Kimleri nasıl uğurladın, Allaha havale ettiklerin mi yoksa emanet ettiklerin mi daha fazla oldu?


Ben koşulsuz herkesi Allah'a emanet ediyorum, O emanete en güzel şekilde, en lâyık olduğu şekilde davranır. Havaleye çok gerek kalmaz.
Neler yaşadığına bağlı , canımı yakanları Allah’a havale ettim , güzel günlerin hatrına Allah’a emanet ettiklerim de var
Teşekkür ederim 🙏
Cevap
2Cevap
Benim ilki gibi olanlar geçti.. intikam almam bu yüzden de ne halleri varsa görsün derim ama bir gün mutlaka cezalarını çekmelerini isterim
Allah'a emanet ettiklerimde oldu havale ettiklerimde oldu..
Yarışır heralde ama Allah'a havale ettiklerim 49a 51 önde gelir gibi
Allah'a havale ettiklerim
Emanet ettiklerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar