Çok zor bir durumdayım. Fikir verir misiniz?

"Sanal ortamda sevdiğim biri var.

Onu gerçekte gördüğümde ona aşık oldum, ancak o beni hiç görmedi, yani beni beğenecek mi ya da beğenmeyecek mi, fotoğraf atmadan ve buluşunca öğreneceğim.

Bazen bana gelip birlikte yemek yiyelim diyor ya da date ile ilgili ufak şakalar yapıyor, kalp atıyor ve benim karakterimden hoşlanıyor gibi görünüyor.

Ne yapmalıyım sizce? Buluşursak bana ilgi gösterir mi? Ne çirkinim ama ne de güzelim.

Çok zor bir durumdayım. Fikir verir misiniz?
Cevapla