      Akraba önünde çocuğunu eleştirene olumsuz konuşanına denk geldim gerçekten öyleyse çok bilinçli haraket ediyorsun onlar senin kırmızı çizgin

      Özel alanına gitmiyor yetiştiğin ailede mi bunu öğrendin çocuklarına nasıl davranman gerektiği hakkında?

      Yorumla
    • ölümmmeleğiii
      ölümmmeleğiii
      +1 yıl

      @TsubasaTR beni yetiştiren ebeveynler kötü ebeveynler idi onlardan kötü olmamayı ne yaparsam kötü olacağımı öğrendim.

      Yorumla
  • Simple_Man
    Simple_Man Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    İnsan hata yapar da düzeltmiyorsa, kalbimi kırıp da umursamıyorsa, ben de sessizce uzaklaşırım ondan

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru hata yapar duzeltmesse ondan bir yol olmaz

      Yorumla
  • İlkkemal
    İlkkemal Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Herkesin hayat biçimi var yolu var vicdanı var ve Allahı var her şey ortada kimse kendine yapılmasını istemediği birseyi yapmamalıda

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok güzel söylemişsin kardeşim

      Yorumla
  • Lazyspirit
    Lazyspirit Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Uyarmama rağmen bana karşı saygusızlık yapanları (mesaja geç cevap verenleri, görüldü atanları vs vs)

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Saygısızlık yapan insanın kendine saygısı yoktur belki işi olabilir görüldü atıp birakiyolarmi mesajlari ☺️

    • Lazyspirit
      Lazyspirit
      +1 yıl

      İşi olmadıklarını biliyorum 😂

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O olduğu halde o zaman bu kişiler seni sallamiyor sende onu sallama 😂

  • Manhesuss
    Manhesuss Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben hata yapan insandan uzaklaaşmam, bilerek bir yanlış yaparsa o zaman uzaklaşırım. Hatayı her zaman mazur görürüm insani bir şeydir çünkü

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru küçük hatalar ama büyük hatalar affedilemez

      Yorumla
    • Manhesuss
      Manhesuss
      +1 yıl

      Biz kimiz ki affedelim genç? Affın yegane sahibi Hazreti Allah’tır. Dilerim bu yanılgılarımızdan hidayete kavuşuruz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O konu farkli kardeşim affetmek Allah'a mahsus ama sen hata yapanida yanına sokmazsin doğrumu örnek senin hayatını bitirmiş bir adamla ne kadar iyi olabilirsin?

      Yorumla
    • Manhesuss
      Manhesuss
      +1 yıl

      Doğrusu affetme hükmünü eline almak değil, merhamet edip o kişinin yaptığı hatayı unutmakla birlikte kendinden uzak tutmaktır. Gerisi Yüce Allah’ın hükmü

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende onu diyorum zaten kardeşim herkesin içinde Allah sevgisi var o ayrı ama bilirsinki islamdada kurallar vardır hırsızın elini kesme gibi gibi

      Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Uzaklaştırmak istedikçe daha çok içinde buluyorsun kendini en iyisi hiçbişey yapmamak herslde bilmiyorum

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle düşünme uzaklaştır ama yapmak istedini yap

      Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      İnsanlar yalancı olmuş

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ee yenimi öğrendin peki

      Yorumla
  • Birkirlangicmisali
    Birkirlangicmisali Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Belirli bir hata olmasina gerek yok. Tekrarlanan ve ders alinmayan herhangi bir hata uzaklastirmaya yeter.

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ikinci bir şans veriyorsun o kişiye

      Yorumla
    • Birkirlangicmisali
      Birkirlangicmisali
      +1 yıl

      Oldu, mesafeli bir sekilde.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kanın ısınmaz doğru ama çok büyük Hataysa verme ozaman kaybediyor insan herkezi yerine koymak güzel

      Yorumla
  • _Justimagineit__
    _Justimagineit__ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Arkadaşlık, dostluk, akrabalık ilişkilerim de arkadan iş çeviren insanlardan ışık hızıyla uzaklaşırım.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Akrabalar akrepler bak onlar çok tehlikeli bilirsin hiç başarılı olmanı istemezler arkadaş bazıları çok yapıyor ama dost dedimiz insanlar yapması hata dokunuyor

      Yorumla
  • bosvergitsinn35
    bosvergitsinn35 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Sürekli hata yapip "özür "dileyenleri hayatimdan çikariyorum. Çünkü. affedilmeye alişmis insanlarin "yüzsüzluğüyle"uğraşmak zor.

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok güzel bir söz söylemişsin şiir gibi beğendim sanada bu yakışır çünkü onu habire tekrarliyorlar sonradan da lackalasiyor bu durum

      Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Özür dilemek "erdemlik"ancak kıvamında. sürekli hata yap özür dile bu "yüzsüzlük"

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede onu çok yapiyolar özür sonrası gene aynı ama söyle her insan sözünün eri olsa yalandan hiç haz etmiyorum birde insanlar kendilerini mükemmel görmese kimse mükemmel değildir

      Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tskrler bu arada seni örnek alsınlar bakıyorum kendi halinde efendi ne yapcani bilen birisin 🌹

      Yorumla
    • bosvergitsinn35
      bosvergitsinn35
      +1 yıl

      Cok teşekkür ederim🙏🤍

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim ☺️

      Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Saygısızlık, sınırlarını bilememe, samimiyetsizlik artık anlayışlı

    değilim bu konuda..

    3
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bu kişiler çokmu oldu peki hayatında

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Bir iki kişiydi çikardim hayatindan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzelini yapmışsın direk tekme olcak onlara ☺️

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Valla öyle bi yaştan ne sonra en net çozüm

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani kafa bir yönden sonra kaldırmiyor

      Yorumla
  • Zorunne388
    Zorunne388 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Aldatan
    Kandıran
    Manipüle eden
    Saygı göstermeyen

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru hepsi bunların kardeşim üstüne basarim

      Yorumla
  • Sabrinamabrina
    Sabrinamabrina Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Beni kaybetmeyi göze alabilecek her hatayı yapabilme potansiyelli herkesi

    1
    15 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Seni kaybedenler ölsün 😂 kimi vurdun geldin sabrına silah nerde 😂

      Yorumla
    • Sabrinamabrina
      Sabrinamabrina
      +1 yıl

      Valla kimseyi vurmadım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman vurcan babasının arabası dacia seni 😂

      Yorumla
    • Sabrinamabrina
      Sabrinamabrina
      +1 yıl

      Dacia yok artık be tencere ama yine ben eski bir arabaya biniyorum garibanoyum neyse buna da şükür

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Şahin'e kadar düşmedin değilmi sabrina şükür tabi sen akıllı kadınsın Ankara 'nın solmayan çiçeği 😌

      Yorumla
    • Sabrinamabrina
      Sabrinamabrina
      +1 yıl

      Şahine de allah düşürmesin zaten sjxsnd

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha sanayiye gidersin hep daha ne istiyon pistirirsin birde offf aç müziği sabis geliyor 😂😂😂

      Yorumla
    • Sabrinamabrina
      Sabrinamabrina
      +1 yıl

      Hoparlörü patşatacak bir ses sistemi şart skksnskd

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani alırız o kolay sistemi kurarız sen yeterki iste 😂 şarkımız ne olsun😂

      Yorumla
    • Sabrinamabrina
      Sabrinamabrina
      +1 yıl

      Keko müziklerinden herhangi biri 🦦📿

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Keko napcaz kız 😂 yabancı açalım olmazmi

      Yorumla
    • Sabrinamabrina
      Sabrinamabrina
      +1 yıl

      Olur abi ben her türlü uyum sağlarım sıkıntı tınneh

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha anlaştık tamam tesbih alalım sana yakışır 😌

      Yorumla
    • Sabrinamabrina
      Sabrinamabrina
      +1 yıl

      Nakzjskd eyvallah abi sanada alalım takıkm olsun amsjjs

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Var benim tesbih koleksiyonu gümüş altın onlar uyuyolar 😂

      Yorumla
  • kimsebanabulasmasin
    kimsebanabulasmasin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    hatada uzaklaştırmam ama ısrarla yapıyorsa bu hata değil seçimdir o zaman uzaklaştırırım

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ilk hatada tolerans tanırsın devam ederse yol verirsin

      Yorumla
  • yengeçburcu94
    yengeçburcu94 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 62%
    +1 yıl

    Bilinçli yapılan her hata için uzaklaşırım onun uzak ya da yakın olması farketmez

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bilerek yapanı affetmemen güzel peki çok oldumu sana karşı hata

      Yorumla
    • yengeçburcu94
      yengeçburcu94
      +1 yıl

      Bir kez

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bir kez ise sıkıntı olmaz az olmuş nasıl bir hata yaptı peki bu kişi

      Yorumla
  • Üy3ißmin3g3r3kyoK
    Üy3ißmin3g3r3kyoK Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 83%
    +1 yıl

    Yakinimda kimse yok dolasiyla da kimseyi uzaklaştırmaya ihtiyaç yok.

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani kovdun hepsini 😂

      Yorumla
    • Üy3ißmin3g3r3kyoK
      Üy3ißmin3g3r3kyoK
      +1 yıl

      4 kişi var hayatımda

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Biliyorum 4 önemli senin icin

      Yorumla
    • Üy3ißmin3g3r3kyoK
      Üy3ißmin3g3r3kyoK
      +1 yıl

      Bir de sen varsın l@n ☺️ dostum güzel insan.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Saol dostum sende öylesin ☺️

      Yorumla
  • wersy
    wersy Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 74%
    +1 yıl

    ben butun hatalari affediyorum ya bende mi sıkıntı var

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Var affedilirmi bütün hatalar

      Yorumla
  • a101kekspr
    a101kekspr Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 802 cevap paylaştı.

    Hayvanlara saygısı olmayan insanı uzaklastırırım diğer hatalarda duruma göre djjddj

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hayvanlara eziyet edene zaten ben sinir oluyorum aklı bozuk insanalr onlar diğer hatalar ne peki sana göre

      Yorumla
  • biradettubaa
    biradettubaa Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Beni görmezden gelenleri ve yalan söylediğini anladığım herkesi birden sinsi insanlara yer yok

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sinsi insan çevremizde çok ne yazikki seni görmezden geleni sende görmezden gel en doğrusu

      Yorumla
  • KaranlıkMYHEART
    KaranlıkMYHEART Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl

    Yalan söyleyen. Ve sözünün eri olmayan kişiler..

    1
    11 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yalan söyleyen bende sevmiyorum küçük yalan olur ama büyük yalan ve habire yalan tehlikeli söz önemli senin hayatında sanırım bu kişilerden cektin

      Yorumla
    • KaranlıkMYHEART
      KaranlıkMYHEART
      +1 yıl

      Evet. O sebep en hassas noktam..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok haklısın demekki sen bu tip insanlardan bikmissin arkandayım ☺️

      Yorumla
    • KaranlıkMYHEART
      KaranlıkMYHEART
      +1 yıl

      Kesinlikle. Benden uzak kime yakin oluyorlarsa olsunlar..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam senden uzak dursunlar banada uzak olsunlar ama ☺️

      Yorumla
    • KaranlıkMYHEART
      KaranlıkMYHEART
      +1 yıl

      Hahahaa bilemem. Net insan candır. Yalan dolan olmaz 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani net insan nettir ona göre bize uzak olsunlar dedik 😂 bizde yalan dolan zaten olmaz bize bulasmasinlar anlaşalım 😂

      Yorumla
    • KaranlıkMYHEART
      KaranlıkMYHEART
      +1 yıl

      Anlastik tamamdir. Ortak karar uzak kalsınlar 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ortak karar ikimizden uzak olsunlar olursa söyle bana 😂

      Yorumla
    • KaranlıkMYHEART
      KaranlıkMYHEART
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlaştık ☺️

      Yorumla
  • Quafly
    Quafly Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 752 cevap paylaştı.

    Saygısızlık yapan kişiye tahammülüm yok..

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Saygısı olmayan insanın kendine saygısı olmaz çok doğru varmiydi böyle insanlar sana karşı

      Yorumla
  • gumuskasik
    gumuskasik Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl

    Zorda kalınca yalana başvuran insanların etrafımda olmasını asla istemem.

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yalanı bende pek sevmem peki etrafında oldumu böyle kişiler

      Yorumla
    • gumuskasik
      gumuskasik
      +1 yıl

      Olanları çevremden yok ettim, artık pek yok.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel. Temizlik yapmışsın ☺️

      Yorumla
  • Başak6419
    Başak6419 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Hatasında ısrar eden insanları affetmem ben

    1
    110 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi ısrar eden hatalar peki

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Arkadan iş çevirmek gibi yalanda ısrar etmesi hep ben diyenler bide hiç tahammülüm yok bu insanlara

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hep ben diyen zaten var biliyosun sen anladın onu gitmiyoda zamk gibi yapıştı hünkar 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hahahhahahhah onu ne karıştırıyosun şimdi onu kast etmiyorum hani ben olmasam bu olmazdı ben yaptım ben ettim tipler var mutlaka rast gelmişsindir sende bırakmıyorki bi tebrik edelim 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani onlar çok heryerde 😂 ama aklım ona gidiyor bittik bittik 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bitmedik bitmedik bitilcek beyimiz var🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      var mı cidden bittik ama Şu an yokuş aşağı gidiyor bak napcaz 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hahahhahahah sen niye panikledin şimdi 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eee baksana neler neler oluyor biliyosun sen şifreli yazıyoruz artık basak 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Yapıcak bişey yok ortam açık konuşmaya müsait degil biliyosun bi açık edersek allah muhafaza bizi kimse kurtaramaz 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru bak yok sen kurtulursun 😂 ordu yollrsin 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla sesli güldüm 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bana bişey yapmayana ben bişey yapmıyorum ama hatası varsa orduya baş vuruyorum biliyosun yoksa özünde şeker naif biriyimdir bilirsin sen🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani o ordu benim içinde hazir olur değilmi 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Yok o ordu senin arkanda olur merak etme bilirsin sevdiğim insanları çabuk sahiplenirim🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ona göre cokk var önemli işlerim biliyosun 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ay bilmezmiyiz senin o işlerin bi bitmedi günlerdir🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Vallaha bitmedi yok şu benim biliyosun konya yolu o hala bitmedi uzadıkça uzadı 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      O daha çok uzar sonuçlanması o konyanın belki senin bebelerine nasip olcsk ahahahaha🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oda yok kime kalcak o ozaman bebe yok.😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Sen vermemde vermem dersen olmaz tabi🤣🤣abin kardeşin onlarınkine kalır üzülme🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kalsın yani ama sonuç ne zaman olur şimdi o sıkıntı aslında bunu sana vermek lazimda

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Biliyosun branşımı kan varsa ben bakıyorum olaylara🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Biliyorum senin branşı duysalar topuklayarak kaçarlar 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Boş ver duymasınlar 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Duyarlarsa çoğunu ipe götürürsun gerçi sen benim dosyalarla ilgilen 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      İlgilenirim havale et bana bakalım ne aşamadaymış sizin olay🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Dur bakalım benim ordular halledemezse biliyosun sana atarım 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ordularda iş yok çoktan çözüme bağlaması lazımda kaç sene olmuş bi uzlaşma saglayamamış orayı alan zaten vermiycek orada okeyiz ama makul bişeyde anlaşma saglaması lazımdı bence bastırın o orduya biraz sallanmasın ki buna hakkınız var

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eee niye olmyor sonuçlanmıuor sen biliyosun 30 milyon TL çıkınca kasadan sence yararlandirirmi

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bizim işimizde onu kasadan çıkarmak dimi oda ordudan geçiyor canım benim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eee çıkmıyor dava habire erteleniyor yeni bilir kişiler nasıl olcak bu

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Büyük meblağ normal ertelenmesi davayı kazansanız bile bukezde temiz yolu açılcak bir onlar bir siz itiraz ediceksiniz dosya gelsin etsin mahkeme olsun tam her itiraz 2 yılda sonuçlanıyor malasefki okadar agır işliyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ee o dava hala devam ederse habire nolcak ömür gecermi

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bu ülkede 15 20 yıl süren davalarda var sistem degişirse inşalah sonuçlanır diyelim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Maşallah 15-20 yıla napayım ben o parayı

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Devlet paranı pul etmeden vermiyor o yüzden ya bebelerine yarıycak o para ya yegenlere başak demişti dersin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Başak bebe yok napalim evlenip bebe yapım 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bence sen yuvanı kur biran önce bekleme o parayı beklersen ooooo evde kalırsın hep böyle genç
      Kalıcak degiliz dimi 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok ya onu beklemiyorum benim güzel gelirim var ama o gelirse milyoner olcam yarın belki milletvekili oynayabilirim bunları düşün oyunu bana verirsin 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      İstanbul'da adaylıgını koyarsan niye olmasın ama sisaytinde kuralları var düzgün hayata bakar bekar olanların pek şansı olmuyor önce düzgün bir yuva kurman lazım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sanmam yuvayla ilgisini hayatım düzgün çoğu tanıdıklarım var bu iş evlenmeye bakmiyo biliyosun genlerin benim değerli 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ahhahhahahah sen hiç bekar bi siyasetçi gördünmü hayır tanıdıklarınada sor aynı şeyleri söylüycekler o genlerini illa paylaşcan biriyle🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benim genler değerli olmaz kilitli 😂 bilemiyorum ama ilerde düşünüyorum bozarsam ben bozarım bu oyunu

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Tabiki sen bozarsın kim bozcak hey allahım🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ama düşünüyorum biliyosun farklı şeylerde düşünüyorum belki o projeyi seninle yapcaz 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bakalım nasip biliyosun olmuycak şey degil 🤣 olaylara tamamen duygusal yönden bakıyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani onu yaparsak eğer başak number oneyiz ona göre 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Tamam projemizi ifşa etme burdan 🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok etmem zaten o proje buraya gelcek 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hahahhahahahhaha dediklerimiz hayata geçerse süper olur bakalım rabbim ne gösterecek bize 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani büyük dusunuyoruz büyük olsun zaten o işlerin hukuksal yönü sende pirim 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hukuk yönümen kolayı biliyosun zor olanı🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ee sen hepsini yaparsın 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Sen napcan peki 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben komple bakcam o ise patron hesabı 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ben çalışanım yani 🤣kaç para maaş vericeksin peki bana🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eee sende patron oluyosun çalışan vasfinami Alcan kendini ortak 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ama bütün sırtı bozdun ya🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla bozduk ama hala sır 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hahahahhaha manyak tüyolar verdik diyelim 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok kimse bilmiyor daha 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bilmesin daha yütfen yütfen🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani fazla açarsak proje biter 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Heralde bu işlerde gizlilik esastır ortak 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani gizlilik esastır patron olcaksin ona göre hazırlan 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Önce sahuru hazırlıyım sonra ona hazırlanırım 🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam hadi hazırla sahuru menüde ne var 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ev yapımı pogça var kahvaltılık yeterde artar senle konuşurken pogça yaptım bir taraftan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Helal bana yolla 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Yollarım ne olcak🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neyli poğaça beni poğaça vuruyor herkes 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bu sade canım 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sade sevmem ama peynirli olması lazım 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Tamam sana peynirli yaparım 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam yap bol olsun severim bir kötü aliskanlik poğaça 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ev pogçası daha saglıklıdır her zaman tamam bol koyarım harcını🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani dışarıdaki poğaça yenirmi bildin makine yağıyla yapiyolar tereyağ koymaz onlar 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Tabiki koymazşar tereyağın kilosu kaç para sen biliyomusun 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ee biz 4 er tane alıyoruz kebirinki güzel bak al fazldadan alki zami otele 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bizde karadenizden getirttiriyoruz yıllardır kebiri bilmem 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende birisine getirttim ama tereyağmi değilmi begenmediler yanmadı kebir güzel ama 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Valla benim annem alıştıgını degiştirmez kebir alsak bune der🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kebir kullan bak beğenirsiniz ciddi

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Deneriz çaktırmadan gerçi annem anlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok ciddi güzel bak onu alın

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bendeki anne sende olsa sınırlarını zorlamazdın trabzondan gelcek diyosa ordan gelcek🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla laz damarimi var nedir 😂 ama kebir iyi bak neymiş annenin tereyağ

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Biz laz degiliz ya baba tarafı samsunlu onlada alakamız yok biliyosun🤣çamlıbel yagları

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsun karadenizlisiniz 😂 Çamlıbel yağları neymiş 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Me biliyim üstünde öyle yazıyor yok canım benim orayla ilişigim 5 yaşında kesilmi🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama bakarım onda burada görmedim

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Bak bak 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla görmedim hiç 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Kız ordan geliyor bize diyomya trabzona geldi kadın o gün bugündür ordan getirtiyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sahtekar olmasın bir sürü sahte tereyağ çıkmış piyasaya sahura yaptık 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Yok be günelir biyer ben orada okudum biliyosun ozaman tanışmıştık sahibiyle

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla aynısını paketiyle yapiyolarmis yağ değil ama ne olduğu belli değil 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Patates püresi tozuyla karıştırıp yapıyorlarmış 🤣türk milleti zekidir ama hep hinlikte🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla sonra bizde neden vitamin eksikliği çıkıyor diyoruz al işte ne doğal yiyoruzki 😂

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Sadece yağdamı hazır yoğurtların üstünde kaymak gibi görünen tabaka kağıt peçeteymiş pul biberin rengini vermek için kremit tozu süt tozları sadece glıkozdan ibaret liste uzayıp gidiyor dogal olan bişey yokki 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hazır yoğurt kullanmıyorum salya gibi ve içinde süt yoktur soleyim işte ondan sonra sağlık millet sıkıntı çekiyor düşün

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ne saglıgı saglıkmı kaldı millet halsiz bitkin gençlerde bile enerji yok

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla gençler yaşlandırdi 20 yaslardakiler bayağı büyük gösteriyor

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Gerçekten öyle bide enerji yok millette genci yaşlısı hep vitaminsiz hormonlu gıdalardan degişik degişik hastalıklar türedi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla nolcak sonu milletin bende anlamadım herşeyde uçuyor

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Ne olcak öldürme süründür mantıgı bu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eee nolcak gelecek kötüye gidiyor

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Hepimiz ölücez seni beni kim düşünüyor biz dünyanın sonuna dogan nesiliz çünkü

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O bak doğru çok haklısın ☺️

      Yorumla
  • KnightsSword
    KnightsSword Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 81%
    +1 yıl

    kolay kolay uzaklaştırmam kim olduğuna ve ne yaptığına bağlı

    1
    10 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yakın diyelim kardeşim ama sana senin sevmedin ters bir şey yaptı

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      işte çok yakın dostumsa falan arayı düzeltme imkanım var
      ben de yaptım şükür düzelttik
      ama ne biliyim flörtüm olur sevgilim olur çok ağır bir yanlış olur sanmıyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İşte o flört olayida sevgili olayıda ama benim düşüncem tekrarlarsa birdaha acımam o kafadayim bir kere tolerans tanırım

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      ne yaptığına bağlı işte be abim gider başkasıyla konuşur, ilgi gösterir ben buna acımam
      beni b0k gibi hissettiriyorsa 1 defa bile tolerans tanımam çok zor ki tanıdım
      tekrarında düşünmem bile ya

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tolerans taniyincada aynısını yapmicanin garantisi yok şöyle bir tabir vardır bir yanlış yapanin birdaha yapmicanin garantisi yoktur

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      Kesinlikle katılıyorum işte :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ondan bizde acimayalim kardeşim 😂

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      katılıyorum abi :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eywallah kardeşim ☺️

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      😂🥂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    vakit ayırmayan ve beni üzen konuları yüzüme vuran, saygısı olmayan insanları hayatımdan uzaklaştırırım. değersiz görülmeyi kabul etmem.

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kimse etmez onu değersiz olmak kötü bir insan için bencede hiç affetme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      affetmiyorum valla sonra kalpsiz diyorlar hiç umrumda değil 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Derler derler sen yüz verme neler derler napcaz 😂

      Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    +1 yıl

    Bana yalan söyleyenlerden uzak durrum

    2
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yalanı niyese bazı insanlar çerez gibi yiyor valla onu farkettim turkan

      Yorumla
    • helene1
      helene1
      +1 yıl

      Bende

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Modlugun hayirli olsun yalan insandan uzak dur tamam

      Yorumla
    • helene1
      helene1
      +1 yıl

      Tesekkurler:)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim Türkan ☺️

      Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.

    Etik ve ahlaki değerlerimi aşan bir hata yapıyor ise uzaklaştırırım..

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru söyledin çünkü o kişi aynısını yine tekrarlar

      Yorumla
  • Sezginyılmaz
    Sezginyılmaz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Teşekkür ederim kardeşim kabul ettiğin için. Hata yapan ifşalanır olay yeri inceleme olmus burada 😁

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim kardeşim her daim delikanlı insanları bilirim ben valla orası doğru burada kardeşim harbi her daldan var bende izliyorum ibretle düşün artık luta doğru gidiyor 😂

      Yorumla
    • Sezginyılmaz
      Sezginyılmaz
      +1 yıl

      Hoca da acımamiş ayıp etmiş ama oda erkek olarak utandım, budefa sert taşa değmiş, sende öylesin kardeşim Allah razı olsun.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bakma bizim o bücür feys fena acımaz bakma sen dua etsin dava etmesin bir dava 100 bine patlar o kişiye bunun bilincinde yapmistr sen nasılsın kardeşim keyfin nasıl iyisindir inşallah

      Yorumla
  • şüşübalımm
    şüşübalımm Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Değersiz hissettiğim an

    2
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oldumu peki öyle bir an

      Yorumla
    • şüşübalımm
      şüşübalımm
      +1 yıl

      Çok

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlatabilcen özel olmassa var mı

      Yorumla
    • şüşübalımm
      şüşübalımm
      +1 yıl

      Hepsi özel dgkwgdlw

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hepsimi maşallah ☺️ ozaman anlatma herkes okur 😂

      Yorumla
  • Sedat272727
    Sedat272727 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 87%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 814 cevap paylaştı.

    İhanet hırsızlık namusuzluk

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onlar çok tehlikeli bende o hataların hiçbirini affetmem

      Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Gavurları her türlü silerim

    1
    67 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gavuru kiz 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Gavur işte 🙄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Günah kız gavur demek biliyomusun 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Hristiyan insanlara asla saygım yok

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsun kız dusunce yanlış ama onlarda Allah'ıni biliyor önemli olan Müslüman yapmak onları sen Katoliklerin nasıl oldunu biliyomusun peki

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Mümin olmak ayrı müslüman olmak ayrı iyi öğren sonra konuş 🤨

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Mümin olarak gavur denmez bak bunu unutma günah zaten adamlar görüyor İslam'a geçiyor Müslüman olupta hiristiyan olan görmedin sanırım sen hiç

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Gördüm hemde çok 😒

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Gavur , hristiyan, müşrik, yahudi hepsi peygamber düşmanı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onların dinindede peygamber var bu Yahudiler neden biz üstün irkiz diyor bakım çoğu peygamberler onlardan ciktfigi için hz. yusuf kimin peygamberiydi Yahudiler'in ah sonsuz sana ben bilgi ogrermem lazım ☺️

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Benim bilgilerim bana yeter

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ee dini iyi araştır oku öğren

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Biliyorum zaten

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ee bilmiyosun bak peygamberlerin hepsine saygın var mı peki

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Evet var neden soruyon o hakkı nerden buluyon 🤨

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O hakkı bulurum ben ozaman müslümanlara tek gelen peygamber biliyosun hepsini araştır oku öğren 😌 hak benim hakkım

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Gıcık

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Sadece Müslümanlara değil müşrikleri Yahudileri uyarmak için sonra rehberlik etmek için geldi biliyorum bildiğim kadar ve elhamdülillah yetiyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂 bak lafima geldin senin dedini ben anladım kimi kastettini onlar o dedinden değil insan değil boynuzlu şeytan

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Ha ha ha çok komik 🙄
      Git yat zıbar 🙄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oruç tutmuyon sanırım dosun kız seni 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Camış davar öküz ne olacak başka 🙄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂😂 danasin valla dana seni arkadaşın ozlemisti yamal soruyodu hasret giderdinizmi dana 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Beni kime sordu 🤨

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız seni soruda konuştuk kime soracak seni 😂 netin yokmuş dana valla 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Ne bileyim 🤨

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bil bil bücür bil 😌

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Bücür sensin öküz 🤨

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız tamam azitma 😂 minik dana 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      De hayde gideyim uğraşamam senle 🙄

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      By by

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hadi git git sana seni byes 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Dana yenir de öküz bilmiyorum artık 🤔

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öküz asıl yenir dana kıyılmaz 😌

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Yav he he 😱

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      He he sensin he 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Sen nesin peki 🧐

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız surda öyle şeyler yazma şikayet ederler sakalastimizi anlamazlar 😂 dana valla 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Umrumda değil ki 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Belli olmaması 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      O yüzden de boşuna uyarma 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Kapıdan kovsalar bacadan girer siteyi ateşe veririm 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi sakın sakin kimse bilmez bunlar ne diyor kavga ediyor sanar 😂 anladın küçük kız 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız harbi deli 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Deli değilim yaşı küçük aklı büyük insanım 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benle kimse kavga etmez işte afferim aklı büyük insan beyinli insan 😂 ömrümü yeme uğraşma benimle 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Senin ömrünü yesem çabuk ölürüm 🙄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen ölmessin maşallah canavar gibisin😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Hadi be ordan canavarlar kadar masum yaratık var mı 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sanki hayatında canavar gördü 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Cok sinsi insan derken ne sinsiligimi gördün bak kızarım ama ona göre 😡

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Kizsan ne olacak 😂
      Aaaa çok korktum 😱😱
      Kizsana lütfen 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız kaşınma sinsi felan konuştun yanlış beni sinir etme beni ne taniyosunda sen sinsi diyosun hayırdır

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Tamam ya ne bagiriyon şaka da yapılmıyor 🙄sinsi ben olayım sende canavar ol 🙄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız millet yanlış anlar sinsi felan sinsi insanı ben sevmem aslında şaka yap dana de öküz de ok o ayıp getirme beni oraya dana seni 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Ha ha ha çok komik 🙄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Senin bugün benle ugrasasin var demi ,😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Milletin ağzı senin için çok önemli tüh tüh tüh maşallah 🙄
      Zor yaşarsın

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok kız ne önemli olcak umrumdami sence kız su yazilari şikayet ederler ondan diyorum adamlar sıkılmadan bunu okuyor deli kız 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Hey sen okuyan!!
      Şimdi geldiğin gibi defol git burdan sanene ne konuyorsam 😒
      Ve sen gıcık boş konuşma umrunda işte 🙄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha delisin kız sen valla napiyon bakım 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Hiç bir şey yapmıyorum 😂
      Madem akıllısın delillerle konuşma 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Deli konuşuyor ben napim deliyle deli olmak lazımdır 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Ne yani aklın mı vardı 😱😱
      Şimdiye kadar neredeydi 🤔🧐

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hahah kız bugün bir catma uğraşın var senin 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Tamam ya by by 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Fena seni byes 😂

      Yorumla
  • Need4Read
    Need4Read Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Yalanını yakalarsam uzaklaşırım..

    1
    13 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yalan masum olsadami peki

      Yorumla
    • Need4Read
      Need4Read
      +1 yıl

      Yalanı kategorize etmeyi sevmiyorum. Şöyle anlatayım, yalan söylemek bir alışkanlıktır aslında. Sigara içmek gibi düşün. 1 taneden bir şey olmaz diye başlar herkes değil mi? Sonra o 1 tane tatlı gelir, iki, üç, dört, beş.. Ve alışkanlık hâline gelir. Küçük küçük başlarsın, sonra büyütürsün ve karakter özelliği haline gelir.. Umarım anlatabilmişimdir..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlattın bende senin gibi düşünüyorum yalani hiç sevmen ama şöyle bir tatlı yalanada bir kerelik bişey demem tekrarlanirsa işin rengi değişir direk o kişi biter bende suistimal etmicek

      Yorumla
    • Need4Read
      Need4Read
      +1 yıl

      Mevzu orada patlıyor zaten, yalan konusu suistimale fazlasıyla açık..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun ama yaşandı bir kereden başka yapmadini gördüm sen haklısın tabiki suistimal ediyoalr kesinlikle

      Yorumla
    • Need4Read
      Need4Read
      +1 yıl

      O zaman gördüm ve artırıyorum: Sevgilin sana bir kere ihanet etti ama çok pişmanım dedi, yalvardı yakardı. Sen de çok seviyorsun. Affeder misin?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Affetmem ihanete hiç tavizim olmaz ben küçük yalan derken misal benim uzulcem birşeye bana söylememesi yalan söylemesi onu kast ettim

      Yorumla
    • Need4Read
      Need4Read
      +1 yıl

      Anladım.. Valla hocam bu yalan mevzusu çok çetrefilli ya. Ben sonunda üzüleceğimi de bilsem hep doğruları duymak istiyorum. Kendimi o şekilde daha huzurlu hissediyorum. Kişilik yapısı bir yerde.. Yalan konusunda çok hassasım. Bir de bir kere yalanını yakalarsam, acaba öncesinde kaç yalan daha söyledi moduna giriyorum.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru sen kötü yalandan agzinn yanmış aynisini bende düşünurim hocam artık insanlara güvenmek için 40 kere düşünmek lazım acaba iyimi diye suanki ortam gerçekten berbat

      Yorumla
    • Need4Read
      Need4Read
      +1 yıl

      Maalesef öyle..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ondan biz kendimizi bilelim de gerisi salla geç

      Yorumla
    • Need4Read
      Need4Read
      +1 yıl

      Hayatına az insan alacaksın. Nerde çokluk, orada b. kluk bu devirde..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Aynen öyle sağlam insanalr oldummu yanında kimsenin sırtı yere gelmez bu devirde arkadan hancerleme dolu ki birde yakınlarından yemesi daha kötü

      Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    İhanet en başta geliyor

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İhanet çok kötü bir şey ne yazikki

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsun kardeşim varsa bir ihanet direk tekleme o kişiyi herşeyiyle

      Yorumla
  • Alcyone__
    Alcyone__ Takip Et
    Guru Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Cee dedi mi bay bay diyorum..

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sesli güldüm cidden sende hiç acıma yok ozaman 😂

      Yorumla
    • Alcyone__
      Alcyone__
      +1 yıl

      Yani o cee ‘nin altında çok uzun bir liste var.. Yazmaya üşendim durumu özetledim diyelim 😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben anladım ondan dedim sen sana yanlış yapanı hiç affermezsin aksine surundurursun de 😂

      Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Kuyu kazan fesatları

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kuyu kazan arkadan başkaları hakkında konuşan sinsi insanlar çok gider böyle

      Yorumla
  • aşkkadamıı0
    aşkkadamıı0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Alenen yalan söyleyen

    1
    15 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      şu an toplumda onu çok yapiyolar kardesim

      Yorumla
    • aşkkadamıı0
      aşkkadamıı0
      +1 yıl

      Bizde yalanlara inanıyormuş gibi yaparız

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İşte onu yaparız ama o kişinin bir değeri kalmaz gözümüzde

      Yorumla
    • aşkkadamıı0
      aşkkadamıı0
      +1 yıl

      Yalan söyleyenin bırakta kalmasın abi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kalmasın küçük yalanlar tamam ama büyük yalan söyleyene tekmeyi vururum hiç acimam

      Yorumla
    • aşkkadamıı0
      aşkkadamıı0
      +1 yıl

      Küçük büyük farketmez direk kapı dışı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Küçük söyle tatlı yalanlar olur ondan 😂 ama tabikide alışmıcak yalana bize ters

      Yorumla
    • aşkkadamıı0
      aşkkadamıı0
      +1 yıl

      0 tolerans yalanda abi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Aynen abim af yok biliyon tolerans bizde artık çok az

      Yorumla
    • aşkkadamıı0
      aşkkadamıı0
      +1 yıl

      Hakedene hakettiğini vermek adetimiz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani verdiklerimiz çok. Oldu sıradaki ,😂

      Yorumla
    • aşkkadamıı0
      aşkkadamıı0
      +1 yıl

      Sıradaki nasip kısmet ☺️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kismetine kimin ne gelcek 😂

      Yorumla
    • aşkkadamıı0
      aşkkadamıı0
      +1 yıl

      Bakacağız abi 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Ihanet yalan saygısızlık egoluluk falan

    1
    6 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İhanet kötü yalanın tatlısı olabilir ama büyük yalanlar kötü saygisiz insanın kendisine saygısı olmaz zaten peki bu tarz kişiler hayatında oldumu

      Yorumla
    • isabella181919
      isabella181919
      +1 yıl

      Olsu ve sildim.

      Yorumla
    • isabella181919
      isabella181919
      +1 yıl

      Oldu*

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel temizlemişsin ve sana bu yakışır bundan sonra böyle insanları hayatına alma tamam isebella ☺️

      Yorumla
    • isabella181919
      isabella181919
      +1 yıl

      😃😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladın sen beni ☺️

      Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı.

    Beni kırmaktan çekinmeyen

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Zaten insanlar birbirini kırmayı bu aralar seviyorlar kimse kimseyi kirmasin peki çok senin kalbini kıran oldumu peki

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      +1 yıl

      Oldu tabii ki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne yaptın davranışın ne oldu affettinmi

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      +1 yıl

      Hayatımdan uzaklaştırdım demiştim ya

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Biliyorum dedini ama ben çok yakın birisiyse bile o manada dedim ☺️

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      +1 yıl

      Çok yakınları da çıkarıyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak bu güzel sen zaten akıllı bir kadınsın neyin ne oldunu bence biliyorsun ben bazen yakınları bir ihtimal çok samimi oldumu affedebiliyorum bir kereliğinede olsa

      Yorumla
  • özgürruhlu55
    özgürruhlu55 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    Saygısızlığa tahammülüm yok

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bende saygisizliga tahamulum yok birde büyük yalanlara haklısın

      Yorumla
  • Okerasude
    Okerasude Takip Et
    Bilge Yaş: 52 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 445 cevap paylaştı.

    Aldatan erkeğe asla tahammülüm yok

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok karşılaştı mi peki bu durumla ya da sana oldumu

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Üstünde tepiniyorum.

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Belli gördük sapığı kaçırdın 😂 ne adamlar var harbi 😂

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Hersyi tolere ederim ama o sapıklığı asla.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eee bundan sonra engin tevrubelerimden faydalanirsin samuray feo 😂

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Hedi lenn, ben çok şeyin farkında olurum Ama sala, ğa yatarım sonra da patlatırım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      He he çok salağa yatarsın ulan ben demesem melek yapiyodun adamı senin ben 😂

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Olsun onlar yine melek ama bunun içine azcık şeytan fazla kaçmış.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Eee Seytani tanican seni samuray feo yaptım bundan sonra 😂 teoya rakip 😂

      Yorumla
  • tarihmeleği101
    tarihmeleği101 Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 309 cevap paylaştı.

    Yalan , ihanet , alay vs.

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yalan ihanet güzel alay peki öyle ortamda bulundun mu alaycı insanlarin

      Yorumla
    • tarihmeleği101
      tarihmeleği101
      +1 yıl

      Maalesef.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Birdaha inşallah olmaz diyelim senin açından öyle oldunda da yapıştır lafını affetme

      Yorumla
  • Barbiemiyimneyim
    Barbiemiyimneyim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Salt kötü niyet sezince dönüşü yok.

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle sezdiklerin çıktımı peki his olarak

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Öyle bir hayal kırıklığım oldu..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kovdun o kişiyi hayatından inşallah

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Evet tamamen yok hükmünde.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kov kendini uzdurme sen ayrisin ona göre hayatında yanlış yapanlara acıma ☺️

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Öyleler beni üzmüyor zaten ama yorucu oldukları kesin. Bir de kendimle ödüllendirecek halim yok tabi yallah Arabistana dedim gönderdim 😂🤩😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haah senin şu espirilerin güzel varya sen adamına göre muamele yapiyosun güzel sitenin barbisi 😂

      Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Kalabalık bir ortamda beni yererse vs.

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi yani rezil etme gibi bir durummu

      Yorumla
    • Lazımbazıhatalar
      Lazımbazıhatalar
      +1 yıl

      Gereksiz şakalar, hoşlanmayacağımı bildiği durumları anlatma vs.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun o çok yapılıyor biliyor musun farkındayım

      Yorumla
    • Lazımbazıhatalar
      Lazımbazıhatalar
      +1 yıl

      Anın gazına gelip yapanlar var, bana veya başka birine yapsın ortamdan her türlü rahatsız olurum.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Seni tanımasa bile yapıuorsa o kişi bu kavga sebebi biliyosun

      Yorumla
    • Lazımbazıhatalar
      Lazımbazıhatalar
      +1 yıl

      Bir defa olur tanımıyordur pek takılmam hoşlanmadığımı belli ederim sadece, ama yinelemesi bile bile rahatsız eder

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla beni sinir eder hiç acımam ☺️

      Yorumla
  • hARDER_
    hARDER_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    yıkıcıyım baya ya çok sebepten insan silerim

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En iyisini yapıyorsun kardeşim emin ol tolerans tanıyınca pişman oluyorsun sonra

      Yorumla
  • ashleyloe
    ashleyloe Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 60%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 588 cevap paylaştı.

    Saygısızlık yapan insanları direkt siliyorum

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Saygısız insanları eskiden azdı onlardan şu an maşallah cogaldilar

      Yorumla
    • ashleyloe
      ashleyloe
      +1 yıl

      Sosyal medyanın gücü oradan ahkam kesmek daha kolay oluyorml.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru bak o bu aralar milleti sinir edip küfür ettirip tazminat davası açan gruplar varmış dikkatli ol

      Yorumla
    • ashleyloe
      ashleyloe
      +1 yıl

      O konuda uyanığım hakaret olarak kabul edilmeyen kelimeler kullanırım olur biter bir avukat güzelce acıklamısti 😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Biliyosun ozaman sen yinede bilgilendirdim seni 😂

      Yorumla
  • İndifference321
    İndifference321 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Saygısızlık ve vefasızlık

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onlar çok kötü kardeşim vafasiz insan cok

      Yorumla
  • sweet_trouble99
    sweet_trouble99 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 936 cevap paylaştı.

    Fark etmez hata hatadır bir kalemde silerimm

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende benim gibi düşünüyorsun af yok sende de ☺️

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      Yok allah afetsin ben edemem

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen bu aralar birisine kesinlikle sinirlisin eline geçerse o kişi bitti bence 😂

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      Yok yaw öyle bir durum genleme dedim sildimi afetmem afdikesede allah aetsin ben edemem bana ters diyom ahhshs

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Biliyorum gerçi senin baban sen affetmesende o kişiyi güzel affeder 😂

      Yorumla
  • KasiKesh u
    KasiKesh Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Kullanıldığımı anladığım an

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Direk tekme diyosun ozaman bro 😂

      Yorumla
    • KasiKesh u
      KasiKesh
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En doğrusu 👏

      Yorumla
  • Mutluolamıyan
    Mutluolamıyan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 94%
    +1 yıl

    Küçümseyen insanları

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnsanlar küçümsemek kötü bir şey onları gereksiz insanlar yapar

      Yorumla
  • uykucuyum25
    uykucuyum25 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 20
    +1 yıl

    Hemen affederim dayanamam

    2
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle olmucan ozaman birdaha yapar

      Yorumla
    • uykucuyum25
      uykucuyum25
      +1 yıl

      Dayanamıyorum yüzsüz um galiba öyle diyor lar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle dusunme herkesin dediğine de kulak asma

      Yorumla
    • uykucuyum25
      uykucuyum25
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • slaynurovertinkoglu
    slaynurovertinkoglu Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Arkamdan konuşuyorsa bitmiştir

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O kötü arkadan konuşup yüze gulen insanlar yasamissin sende

      Yorumla
  • Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Hangi hatayı yapan insanları hayatınızdan uzaklaştırırsınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hatalarından dolayı, insanları hayatınızdan kolayca çıkartabilir misiniz? 59 cevap verildi
Hata yapan insandan uzaklaşır mısınız? Tavrınız ne olur? 5 cevap verildi
Size karşı yanlış yapanları hayatınızdan kolayca çıkarabiliyor musunuz? 9 cevap verildi
Kaç yanlış o insanı hayatınızdan çıkarmanıza yeterlidir? 13 cevap verildi
Size iyi gelmeyen insanları hayatınızdan kolaylıkla çıkartabiliyor musunuz? 76 cevap verildi
Sana iyi gelmeyen insanlara hayatınızdan çıkartıyor musunuz? 26 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨