Kişilik & Karakter Aşırı pozitif insanları samimiyetsiz ve gıcık bulan tek kişi ben miyim? OtakuBilge Takip Et Guru Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Şöyle konuşan tipler ve HER MESAJİNİN SONUNA 💖💫✨🌸 KOYAN TİPLER Aşırı pozitif insanları samimiyetsiz ve gıcık bulan tek kişi ben miyim? Cevapla Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Hayır beni ilgilendirmez 0 1 Yorumla OtakuBilge +1 yıl senle de boyle iletisim kurarlar
yoruldumaw Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl hayatta ağlayıp sosyal medyada gülecek kadar hasta insanlar 0 0 Yorumla
kimsesizkimseee Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 95% +1 yıl mor kalp koyuyolar genelde 0 2 Yorumla OtakuBilge +1 yıl yooo Yorumla kimsesizkimseee +1 yıl böyle samimi konuşup çok iyisin iyi ki varsın diyen bi arkadaşım vardı mor kalp koyuyodu. friendzone simgesi nerde olsa tanırım :-( Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hayır beni ilgilendirmez
senle de boyle iletisim kurarlar
hayatta ağlayıp sosyal medyada gülecek kadar hasta insanlar
mor kalp koyuyolar genelde
yooo
böyle samimi konuşup çok iyisin iyi ki varsın diyen bi arkadaşım vardı mor kalp koyuyodu. friendzone simgesi nerde olsa tanırım :-(