Hata yapan insandan uzaklaşır mısınız? Tavrınız ne olur?

Bir yandan insanları hatasına göre yargılamak etik gelmiyor ama bir yandan da ( büyük bir hatadan bahsediyorum.) o insanın birine zarar vermesi bana da zarar verebileceği anlamına geliyor diye düşünüyorum.
Hata yapan insandan uzaklaşır mısınız? Tavrınız ne olur?
Cevapla