Yani benim yüz ifadelerime çok şaşırıyorlardı ve halada şaşırıyorlar 😅😅😅

Ve bir kaç saniye sonra böyle bir ifade veren yoktur bence



Bende bilmiyorum ama insanlar sanki tepkilerimden ya da ifadelerimde hoşlanıyor gibi 🤔🤔😂😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Iyi. Geceler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Bana şaşırmaz kimse genelde sdfsdf :)
Bende çok değişik ifadeler yok, nadiren kızarsam ona şaşırırlar. Hayatı pek takmadığım için rahatım.
Yok ağlarsam herkes ağlar 😂😂😂
Baya baya etkileniyorlar
Bak ağlayan beni de ağlatır bu yalan değil. Hiç dayanamam
😃😅😅
Böyle manyak birisi nasıl sakin olmuş büyüyünce 😅😅
Vallaha sakinim
Fırtına öncesi sessizlik olmasın 🥶🥶
Olabilir 😂😃😃
🥶🥶 Sana karşı çizgiyi aşmamak lazım 😕
Evet 😂😂😂
Çok tatlış bir çocuk imişsin sen ama şimdi tam bir cadı olup çıktın 😜😀
Ne cadısı 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺ben mii
Evet sen 😀😀😀
Kırıldim ben cadı miyim 😟🥺😢😢
Yeni bir lakap ekledim 😔
Minik kuşum ama ben seni kıracak bir şey demedim ki. Sadece takıldım sana. Seni seviyorum. Biliyorsun bunu
Cildiye almadım ki😂😂😂
Alma da zaten poncik
Biz hep sarmaşırız zaten 😂😂😄😃
😀😀😀
😂😅😅
Şimdiki tepkilerini görmek daha iyi olurdu yorum yapmak için
Aynılar 🤣😂
Hiç değişmedi
O zaman sıkıntı yok gayet tatlı özellikle o el hareketi 😅
Evet bütün fotolarda vardır bu ell hareketi 😂😂😂
Anlat bakalım dinliyorum yalanlarını valla bu kez inanacam hareketi 😂😅
Ne yalanı gibi 🤣🤣🤣
Masada birisi karşımda öyle otursa derim bu benim anlattıklarıma inanmıyor herhalde öyle hissederim ondan dedim 😅
Neu anlatım ki ben
Örnek verdim yani öyle bi hareket bire bir görüşmelerde yapma pek ilk kez görüştüğün birisi olursa
Sanırım uykum var o yüzden artık kafam. Almıyor 😨😨🙏🙏Iyi geçerler yorumları hem
Son iki cümle fazla oldu🥺🥺🥺😰😰😰
Sıkıntı yok ya iyi uykular dilerim 👋😅
🤗🤗
Sevimli cocukmussun ☺️ çok diş yemissindir sen küçükken
Diş
Yana ısırmak yanakları onu diyorum çok olmuştur küçükken tombişsin ya küçükken ondan dedim
Evet en nefret etiğim şey buuuuuuu 🥺🥺🥺🥺
Valla bana küçükken oldu bende ısırıyorum tombiş çocuk valla acımam gordummu 😂
mimiklerimle yön veren biriyim. bazen konuşmadan bakışlarımdan anlayanlar çok oluyor. ama senin bakışında çok fena hani
Şu an olduğum yaşta şaşıracakları türden mimiklerim yok. Stabil, ara sıra tebessüm eden bir yüz ifadem var 🙂
Evet sert bir yapıya sahip olduğumu söylerler tanıdıkça iyi biri olduğumu güler yüzlü olduğumu söylerler sonra))
🤗
)))
Şeker bir kızmışsın çocukluğun çok tatlı ve komikmiş 😃😃😊
Teşekkürler 🤗🤗
Bir. Tane daha var
Rica ederim hangisi 😊😊
Sizide yaramazlık yapıtınızda böyle tepkiler veriyor musunuz 😂😅😅🤭🤭? ↗
Çok güzel ya keşke hep çocuk kalsaydik
Ben zaten çocuğum daha😜😜😜
Yokya büyümüşsün baya
😃😃😃ruhen çocuğum daha değil miyim 🤣🤣🤣🤣
Hım herkesin bi çocuk ruhu vardır tabi 😃
Bak yine her yerden konuşuyoruz 😂😂😂😂😂😂
Evet ne güzel
🤗🤗🤗benden bu kadar iyi geceler 😂😂yarin soruda girusuruz 🤣🤣🤣🤣
Tm iyi geceler görüşürüz 😃
😅👋
Pek fazla değil
Bak ona dikkat etmedim hic ama
Nasıl yani
insanlarin şaşirmasina diom :d
Çocukluğun ne tatlıymış
Teşekkürler 😊😊🤗🤗
Cok tatlıymışsın😊
Teşekkürler
🤗😘
Pek fazla duygularımı belli etmemeye çalışıyorum
Tam baş belası gibi tipin var ha
Amma pozcu çıktın sende 😂
Yüz ifadeleri bazen değişir.
Severler mimiklerimi
Nerelerde sin 🥺🥺🥺👋👋
Seni özledikkkkkk
Askıya almışlardı hesabımı 🙄🙄😂😂
Neden seni her etiket edeceğime olmuyor bende birini ekliyemiyorum diye her yere yazdim😅🤣🤣😂😂😂😂😂
😂😂 deli oldum ya hiçbir şey yapamadım 🙄 daha bugün girebildim her önüme gelenle kavga ediyorum ya şikayet ediyorlar beni 😂😂
Kavga etme😢😢😢😢
Hak ediyorlar biliyorsun 🙄😏
Bilmez miyim
Mecburum 😂😂😂💅💅
🤣🤣
Tatlı.
Şaşırmazlar.