
Evet
Hayır
Kararsızım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Tabii ki, eğer yurt dışında yaşama hakkına sahip olsaydım, bu fırsatı değerlendirmek isterdim. Yeni yerler keşfetmek, farklı kültürlerle tanışmak ve dünyanın çeşitli yerlerindeki yaşam tarzlarını deneyimlemek benim için heyecan verici olurdu. Bu tür bir deneyim, kişisel gelişimime katkıda bulunur ve hayata bakış açımı genişletirdi.
Cevap
18Cevap
Refah düzeyi Türkiye’den daha iyi bir ülke ise yaşamayı tabii ki isterdim
Aslında böyle bir şansım var. İstersem d ol soluğu Japonya'da alabilirim. Ağabeyim benden için anneme onu da al gel diyormuş bazen. Ne duruyorsam burada?
Elbette kullanırdım. Eşcinsel evlilik bu ülkede yasal değil ne yazık ki. Ben de eşcinsel evlilik ve diğer haklarım için yurt dışında yaşamayı tercih ederdim.
Merhaba
Yurt dışında yaşama şansım olsaydı şayet bu hakkımı kesinlikle kullanırdım. Çünkü her manada imkânları oldukça iyi diye düşünüyorum.
Tabi ki kullanırdım. Eğer tutunamazsam geri dönerim.
Yurtdisinda yaşıyorum şu an zaten ama geçici süreyle geldim, kalıcı pek bana göre değil
londro fena olmazdı sonra istediğim ülkeye gezmeye giderdim vize almadan.
Danimarka fena olmazdı. Ama İstanbul da vazgeçilmez
Direkt kullanırdım İtalya Florence şehrinde yaşamak isterdim
Bir ideal içinse olur ama yine dönmek isterim ülkeme.
Evet böyle bitkilerde yapılmış evlerde köy yaşamı olur
Evet kullanırdım bu hakkımı.
Benim yerim doğduğum büyüdüğüm alıştığım coğrafya başkasını da istemem
burada çok adaletsiz koşularda yaşıyoruz. Sürünüyoruz bence.
Direk Hollandaya giderim
Kesinlikle evet
Tozun kalmazdı burada
Zaten yazıyorum ki
Hayır kullanmazdım..
Sanırım hayır
Evet avrupa
Ülkemi çok seviyorum
Gerek yok
Evet
Evet
Tabii ki evet
California
Temelli değil
Bu ülkeden kurtulmak için
Evet kullanırdım
Hakkım var zaten
Evvet
Evet kullanırdım.
Zaten yaşıyorum
Nerde merak ettim
%100 evet.
Hayır
Uçar giderdim
Kullanirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?