Herşeye çok pozitif bakan sürekli olumlu kişiler çok sinir bozucu değil mi?

Çok yapmacık geliyor bana, kendi başına neler geliyo hala pozitif bakıyo, karşısındakine de aynı şekilde.. Yahu hiç mi realist değilsin, biraz da gerçekçi olmak lazım. Dünya, hayat bu üstelik hep pozitif bakmak psikolojiye de aykırı.. Ay sinir oluyorum cidden
Herşeye çok pozitif bakan sürekli olumlu kişiler çok sinir bozucu değil mi?
Cevapla