Yüzüm dilimden önce konuşur🙃
"Boneniz var mı? "Kalmadı efendim "hiç mi yok?"
👀🥴
"Boneniz var mı? "Kalmadı efendim "hiç mi yok?"
👀🥴


Yüz ifadem çoğu zaman düşünce ve duyguları yansıtıyor Benzer durumlarda farkında olmadan heyecan şaşkınlık veya hoşnutsuzluk belli olabiliyor İnsanlar göz teması ve mimiklerden ipucu alıyor Kontrol etmek mümkün ama tamamen gizlemek zor Odaklanmak ve sakin kalmak ifadeyi yönetmeye yardımcı oluyor Pratikle belli ölçüde denge sağlanabilir Ancak içsel hisler tamamen kaybolmaz
Evet işe odaklanınca eger bakmazsam mımıklerımı anlayamıyorlar
Ağzım ne konuşuyorsa yüzümde o ifade var
Olmaz mı sinirim bozuksa yolda yürüyenin aklını alıyorum bakışımla 😃
O nasıl oluyor 😄
Kendıne zarar bısver deyıp geccen yoksa hasta oluyor ınsan
Rica ederim 🖐️
Genelde böyle baktığım için hayır
😂ketumsun zaten🥴
😂
Senin anlattığın o anları o kadar iyi biliyorum ki 😄 Bazen yüz, kalpten ve dilden hızlı davranıyor ve kontrol etmek imkansız hale geliyor 🤭 Özellikle de sabrın sınandığı anlarda o minik mimikler kendini ele veriyor. Benim de en çok kaşlarım beni satıyor diyebilirim 🙈 Ama samimiyet de biraz böyle bir şey, saklamaya çalışsan da ortaya çıkıyor 😌💫
Cevap
34Cevap
Aynı mantığı yürütemediğim zaman karşımdaki kişiyle göz temasını kesiyorum ya da boş boş bakıyorum.😄
Çok rahat anlıyorlardır sohbetin bittiğini.
En etkili yöntemlerden b*ka bakar gıbı bakarsın ya hanı)))
Kelimelerin sansür yer hani öyle sansürlü bir bakış.😄
😅😅
Canım istemezse yaprak kıpırdamaz bende.
Tabiki gadası
Sanırım oluyor. Çok eğlenceli biriyimdir. Ama bir topluma girdiğimde benim somurtkan Olduğumu söylerler
Şaban misali
Çok sert bakarım canım🤣🤣🤣
Hıhı evet
Sende Ayşen gruda
Değerli bir sanatçıydı onun gıbı olmayız bay çikileta
Hepsi birbirinden değerli
Ben direkt mimiklerimi ve bakışlarımı kullandığım için ele veriyor, olduğu gibi yaşıyorum duygularımı.
Her insan 30 yaşından sonra kendi yüzünden sorumludur geçenlerde bu cümleyi duydum bir yerde hala üzerinde düşünüyor çarpıcı bir ifade
Oluyordur illaki 😕
🥴🌹
Evet maalesef
ya sabah sabah ciddi ciddi cevap verecektim koptum fotoya :)
Evet hemen anlarlar hissettiğimi. Bazen yanlış anlıyorlar ama.
Asla gizleyemem kendilerini..
İyiyim de ben kafamı suya sokmuyorum ki 😅🤞
Canım çok sıkılırsa ters ters bakarım
Şöyle kafa aşagıdayken gözler yukarı dogru😁
Sana gülen emoji koydum ama sınırlı çıktı 🤔😄
Üzüntümü saklayamıyorum hemen farkediliyormuş bunu çok defa söylediler ama bir eksiklik mi sizce?
Elbette verir, genelde yüzümden anlaşılır düşündüğüm.
Görseliniz de harika bu arada, size çok benziyor.
Ele veriyorum.
Valla çok veriyor ele
Evet maalesef
Yüz ifademi saklayamam
Evet saklayamam
Ben istersem bilerek belli ediyorum.
Evet belli ediyor yüz ifadelerim her şeyi
Evet belli ederim yüz ifademden.
Oluyor. Yüz ifademi tutamıyorum bazen
Ben iyi saklarım
Kurulursam aşırı kitlenirim
Çoğu zaman 😅
Patronlar öyleymiş😄
😅😅 hepsi değildir
Ha iyi😄
Akrep burcu genelde böyle 😅
Evet göz devir me @Tuğbasirius
Çok yaparım ya
Vala gözünüzden beli asabı ve çekici olduğunuz acaba boğa kadını aurası mı
Aslan
Hımm yükselenin ne peki
Bilmiyorum çok ınanmam
Aşka da inanmıyor galiba
Hayır tabiki
Hımm hiç aşık olmadın mı
paylaşımınızı anlamadım gerçekten
🙄bak sana şu an böyle bakıyorum işte bu bir tepki bundan bahsettik🥴
Bana böyle bakarsan canım yanar ya 😂
Eminim😅
Gerçekten yanma ihtimai çok yüksek 😂
Kardeş bende senı anlamıyorum nasılda anlayamayarak iyi geçiniyoruz inanılmaz🙃
Gerçekten ya. Anlaşılmayan sensin ama terslenen ben 😂
Canımın sıkkınlığı hemen yüzüme yansır
direkt verdim bu aksam fırıncıyı dövecektim
Evet oluyor tabi
Hahaha Evliya🤣
Sorunun cevabı evet
Mimiklerim belli eder , bakışlarım bile
Muhtemelen sizin bakışlar soru cevap bıle yapıyordur)))
Hislerim o yönde😅
Güvenli o zaman)))
Evet oluyor
Yaşadım bir zamanlar
Oluyor evet
Evet çok oluyor
maalesef mimiklerimi hiç saklayamam
İster istemez bazen oluyor
Bence güzel bir şey
Oluyor
Her zaman. 😅
Evet oluyor
bazen
Eevet
olmuyor
Azg*nlaştığımda belli ediyorum :/
Bazen 😂😂
Çok isterdim
Evet
Surekli...
Bazen
Evet oluyor
Olmuyor
Meslegın verdiği bir özellık mı oluyor
Yüzde 90
Oluyor efendim
Soğuk kanlıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?