Arkadaşlar çok ciddi konu toplanın. Ben uzun zamandır kendime inanmıyorum ve güvenmiyorum. Ne yapmalıyım?

Hayat benim için ne siyah ne beyaz gri. Uzun zamandır böyle. Rüyalarımda bile hep başarısız olduğumu görüyorum. Bunu nasıl yenebilirim. Fikirlerinize gerçekten ihtiyacım var. Yaşamak benim için bi zorunluluk. İnsanlar harika olduğumu söylüyor, çok mutlu olduğumu güçlü olduğumu düşünüyorlar.. İçim ortası kurtlanmış kabak gibi. Sadece kurutmayı bekliyorum

Arkadaşlar çok ciddi konu toplanın. Ben uzun zamandır kendime inanmıyorum ve güvenmiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla