Herkeste bir yurt dışı merakı var sanki
Gercekten ülkemizde yasamak istemiyor musunuz?
Gercekten ülkemizde yasamak istemiyor musunuz?
Evet yaşardım
Hayır yaşamazdım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yaşamak isterim aslında ama ben gidersem o giderse bu giderse kısacası ülkenin gençleri giderse kim kalacak? Kim geliştirecek bu ülkeyi? O yüzden gitmem diye düşünüyorum. (Eğitim amaçlı olabilir tabii erasmus vs)
Güzel düşünüyorsun tebrikler
Teşekkür ederim
hayır. canım türkiyem🇹🇷 azerbaycana gitmek isterdim ama🇦🇿
nere olduğuna bağlı, norveç te yaşarım tayland da yaşamam ikisi de yurt dışı 😂 bu ülkede yaşamak çok zor malesef
Cevap
3Cevap
Tabiki de yaşardım, deli mi sevdi ki kalayım bu ülkede.
Yaşardm korede bir tek yaşardm
Gezer gelirim arkadaş ne işim var yurt dışında?
Yaşıyorum fakat Türkiye daha güzel
Ezan duymadıktan sonra bir tadı mı kalır?
Türk yurduysa yaşardım
Evet yaşardım biye yaşamayayım ki?
Bir saniye durursam ağzıma s. çsınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar