Çok zor durumdayım bana bir fikir verir misiniz?

Çok yakın bir kız arkadaşım var (ortaokul mezunu 22 yaşında ). Çok iyi birisi ama bana bazı sorunlar yaratıyor. Hiç arkadaşı yok (biz de 3 senedir yakın arkadaşız ve tanışıyoruz) ben kendi arkadaşlarımla tanıştırıyorum çoğu konular hakkında fikir sahibi olmadığından dıșlanıyor. Biraz ufkunu genişlet, kitap oku ne biliyim gazete dergi oku , belli bir yaştan sonra insan kendi kendini getiștirmeli diyorum ama beni dinlemiyor. Kişisel bakımına özen göstermiyor. Hiç şehir dışına çıkmamış çıkmıyor da imkanı olduğu halde. Yaz kış evde sorsan ondan özgüvenlisi yok. Neredeyse her ortamda beni utandırıyor birde yetmez gibi bence kendimi benden üstün görüyor. Kötü olduğunu bildiği halde bana önerilerde bulunuyor. (ben 19 yaşındayım Üni 3. sınıfa geçtim) sizce ben ne yapayım? biraz uzun oldu kusura bakmayın lütfen 🙏🙏
Çok zor durumdayım bana bir fikir verir misiniz?
Cevapla